اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991107488619653

سیستم سازی حقوقی کسب وکار با الهام زارعی

ده اشتباه حقوقی مدیران که منجر به ورشکستگی می‌شود

کد: 13991107488619653

https://bit.ly/3pl93Ls

، تهران , (اخبار رسمی): با توجه به وضعیت کنونی کسب و کارها و چالش های فراوانی که به لحاظ حقوقی در این مقطع حساس اقتصادی تجربه می کنند، آگاهی نسبت به اشتباهاتی که منجر به ورشکستگی کسب و کارها در سال 99 شده است بسیار ضروری است.

ده اشتباه حقوقی مدیران که منجر به ورشکستگی می‌شود
سیستم سازی کسب وکار با الهام زارعی

راهکار قطعی جهت جلوگیری از چالش های حقوقی پیش رو تحلیل حقوقی وضعیت کنونی کسب و کار به وسیله عارضه یابی و سیستم سازی حقوقی کافیه به وب سایت ما سر بزنید و کسب و کارتان را رایگان تحلیل کنید .

به گزارش روابط عمومی فرازمان تدبیر آوید، دوره آموزشی 10 اشتباه حقوقی مدیران با حضور صاحبان کسب وکار در تاریخ 12 بهمن 1399 به میزبانی وب سایت ایوند توسط این شرکت برگزار می‌شود.

با توجه به وضعیت کنونی کسب و کارها و چالش های فراوانی که به لحاظ حقوقی در این مقطع حساس اقتصادی تجربه می کنند، آگاهی نسبت به اشتباهاتی که منجر به ورشکستگی کسب و کارها در سال 99 شده است بسیار ضروری است.و با توجه به پیش بینی های اقتصاد دانان تا سال آینده 30 میلیون پرونده حقوقی در دادگاهها به جریان خواهند افتاد و این بدین معناست که تا سال آینده از هر دو کسب و کار یکی از آنها با چالش حقوقی مواجه خواهد شد.

مدیر عامل فرازمان تدبیر آوید هدف از برگزاری این دوره را ارتقای سطح دانش مدیران و صاحبان کسب وکار بیان و گفت: به دنبال آن هستیم تا با ایجاد بسترهای مناسب در راستای ارتقا کیفی دانش صاحبان کسب و کار و ارایه راهکارهای کاربردی، بستر پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر آنان  در کشورمان فراهم شود.

الهام زارعی درباره زمینه‌ها و نتایج این دوره آموزشی افزود:  در این دوره مدیران با اشتباهات مهلکی که در سال گذشته بسیاری از کسب و کارها را ورشکست نمود آشنا خواهند شد و با ارایه تکنیک های کاربردی می توانند کسب و کار خود را نجات داده و به راحتی وضعیت کنونی کسب و کار خود را به لحاظ حقوقی تحلیل نمایند.

وی مدرس دوره آموزشی 10 اشتباه حقوقی مدیران را جزو نخبگان این رشته دانست و اظهار داشت: وی از  متخصصانی است که می‌توانند راهنمای خوبی برای ارتقا سطح دانش شرکت کنندگان باشد.

اوبه برنامه‌های آتی مجموعه اشاره و تشریح کرد: تصمیم داریم با پیاده سازی سیستم سازی حقوقی کسب و کار که سیستمی حقوقی و مدیریتی است در سراسر کشور در راستای حفظ امنیت حقوقی بنگاه های اقتصادی گام برداریم.

سرفصل های دوره:

.1داستان امضایی که منجر به فاجعه شد

.2نوش دارو پس از مرگ سهراب

.3تحولات کسب و کار

.4تحولات ساختارهای حقوقی کسب و کار

.5آینده پژوهی در نظام حقوقی کسب و کارها

.6بحران نابودی کسب و کارها در سال آینده به دلیل مسایل حقوقی

.7هشدار ورود شرکت های خارجی و ورشکستگی کسب و کارها

.8اشتباهات حقوقی مهلک کسب و کارها


راهکار قطعی جهت جلوگیری از چالش های حقوقی پیش رو
تحلیل حقوقی وضعیت کنونی کسب و کار به وسیله عارضه یابی و سیستم سازی حقوقی

کافیه به لینک ذیل مراجعه و کسب وکار خود را رایگان در چند دقیقه تحلیل و عارضه یابی کنید .

همین الان کسب وکارتان را تحلیل کنید ( عارضه یابی رایگان )

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر وبسایت  https://elhamzarei.com/  را بازدید کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی