اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140106196415915951

آیا شامپو سبغ برای موهای رنگ شده مفید است؟

کد: 140106196415915951

https://bit.ly/3Doq81I

، کرج , (اخبار رسمی): شامپو صبغ یکی از بهترین شامپو های گیاهی تقویت کننده و ضد ریزش موجود در بازار است.یکی از دغدغه هایی که بانوان در خصوص اسصتفاده از شامپو سبغ دارند این است که بدانند آیا می توانند این شامپو را برای موهای رنگ شده استفاده کنند یا خیر ؟

آیا شامپو سبغ برای موهای رنگ شده مفید است ؟
استفاده از شامپو سبغ برای موهای رنگ شده هیچ ممانعتی به همراه ندارد

شامپو سبغ برای موهای رنگ شده مضر نیست؛ زیرا دارای میزان ناچیزی سولفات است. همچنین ترکیبات این شامپو تماما گیاهی و برای جلوگیری از ریزش موهاست.

به گزارش کالامال در این پست به صورت تخصصی به بررسی ویژگی های یک شامپو بی نظیر بنام شامپو سبغ و ممانعت‌های استفاده از آن برای انواع موها می پردازیم. شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده مهمترین وظیفه شان حفظ رنگ مو است تا بتوانید از موهای رنگ شده در مدت زمان طولانی تری لذت ببرید. استفاده از مواد شوینده قوی در شامپوهای معمولی باعث آسیب به رنگ مو و تغییر رنگ میشود. از این رو انواع شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده به بازار ارائه شده‌اند تا بتوانند بهترین اثربخشی را برای نظافت موهای رنگ شده باشد.

 از مهمترین ویژگی های شامپو های مخصوص موهای رنگ شده می توان به اثر نرم کنندگی آن ها اشاره کرد .چنانچه از سولفات کمی در این شامپوها استفاده شده باشد و مواد شوینده مضر برای رنگ مو در آن وجود نداشته باشد انتظار می رود که بتوانند پس از شستشو اثر نرم کنندگی مناسب بر روی موهای شما بگذارند.

موارد مهم در مصرف شامپو سبغ برای موهای رنگ شده

نام محصولشامپو سبغ
موارد منع مصرفحساسیت به روغن کندش و رزماری
منع مصرف برای موهای رنگ شدهندارد
میزان سولفات بکار رفتهکم (بسیار ناچیر)

در شامپو سبغ بیشتر از ترکیبات گیاهی تقویت کننده موها مانند روغن کندش روغن بادام و روغن رزماری استفاده شده است. این ترکیبات علاوه بر دارا بودن خاصیت نرم کنندگی بسیار مناسب می توانند برای تقویت فولیکول مو بسیار مفید باشند. همچنین به دلیل گیاهی بودن این شامپو ها استفاده از ترکیبات شوینده مضر برای موهای رنگ شده مانند سولفات به میزان بسیار بسیار کمی در آن صورت گرفته است که می توانید با خیال راحت و بدون داشتن طریقه تغییر رنگ مو از آن استفاده کنید.

از دیگر ویژگی هایی که شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده دارند کمک به براقیت و درخشان شدن موهاست. به همین منظور شامپو سبب نیز دارای روغن بادام بوده و می‌تواند ضمن داشتن خاصیت براق کنندگی برای موها اثر نرم کنندگی و بهبود شانه پذیری را به همراه داشته باشد.

بنابراین پس از آگاهی از ترکیبات و ویژگی های شامپو سبغ میتوانید در پاسخ به این سوال که آیا شامپو سبغ مناسب موهای رنگ شده می باشد یا خیر جواب خود را بیابید.

 با توجه به تمام ویژگی های مثبتی که در خصوص این شامپو گفتیم استفاده از آن نیاز به دانستن یکسری اطلاعات تکمیلی دارد.به عنوان مثال در نظر داشته باشید که شما نمی توانید این شامپو را به تنهایی استفاده کنید و به دلیل دارا بودن ویژگی های شویندگی ضعیف به جهت تقویت فولیکول مو و همچنین تغییر رنگ موها ، این شامپو مناسب استفاده روزانه نیست. شما می توانید از شامپو سبغ در کنار شامپوی مخصوص موهای رنگ شده خود استفاده کنید.

اما می توانید این اطمینان را داشته باشید که این شامپو به تنهایی هیچ گونه آسیبی به موهای رنگ شده شما وارد نمی‌ کنند. استفاده از این شامپو به صورت یک روز در میان و پس از استفاده از شامپو های دارای مواد شوینده قوی تر می باشد. در واقع ترکیبات تشکیل دهنده شامپو سبغ تنها وظیفه تقویت کنندگی موها را دارند.بنابراین می توانید در خصوص خرید شامپو سبغ و همچنین در خصوص استفاده از آن برای موهای رنگ شده با خیال راحت اقدام کنید.

نحوه استفاده از شامپو سبغ در کنار شامپو مخصوص موهای رنگ شده

برای نظافت موها در کنار استفاده از شامپوی صبغ باید از یک شامپو مخصوص موهای رنگ شده مناسب استفاده نموده و پس از آن می توانید از شامپو سبغ استفاده کنید.پس استفاده باید اجازه دهید این شامپو به مدت ۵ دقیقه باید روی پوست سر شما باقی بماند. این امر به شما کمک می کند تا از ویژگی های درمانی آن در راستای کنترل ریزش موها ، تقویت فولیکول مو ، بهبود شانه پذیری و افزایش خاصیت نرم کنندگی آن بهره‌مند شوید. همچنین به دلیل دارا بودن روغن کندش می توانید این امید را داشته باشید که فولیکول‌های مو که به تازگی بسیار نازک شده اند با استفاده از این شامپو به تدریج احیا می‌شود و برای رویش مجدد موها مفید است.

 موارد منع مصرف شامپو سبغ برای موهای رنگ شده

 چنانچه به ترکیباتی مانند روغن کندش و رزماری حساسیت داشته باشید بهتر است ابتدا مقدار کمی از شامپو را بر روی موهای خود به صورت کاملاً رقیق استفاده کنید و در صورت نداشتن حساسیت می‌توانید مصرف آن را ادامه دهید. البته موارد گفته شده بسیار نادر هستند و روغن کندش و همچنین و ترکیبات آنها کاملا پایدار است. اما این موارد در خصوص جامع بودن این مقاله بیان شده است که می توانید در خصوص استفاده از این شامپو در کنار شامپو مخصوص موهای رنگ شده تصمیم صحیح را بگیرید.جهت خرید شامپو سبغ اینجا کلیک کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کالامال

فروشگاه کالا مال ، دوست عزیز سلامت پوست ، مو و بدن تو ارائه راهکارهای زیبایی و سلامتی و تناسب اندام با کمترین هزینه و تخفیف های دائمی فروش محصولات از برند های معتبر

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]