اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140205227433715728
در دسترس نیست

معرفی انتشارات فروغ سیمرغ

رونمایی از سایت انتشارات فروغ سیمرغ با هدف چاپ کتاب با کیفیت در کمترین زمان

کد: 140205227433715728

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف چاپ کتاب با کیفیت در کمترین زمان و قیمت مناسب برای کتاب اولی ها، از سایت انتشارات فروغ سیمرغ به آدرس foroghesimorghpub.ir در بهار 1402 رونمایی شد.

رونمایی از سایت انتشارات فروغ سیمرغ با هدف چاپ کتاب با کیفیت در کمترین زمان
رونمایی از سایت انتشارات فروغ سیمرغ با هدف چاپ کتاب با کیفیت در کمترین زمان

به گزارش انتشارات فروغ سیمرغ، سایت foroghesimorghpub.ir که یک سایت مرجع در رابطه با چاپ کتاب، تبدیل پایان نامه و مقاله به کتاب است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد چاپ کتاب با کیفیت در کمترین زمان و قیمت مناسب برای کتاب اولی ها را تسهیل کند.

امین افشار، مدیر عامل انتشارات فروغ سیمرغ در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «رسالت فروغ سیمرغ، بال گشودن سیمرغ‌وار در راستای حمایت همه جانبه از نویسندگان عزیز است که در این راستا، هدف ما ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات ، با مناسب‌ترین هزینه است .

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « همچنین این انتشارات آماده همکاری با تمام ارگان‌های دولتی و خصوصی ، اشخاص و … جهت انجام خدمات خود به صورت عمده و با هزینه‌های مناسب‌تر نیز است که می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در واحد پشتیبانی در ارتباط باشید. در نهایت اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ فروغ سیمرغ ، بابت حسن اعتماد تک تک شما عزیزان به این مجموعه نهایت تشکر را دارم و امیدوارم بیش از پیش امکان ارائه خدمت به شما عزیزان را داشته باشیم.»

گفتنی است انتشارات فروغ سیمرغ، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهارائه مشاوره رایگانکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت انتشارات فروغ سیمرغ به آدرس foroghesimorghpub.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

tehranimarket

تهرانی مارکت قریب به پنج سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات پزشکی ، تجهیزات صنعتی ، انواع شیلنگ ، انواع اتصالات پنوماتیک و هیدرولیک ، انواع کانال های فلکسیبل آغاز نموده. همواره بهترین محصولات ، از به نام ترین برندهای داخلی و خارجی را مطابق با مصرف شرکت های ایرانی انتخاب و اراﺋه می نماید . شهرت و اعتبار تهرانی مارکت از همان سال های نخست فعالیت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنان روبه پیشرفت میباشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب