اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140203307343815728
در دسترس نیست

خرید چراغ روشنایی و بررسی نکات مهم

کد: 140203307343815728

، تهران , (اخبار رسمی): برای خرید چراغ روشنایی، ابتدا باید نیازهای خود را بررسی کنید. برای مثال، چه نوع کاربری از چراغ روشنایی خود دارید؟ آیا برای روشن کردن یک اتاق استفاده می کنید یا برای نورپردازی فضای خارجی؟ آیا به دنبال چراغ روشنایی ای با روشنایی قوی هستید یا یک چراغ با روشنایی ملایم تر مورد نظرتان است؟

خرید چراغ روشنایی و بررسی نکات مهم
خرید چراغ روشنایی و بررسی نکات مهم

برای خرید چراغ روشنایی باید به نکاتی دقت شود.در ادامه ی لیستی از پنج اصل اساسی که در روشنایی فضای باز باید در نظر گرفت آورده شده است؛ تا پایان این خبر با ما همراه بمانیم. ایمنی فضای باز اطمینان یابید که ورودی‌ ها مسیر های شما به خوبی روشن شد و به دور از تاریکی می باشد تا از سقوط افتادن در شب جلوگیری نمایید. این امر شامل ورودی جلوی منزل مسیرهای عبوری و درب ‌های باغ می ‌باشد. پلان نیز باید در برنامه قرار بگیرند؛ چرا که آن ها علت اصلی آسیب دیدگی هستند و روش هایی برای نورپردازی پله ها وجود دارد: 

 امنیت فضای باز: 

مورد مهم در خرید چراغ روشنایی امنیت در فضای باز می باشد.امنیت نورپردازی در فضای باز امکان دارد؛ اهداف و مفهوم مشابهی داشته باشد، اما زمان روشن شدن چراغ ها و رونمایی از فضای بیرونی امنیت را نیز شامل می‌شود. یک روش آن است که سنسورهای حرکتی را به برخی از روشنایی هایی فضای باز بیفزاید. در نتیجه وقتی شخصی وارد ملک شما شد؛ چراغ ها روشن شده و این امر می‌ تواند شما را آگاه سازد و در نتیجه امکان دارد به سلیقه و دلخواه شما صورت گیرد؛ چرا که امکان دارد یک اتاق خواب مشرف منطقه ‌ای باشد که دارای گذر مکرر شبانه است. 

به صورت کلی بهتر است که ایوان یا چراغ را در زمان غروب روشن کنید و تا هنگام خواب آن را روشن نگه دارید و خاموش و روشن کردن چراغ همواره نشان دهنده آن است که خانه در حال استفاده بوده و شخصی و یا اشخاصی در آن حضور دارند. گزینه ی دیگر استفاده نمودن از تایمر برای روشن نمودن چراغ های بیرونی و خاموش کردن آن ها است. البته به یاد داشته باشید که استفاده از یک تایمر در زمانی که شما دور از خانه هستید؛ امکان دارد بهترین راه برای تامین امنیت منزل نباشید، مجرمان هوشمند پیش از تصمیم‌گیری درباره اقدام نسبت به یک ملک آن را بررسی نموده و در نتیجه امکان دارد. 

بهتر است گاه به گاه برنامه نامنظم و بدون قاعده ای را برای نورپردازی منزل خود تنظیم نموده و یا حتی برخی از شب ها برنامه را تغییر دهید. برخی از تولیدکنندگان نورپردازی در فضای باز هم اکنون برنامه های روشنایی هوشمندی را به شما ارائه می دهند و امکان دارد در زمان جور بودن نور و روشنایی را می توانید از راه دور کنترل کنید. 

 ویژگی ‌های حیاط یا باغ: 

قسمت  بعدی و جالب در خرید چراغ روشنایی برنامه روشنایی تصمیم گیری درباره ی انتخاب موقعیت و مکان مناسب حیاط و باغ برای روشنایی می باشد؛ آیا شما درخت برجسته و یا دیواری برای نشان دادن دارید؛ روشنایی دقیق و چراغ دیواری این ویژگی‌ ها را برجسته خواهد کرد؛ همچنین وجود مجسمه های نورپردازی شده به باغ شما زیبایی می بخشد. 

ویژگی های آب، فرصتی ویژه را برای روشنایی ارائه می‌ کند؛ پخش آب و نور در شب باعث جلوه ای جادویی شده و امروز محصولات ال ای دی ضد آب جدید نیز به بازار روانه گشته که علاوه بر داشتن افزودن زیبایی و جلوه ای بی نظیر در شب به باغ شما منجر به احساس امنیت نیز خواهد شد. متخصصان در این زمینه نورپردازی می تواند شما را در انتخاب روشنایی و ویژگی های دقیق راهنمایی کند. 

سبک زندگی: 

در زمان بهار یا اگر در مکان هایی با آب و هوای گرم زندگی می ‌کنید؛ احتمالاً شما زمان بیشتری را در خانه در خارج از خانه به سر می کنید در زندگی شلوغ امروز های ما هر فرصتی برای استراحت از اهمیت زیادی برخوردار است. در نتیجه در مواقع مناسب باید از فضای باز در نهایت لذت را ببرید؛ لوستر و روشنایی در فضای باز منجر به افزایش لمس زیبایی و هر فضای شده و به جهت ایجاد یک محیط آرام برای مهمانی های عصرانه یا شام های خانوادگی یک سیستم کم مصرف را در برنامه خود گنجانده تا بتوانید میزان روشنایی مهمانی را بالا ببرید و یا آن را برای یک اثر عاشقانه مهیا نماید. 

 مصرف انرژی: 

اگر برای خرید چراغ روشنایی عاشق افزایش امنیت و زیبای فضای بیرونی هستید؛ اما به فکر پرداخت قبوض برق می باشید، درباره این مسئله دوباره فکر کنید. اگر از لامپ های ال ای دی و کم مصرف برای روشنایی فضای خارجی منزل خود استفاده می کنید، به صورت باور نکردنی در مصرف انرژی برق صرفه جویی خواهید کرد. در یک سال یک لامپ ال ای دی به صورت متوسط ۱۰۰ دلار هزینه انرژی داشته و در مقایسه با ۴۸۰ دلار برای یک لامپ سنتی عدد قابل توجهی را صرفه ‌جویی می‌ کند و آن را به تعداد لامپ های خانه خود نموده و این رقم قابل توجهی را مشاهده کنید. لامپ های ال ای دی در گذشته بسیار گران‌ قیمت بوده؛ اما امروزه به علت وجود رقابت با کاهش قیمت مواجه شدند و اما امروز بهترین فرصت برای تغییر لامپ های رشته ای به ال ای دی وجود دارد؛ طراحی روشنایی فضای باز خود را با یک طرح ساده از خانه خود آغاز نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

tehranimarket

تهرانی مارکت قریب به پنج سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات پزشکی ، تجهیزات صنعتی ، انواع شیلنگ ، انواع اتصالات پنوماتیک و هیدرولیک ، انواع کانال های فلکسیبل آغاز نموده. همواره بهترین محصولات ، از به نام ترین برندهای داخلی و خارجی را مطابق با مصرف شرکت های ایرانی انتخاب و اراﺋه می نماید . شهرت و اعتبار تهرانی مارکت از همان سال های نخست فعالیت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنان روبه پیشرفت میباشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید