اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911144897715955

یک سایت و یک مجله و فروشگاه اینترنتیِ اختصاصی برای خانم ها

رونمایی از سایت لیلیت مد با هدف ایجاد فضایی امن

کد: 139911144897715955

https://bit.ly/3kfCs95

، (اخبار رسمی): با هدف ایجاد فضایی امن و یک مجله و فروشگاه اینترنتیِ اختصاصی برای خانم ها، از سایت لیلیت مد به آدرس www.LilithMode.com در آبان ماه 1399 رونمایی شد.

رونمایی از سایت لیلیت مد با هدف ایجاد  فضایی امن
مجله و فروشگاه اینترنتی مخصوص خانم ها

به گزارش لیلیت مد، سایت www.LilithMode.com که یک سایت و یک مجله و فروشگاه اینترنتیِ اختصاصی برای خانم ها است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ایجاد فضایی امن و یک مجله و فروشگاه اینترنتیِ اختصاصی برای خانم ها را تسهیل کند.

ناهید حسینی معین، استراتژیست لیلیت مد در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «لیلیت مد جایی نیست که اتفاقی بهش برسید. لیلیت مد یک خونه است برای همه خانم های ایرانی. ما در لیلیت مد قرارِ درباره زیبایی، مد و فشن، سبک زندگی و خانه داری صحبت کنیم. این «ما» که می گیم یعنی ما و شما. لیلیت مد جایی نیست که فقط ما برای شما حرف بزنیم. لیلیت مد یعنی من و شما برای هم و برای بقیه صحبت کنیم. نظراتمون رو بگیم. یاد بگیریم در جامعه ای زندگی می کنیم که به عنوان یک انسان مؤثر کلی ایده داریم. لیلیت مد خونه همه ما خانم هاست. هر کس حق داره در خونه خودش صاحب نظر باشه.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « لیلیت مد یک مجله و فروشگاه اینترنتیِ. بیش از اون فضایی است برای خانم های خوب ایرانی که سزاوار احترام، احترام و احترام هستند. ما به عنوان یک خانم یاد گرفته ایم که اگر می خواهیم به ما احترام بگذارند باید در وهله اول خودمون به خودمون احترام بگذاریم. ما نقش های بسیار مهمی در جامعه داریم که بیشتر اوقات اهمیتشون نادیده گرفته میشه. چقدر برای اینکه به ما و جایگاهمون بهتر نگاه کنند تلاش کردیم؟»

گفتنی است لیلیت مد، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهارائه تخفیف های جذابکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت لیلیت مد به آدرس www.LilithMode.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021665*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مد و لباس