اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003235176315951

عفونت در بانوان را جدی بگیرید

راهکارهای خانگی درمان عفونت در بانوان

کد: 140003235176315951

https://bit.ly/3grfsE0

، کرج , (اخبار رسمی): درمان عفونت در بانوان بسیار مهم است و یکی از ساده ترین راه ها برای درمان عفونت های زنانه راهکارهای خانگی می باشد این راهکارها در بسیاری از موارد در درمان عفونت موثر هستند و نیاز به مراجعه به پزشک نیست.

راهکارهای خانگی درمان عفونت در بانوان
راهکارهای خانگی درمان عفونت در بانوان

به گزارش کالا مال ، عفونت در بین بانوان یک مشکل شایع است و در بسیاری از موارد می‌توان عفونت ها را با راهکارهای خانگی درمان کرد. عمو عفونت‌ها چنانچه به مراحل حاد به خود برساند نیاز است تا راهکارهای پزشکی برای درمان اتخاذ شود همچنین برخی به‌عنوان به طور مداوم به عفونت مبتلا می‌شوند و این می‌تواند نتیجه عادات و رفتارهای نادرست بهداشتی باشد در این پست قصد داریم تا در خصوص راهکارهای خانگی برای درمان عفونت صحبت کنیم.

عفونت قارچی واژینال عمدتاً به نام کاندیدیازیس میشناسند و همان طور که گفتیم این بیماری شایع است .عفونت های واژینال هنگامی پدید می آیند که تعادل بین باکتری های مفید و قارچها تغییر پیدا می‌کند و سبب می‌شود تا سلولهای قارچی بیش از باکتری ها در واژن تکثیر شوند و همین امر می‌تواند سبب ایجاد خارش و همچنین ورم پوست شود.

برخی افراد تصور می کنند که عفونت های قارچی ممکن است در اثر بیماریهای مقاربتی و تماس‌های جنسی به وجود بیاید.اما همیشه این طور نیست و بانوانی که رابطه جنسی ندارند می توانند به عفونت های قارچی مبتلا شوند و چنانچه این علائم را دارید نیاز است تا در خصوص درمان عفونت قارچی خود اقدام نمایید

چنانچه در ناحیه واژن احساس خارش دارید و یا اینکه پوست اطراف واژن شما ورم کرده است یا اینکه جوش زده است می‌تواند از علائم ابتلا به عفونت قارچی باشد.

عفونت ها می توانند از شریک جنسی نیز منتقل شوند و چنانچه شما و یا همسرتان دارای عفونت قارچی باشید به احتمال زیاد در هنگام انجام رابطه جنسی می توانید عفونت را به طرف دیگری منتقل کنید.

چنانچه به عفونتهای قارچی مبتلا شده اید علاوه بر استفاده از شیاف ماریانا برای درمان عفونت قارچی می توانید موارد زیر را رعایت کنید تا بتوانید در درمان خود تسریع ایجاد کنید.

هرگز لباس های زیر تنگ خیس و حساسیت زا را نپوشید.
سعی کنید سیستم ایمنی بدن خود را با مصرف مواد غذایی حاوی ویتامین ها و مواد موثر در افزایش ایمنی بدن بهبود دهید
چنانچه دارای دیابت هستید سعی کنید آن را کنترل کنید
چنانچه  قرص های ضد بارداری و آنتی بیوتیک مصرف کنید سعی کنید با مشورت پزشک به طور موقت آنها را قطع کنید تا بتوانید در بهبود درمان خود تسریع ایجاد کنید.
به هیچ وجه از خوشبوکننده های واژینال و هرگونه ژل ها و محصولاتی که دارای رایحه میباشد در طول این دوره استفاده نکنید.
سعی کنید لباس زیر خود را مرتب عوض کنید و لباس های نخی با کیفیت بالا و البته کمی گشاد تر استفاده کنید.
زیر لباس های تنگ باعث تعریق می شوند و می توانند محیط رشد باکتری ها را فراهم کنند و خشک بودن واژن میتواند درمان عفونت قارچی موثر باشد.
چنانچه در دوران عادت ماهیانه به سر می برید حتما نوار و پد خود را به صورت مرتب تعویض کنید.
استفاده از شیاف ماریانا برای عفونت می‌تواند تاثیر بسیار بسزایی در رفع قارچ ها و دفع عفونت داشته باشد و می‌توانیم بگوییم شیاف ماریانا برای عفونت قارچی یک گزینه مناسب به شمار می‌رود.

طرز تهیه شیاف ماریانا (بصورت پودری)

در این قسمت به طرز تهیه شیاف ماریانا می پردازیم.ترکیب ماریانا را می توان از مخلوط کردن چند ترکیب گیاهی بدست آورد که البته تهیه آن بی دردسر هم نخواهد بود.ماریانا را می توان با ترکیب گیاهان گلنار ، جفت بلوط ، زاج سفید ،مازو ، آویشن ، بابونه و پونه بدست آورد.مقدار ترکیب این مواد جهت تهیه گیاه ماریانا به یک اندازه است تنها زاج سفید میبایست نصف باقی ترکیبات مصرف شود.به این معنی که اگر شما از هر ترکیب به اندازه 20 گرم استفاده کنید زاج سفید را میبایست به اندازه 10 گرم استفاده کنید.

همانطور که مشاهده کردید تهیه این ترکیبات خیلی کار راحتی نیست و کمی هم ریخت و پاش دارد و البته استفاده از شیاف نوع پودری با نوع قرص تفاوت هایی دارد و دردسر آن بیشتر است.زیرا نیاز به صرف وقت و زمان و البته صاف کردن محلول و … دارد و باید حتما بصورت روزانه مصرف گردد و استفاده از یک شیاف بسیار راحت تر است.برای استفاده از راه حل طرز تهیه شیاف ماریانا پس از ترکیب دارو ، باید یک قاشق غذاخوری از این ترکیبات را در یک لیتر آب بجوشانید و روزانه بمدت نیم ساعت در داخل آن بنشینید.

استفاده از گیاه ماریانا برای درمان انواع عفونت ها می تواند یک راهکار کاملا اصولی و گیاهی باشد که هیچگونه عوارضی به همراه ندارد.گیاه ماریانا در انواع مختلف مانند نوع پودری ،ژل و قرص یافت می‌شود که هر کدام آنها مزایا و معایب خود را دارند و بیشترین تفاوت انواع آنها تنها در نحوه استفاده می باشد و در خصوص اثربخشی هیچ تفاوتی با هم ندارند.با تهیه خانگی گیاه ماریانا می‌تواند بهترین راهکار خانگی برای درمان عفونت را اتخاذ کنید که توسط آن می توانید برای همیشه از شر عفونت های زنانه خلاص شوید.چنانچه دچار بوی بد واژن شده اید بد نیست بدانید که ترکیبات ماریانا ضمن دارا بودن رایحه ای بسیار خاص و منحصر به فرد پونه و بابونه ، می توانند ترشحات واژینال را کنترل کرده و خارش سوزش و بوی بد واژن را از بین ببرند.

از دیگر مشکلات رایج زنان قارچ ها می باشد.قارچ های واژینال می‌توانند مشکلات عدیده‌ای را به وجود بیاورند از این رو استفاده از شیاف مارینا در راستای ضدعفونی کردن و اثر ضد قارچ توصیه می شود.چنانچه دارای کیست های تخمدانی و فیبروم نیز می باشید استفاده از ترکیبات ماریانا با نظر پزشک در رفع مشکلات شما بسیار موثر است و شیاف ماریانا برای فیبروم نیز موثر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالامال

فروشگاه کالا مال ، دوست عزیز سلامت پوست ، مو و بدن تو ارائه راهکارهای زیبایی و سلامتی و تناسب اندام با کمترین هزینه و تخفیف های دائمی فروش محصولات از برند های معتبر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بهداشت و درمان