اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201157222315728
در دسترس نیست

 جشنواره بهاره به مناسبت فرا رسیدن سال جدید برگزارمی‌شود

تخفیف‌ 10 درصدی چادر برزنتی مسافرتی از 15 فروردین

کد: 140201157222315728

، تهران , (اخبار رسمی):  جشنواره بهاره به مناسبت فرا رسیدن سال جدید از 15 فروردین آغاز وتا 30 خرداد ادامه دارد.

تخفیف‌ 10 درصدی چادر برزنتی مسافرتی از 15 فروردین
تخفیف‌ 10 درصدی چادر برزنتی مسافرتی از 15 فروردین

به گزارش روابط عمومی گروه تولیدی آریابرزنتی، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره بهاره به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و در دوره زمانی 3ماهه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند انواع پارچه برزنتی، چادر مسافرتی برزنتی، روکش استخر و چادر خاور و ترانزیتی را از طریق سایت آریابرزنت و با 10 تخفیف تهیه کنند.

درباره آریابرزنت

مدیرعامل شرکت گروه تولیدی آریابرزنتی مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

گروه تولیدی آریا برزنت با تکیه بر سابقه چندین سال در امر طراحی و دوخت انواع چادر برزنتی،روکش و سازه های برزنتی در خدمت شما مشتریان عزیز است و انواع محصولات زیر را خدمت شما ارائه می کند. طراحی و ساخت انواع روکش سقف و سوله ( سیلو و انبار) ،طراحی و ساخت روکش استخر،فروش چادر مسافرتی و طراحس و فروش انواع چادر برزنتی تخصص آریا برزنت است.

مزایای آریا برزنت

یکی از مزایای آریا برزنت، تخصص ما در زمینه طراحی و ساخت انواع برزنت در سازه های مختلف است. مزایای پارچه برزنتی مجموعه ما ضد آب و ضد آفتاب بودن و طول 50 متر و همچنین گارانتی و ارسال سریع آن است.

شماره تماس: ۰۹۱۲۶۵۹۱۵۰۰

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

tehranimarket

تهرانی مارکت قریب به پنج سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات پزشکی ، تجهیزات صنعتی ، انواع شیلنگ ، انواع اتصالات پنوماتیک و هیدرولیک ، انواع کانال های فلکسیبل آغاز نموده. همواره بهترین محصولات ، از به نام ترین برندهای داخلی و خارجی را مطابق با مصرف شرکت های ایرانی انتخاب و اراﺋه می نماید . شهرت و اعتبار تهرانی مارکت از همان سال های نخست فعالیت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنان روبه پیشرفت میباشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح