اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911114892415728

نکاتی در مورد نحوه نگهداری شیلنگ باغبانی

کد: 139911114892415728

https://bit.ly/39wRNyg

، تهران , (اخبار رسمی): شلنگ باغ شما ممکن است مهمترین ابزاری باشد که دارید. مراقبت از یک شلنگ باغ پیچیده نیست، فقط باید آن را به صورت صحیح نگهداری کرد. برای کسب اطلاعات در مورد مراقبت از شیلنگ باغ و همچنین نکاتی درباره نحوه ماندگاری بیشتر شلنگ در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

نکاتی در مورد نحوه نگهداری شیلنگ باغبانی
نگهداری شیلنگ آب باغبانی

وجود یک شیلنگ آب در حیاط خانه ضروری است. این شیلنگ ها وظیفه انتقال آب، برای آبیاری گیاهان یا شستن حیاط یا ماشین دارند. پیشنهاد میکنیم از خرید محصولات ارزان و بی کیفیت خودداری کنید و یک شلنگ سخت و خوش ساخت خریداری کنید که دوام بالایی داشته باشد. هنگامی که برای خرید شینگ هزینه پرداخت می کنید، مراقبت از شلنگ کاملا منطقی است. برخلاف ابزارهای فلزی، نیازی به روغن کاری شیلنگ آب باغبانی نیست، اما قوانین دیگری برای نگهداری شلنگ وجود دارد.

نکات نگهداری شیلنگ آب باغبانی

اولین قانون نگهداری شلنگ آبیاری، جلوگیری از قرار دادن در معرض آفتاب مستقیم است. اشعه ماورا بنفش خورشید می تواند به لایه خارجی شلنگ آسیب برساند، ترک بخورد یا پاره شود. هم چنین اگر آبی در شلنگ باقی بماند، باعث گرم شدن و آسیب رساندن به لایه داخلی نیز می شود. البته این بدان معنی نیست که هنگام آفتاب نباید با شلنگ آبیاری کنید. گرچه معمولاً بهتر است گیاهان صبح یا عصر آبیاری شوند. ساعت ها بیرون گذاشتن شلنگ در معرض آفتاب، باعث آسیب می شود.

تعمیر نشتی آب

یکی دیگر از نکات تعمیر و نگهداری شیلنگ باغ، ترمیم سریع نشتی است. برای ترمیم نشت سوراخ، از یک وصله لاستیکی و چسب فوق العاده استفاده کنید. برای این کار ابتدا باید شیرآب را ببندید و شیلنگ را از آب تخلیه کنید، سپس با پارچه خشک کنید. منطقه را با کاغذ سنباده ریز بکشید، چسب بزنید و بگذارید خشک شود، سپس قطعه لاستیک را روی آن قرار دهید.

پارگی های بزرگ تر شیلنگ آب کشاورزی ممکن است به دلیل گرفتار شدن روی درخت یا بوته، ترک خوردن در اثر گرمای شدید یا سرما یا جویدن توسط حیوان خانگی ایجاد شود. برای ترمیم این پارگی ها، ابتدا شیلنگ را از آب خالی کنید، سپس قسمتی که دچار پارگی شده است را ببرید. حال باید با استفاده از یک شیلنگ خرطومی یا لوله پلاستیکی دو سر شیلنگ را متصل کنید. بعد از اتمام این مراحل دوباره شیلنگ را به شیر آب وصل کنید تا از عدم نشتی آن اطمینان حاصل کنید.

برای افزایش عمر شلنگ خود، بایستی شلنگ را پس از استفاده تخلیه کنید. بهترین روش برای نگهداری شلنگ باغ این است که شیر آب راببندید و اجازه دهید شلنگ تخلیه شود. راه دیگر برای خوب نگه داشتن شلنگ، جلوگیری از کشیدن آن توسط نازل است. این کار اتصال نازل را ضعیف می کند و باعث نشت می شود.

همچنین وقتی کار با شیلنگ تمام شد، آن را فقط در انباری رها نکنید. استفاده از حلقه شلنگ، مانع از ایجاد گره می شود. سرانجام، مسئله ذخیره سازی شیلنگ در زمستان وجود دارد. اگر در یک منطقه سرد زمستانی زندگی می کنید بایستی شیلنگ را به گاراژ (یا جایی در داخل) بیاورید تا از یخ زدگی جلوگیری کند. ابتدا کل شلنگ را از آب تخلیه کنید، سپس آن را روی حلقه شلنگ بپیچید.

اگر می خواهید شیلنگ ابیاری بخرید؛ پس پیشنهادات ویژه فروشگاه تهرانی مارکت را از دست ندهید.

جهت سفارش شیلنگ و مشاوره رایگان تماس بگیرید

02133918749

02133918748

09124484734

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

tehranimarket

تهرانی مارکت قریب به پنج سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات پزشکی ، تجهیزات صنعتی ، انواع شیلنگ ، انواع اتصالات پنوماتیک و هیدرولیک ، انواع کانال های فلکسیبل آغاز نموده. همواره بهترین محصولات ، از به نام ترین برندهای داخلی و خارجی را مطابق با مصرف شرکت های ایرانی انتخاب و اراﺋه می نماید . شهرت و اعتبار تهرانی مارکت از همان سال های نخست فعالیت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنان روبه پیشرفت میباشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی