اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911134896615951

چند معجزه ماسک صورت که از آن بی خبرید

کد: 139911134896615951

https://bit.ly/3uHTiT2

، کرج , (اخبار رسمی): استفاده از ماسک های صورت از قدیم به عنوان راهکار ساده برای رفع مشکلات پوستی و مراقبت از پوست صورت مورد توجه بوده است.پوست ما همواره در معرض آسیب های محیطی قرار دارد و رسیدگی به آن بسیار اهمیت دارد. زیرا در صورت عدم رسیدگی مناسب به پوست صورت ممکن است دچار پیری زودرس شوید.

چند معجزه ماسک صورت که از آن بی خبرید
چند معجزه ماسک صورت که از آن بی خبرید

داشتن پوست شاداب علاوه بر زیبایی می تواند روی اعتماد به نفس ما نیز تاثیر گذار باشد و اگر پوست ما شاداب نباشد و دچار چین و چروک شود این موضوع حتما می تواند اعتماد به نفس ما را هدف بگیرد.میل به زیبایی در خانم ها بسیار بیشتر از آقایان است و روش های مراقبت پوستی  بیشتر توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از شایع ترین مشکلات پوستی می توان به چین و چروک ، تیرگی ، لک و آکنه اشاره کرد که در ادامه قصد داریم تا راهکار های بسیار ساده و ارزان قیمت برای بر طرف کردن این مشلات را برای شما بیان کنیم و با استفاده از آنها می توانید در مدت زمان کمی شاهد بهبود وضعیت پوستتان شوید.

چین و چروک یکی از آزار دهنده ترین مشکلات پوستی است که اگر به آن دچار شوید احتمالا همواره بدنبال راهکار هایی برای برطرف نموده آن دارید.در خصوص جلوگیری از چین و چروک راهکار های متفاوتی وجود دارد که مهم ترین آنها عبارتند از :

  1. استفاده از آنتی اکسیدان ها
  2. استفاده از ویتامین ها
  3. استفاده از آبرسان ها
  4. استفاده از ترکیبات محرک پوست برای سنتز کلاژن و الاستین

هر کدام از این موارد گفته شده به نحوی می توانند بر روی چین و چروک اثر گذار باشند و برای اثر گذاری در لایه های مختلف پوستی طراحی شده اند.بعنوان مثال آنتی اکسیدان در تعداد رادیکال های آزاد تعادل ایجاد می کنند و همانطور که می دانید رادیکال های آزاد علاوه بر اینکه می توانند سبب چین و چروک و تخخریب بافت سلولی پوست شوند می توانند عاملی برای ابتلا به سرطان باشند.

از مهم ترین ویتامین های موثر در سلامت پوست می توان به ویتامین A,E,C اشاره کرد.جالب است بدانید خود ویتامین ها می توانند بعنوان یک آنتی اکسیدان عمل کنند و الکترون اضافی را به رادیکال های آزاد بدهند و بعنوان آنتی اکسیدان عمل کنند.

استفاده از آبرسان ها می تواند پوست شما را در برابر تیرگی ، افتادگی و چین و چروک محافظت کند.ترکیبات آبرسان سبب می شوند تا پوست شما قوام بهتری داشته باشد و همواره در بهترین وضعیت سلامت قرار داشته باشد.

ترکیبات موثر در تحریک پوست برای کلاژن سازی ضمن افزایش سوخت و ساز سلولی می توانند سبب جوانسازی پوست شما شده و چین و چروک های ریز را از بین ببرند.یکی از ترکیبات کلاژن ساز مرسوم آسکوربیک اسید یا همان ویتامین C پایدار است که پوست شما را برای سنتز کلاژن تحریک می کند.

در این قسمت قصد داریم تا چند ماسک صورت برای مقابله با مشکلات پوستی رایج را به شما معرفی کنیم.

اگر قصد کنترل چربی پوستتان را دارید این دستور می تواند برای شما بسیار مفید باشد :

ماسک صورت لیمو و ماست

دستور ماسک صورت لیمو و ماست برای کنترل چربی پوست:

لیمو از اسید سیتریک تشکیل شده است که می تواند به خنثی سازی و کنترل ترشح طبیعی چربی در پوست کمک کند. در حالی که ماست از اسید لاکتیک تشکیل شده است که به عنوان پاک کننده طبیعی عمل می کند. این دو ترکیب می توانند به از بین بردن چربی و سلولهای مرده پوست که دلیل اصلی ایجاد آکنه هستند ، کمک کند.

برای این ماسک صورت به 2 قاشق غذاخوری ماست مخلوط شده با 2 قاشق غذاخوری آب لیمو نیاز دارید. این مخلوط را با یک براش سیلیکونی ماسک صورت به پوست خود بمالید و بگذارید 5-10 دقیقه بماند. در انتها پوست خود را با آب گرم بشویید و از مرطوب کننده بدون چربی استفاده کنید. برای رسیدن به پوستی فاقد چربی ، هفته ای یکبار از این ماسک استفاده کنید.


درمان خشکی پوست با یک ماسک صورت فوق العاده

ماسک آلوئه ورا برای پوسته پوست شدن و رفع خشکی پوست یکی از بهترین انتخاب های شمایی است که قصد استفاده از ماسک صورت خانگی را دارید.آلوئه ورا در بحث درمان بیماری های پوستی یک قطب به شمار می رود.این ژل گیاهی مملو از ویتامین های A و C ، آنتی اکسیدان ها و آنزیم های مفید است و برای پوست های خشک و پوسته پوسته خارق العاده است.

آنزیم ها به لایه برداری پوست به روشی بسیار ملایم کمک می کنند و طبیعت ضد التهاب آلوئه ورا تحریک های پوستی را تسکین می دهد.با ترکیب آلوده ورا همراه با موز و روغن بادام ، ماسکی تهیه کرده اید که خنک کننده ، تسکین دهنده و صاف کننده خواهد بود.

آنچه شما نیاز دارید

  • یک موز ، له شده
  • دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا
  • سه قاشق چای خوری روغن بادام

دستورالعمل 

موز و آلوئه ورا را در یک خمیر صاف مخلوط کنید ، سپس روغن بادام را به آن اضافه کنید. باز هم می گویم ، هرچه موز بیشتر صاف شود ، کار راحت تری دارد.
ماسک را با انگشتان به صورت خود بمالید و بگذارید 15 دقیقه بماند و در انتها با آب گرم پوست خود را بشویید.

استفاده از این ماسک هفته ای دو بار توصیه می شود.

ماسک های صورت خانگی که در بالا گفته شد می توانند برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی مانند لک ، آکنه و جلوگیری از چین و چروک مفید باشند.اما شاید تهیه این ماسک ها همواره کاری سخت به نظر بیاید و نیاز به ریخت و پاش داشته باشد.

بنابر این می توانید از ماسک های صورت آماده استفاده کنید.ماسک های صورت آماده حاوی ترکیبات بسیار مفید برای پوست هستند و می توانند با خواص درمانی بی نظیری که دارند راهکار سریع و ساده برای برطرف کردن مشکلات پوست به شمار بیایند.

یکی از بهترین و معروفترین برند های تولید کننده انواع ماسک صورت را می توان برند ماسک صورت فریمن دانست.محصولات ماسک صورت فریمن ساخت آمریکا بوده و با بالاترین کیفیت به بازار ارائه می شوند و قیمت این محصولات در مقایسه با کیفیتی که دارند بسیار مناسب است.

فریمن در تهیه ماسک ها از فرمولاسیون های پیچیده ای استفاده کرده است و این محصولات می توانند برای مراقبت از پوست شما بسیار مفید باشند.یکی از معروف ترین سایت هایی که محصولات فریمن را به فروش می رساند فروشگاه اینترنتی ماسک لند می باشد که انواع برند های ماسک صورت آماده را به فروش می رساند.

ماسک های فریمن در تنوع بسیار بالا تولید می شوند و هرکدام برای برطرف نموده مشکلات خاصی از پوست و برای نوع خاصی از پوست طراحی شده اند که بیشتر آنها دارای جوایز جهانی می باشند.

متاسفانه محصولات با کیفیت فریمن دیگر به کشورمان وارد نمی شوند و اگر قصد خرید و استفاده از انها را دارید باید بگوییم که موجودی این ماسک ها رو به اتمام است.

اما چنانچه قصد استفاده از ماسک صورت آماده را دارید و می خواهید شانس خود را با انواع ماسک صورت آماده ایرانی امتحان کنید اخیرا برند ماسک صورت وارمی یکی از جدیدترین و بروز ترین محصولات جهت مراقبت پوست می باشد و بزودی شاهد لانچ این محصولات در بازار خواهیم بود.

برند وارمی به صورت تخصصی در حوزه ماسک صورت فعالیت دارد و محصولات با فرمولاسیون های روز اروپایی و برگرفته از تکنولوژی کشور آلمان را به بازار ارائه کرده است.نکته مهم در خرید ماسک صورت ورامی بافت بسیار منحصر به فرد این محصولات است و انواع ماسک های وارمی در بسته بندی های زیبا تهیه شده اند و ضمن داشتن رایحه بسیار مناسب می توانند بعنوان بهترین مغذی برای پوست شما عمل کنند.

امروزه با توجه به تغییرات سبک زندگی ، وجود پرتوهای مخرب خورشید و قرارگیری در معرض امواج رادیویی پوست ما نیاز به مراقبت جدی تری دارد و نیاز است تا مراقبت از پوست خود را جدی بگیریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالامال

فروشگاه کالا مال ، دوست عزیز سلامت پوست ، مو و بدن تو ارائه راهکارهای زیبایی و سلامتی و تناسب اندام با کمترین هزینه و تخفیف های دائمی فروش محصولات از برند های معتبر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]