اطلاعات تماس
  • 051*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911154899615944

زیباترین هتل های مشهد نزدیک حرم

کد: 139911154899615944

https://bit.ly/3cPd6x4

، مشهد , (اخبار رسمی): مشهد توریستی ترین شهر در کشورمان است تنوع در هتل های آن بسیار زیاد بوده و همه ساله شاهد شروع فعالیت هتل های مجلل در آن هستیم. با توجه به رقابتی که در میان هتل ها وجود دارد، امکانات و شرایط موجود در آنها همیشه در حال تغییر می باشد. در ادامه چند مورد از زیباترین هتل ها در مشهد را معرفی می کنیم.

زیباترین هتل های مشهد نزدیک حرم
هتل درویشی مشهد از مجلل ترین هتل های در فاصله کوتاه با حرم می باشد

مشهد توریستی ترین شهر در کشورمان می باشد که تنوع در هتل های آن بسیار زیاد بوده و همه ساله شاهد شروع فعالیت هتل های بسیار لوکس و مجلل در آن هستیم. با توجه به رقابتی که در میان هتل ها وجود دارد، امکانات و شرایط موجود در آنها همیشه در حال تغییر می باشد. به طوریکه در حال حاضر می توان نمونه هایی از هتل های بسیار لوکس با امکانات عالی و لابی های مجلل را در این شهر مشاهده کرد. در ادامه چند مورد از زیباترین هتل ها در مشهد را معرفی می کنیم.

هتل درویشی مشهد

از سال 1390 با شروع فعالیت هتل درویشی در خیابان امام رضا و در فاصله کوتاه با حرم تغییر و تحول زیادی در هتلداری این شهر رخ داد. استفاده از معماری و طراحی داخلی منحصر به فرد، مبلمان و سرویس خواب های مجلل، رستوران و کافی شاپ و چایخانه های منحصر به فرد و لابی بسیار زیبا و همچنین مجموعه های آبی بی نظیر همگی باعث شدند تا هتل درویشی مشهد به یکی ز زیباترین و لوکس ترین هتل های این شهر تبدیل شود.

از زیباترین بخش های این هتل می توان به لابی آن اشاره نمود که با لوستر آبی رنگ و بزرگ، مبلمان های شیک، حوض آب با گل آرایی های منحصر به فرد در گوشه و کنار آن و تزئینات طلایی رنگ روی دیوار و سقف همگی رنگ و جلوه ای فوق العاده را در لابی این هتل به وجود آورده اند.

هتل قصر طلایی مشهد

در حالت کلی و با توجه به نظرات مسافران درویشی و هتل قصر طلایی دو مورد از بهترین و لوکس ترین هتل های این شهر به شمار می روند که هر یک خوبی های خاص خودشان را دارند. هتل قصر طلایی مشهد که فعالیت خود را از سال 1389 در خیابان امام رضا شروع نموده است، با اتاق های متنوع و امکانات تفریحی و رفاهی عالی به گزینه ای عالی برای اقامت در فاصله کم با حرم تبدیل شده است. سنگ فرش های طلایی و مبلمان های لوکس و ستون های سفید و مرمر آن در کنار گل آرایی های حرفه ای، لابی این هتل به یکی از زیباترین لابی های هتل در مشهد تبدیل نموده است.

هتل الماس 2 مشهد

برای زوج های جوانی که مشهد را برای ماه عسل انتخاب می کنند، هتل الماس 2 می تواند از بهترین گزینه ها باشد. این هتل در خیابان امام رضا واقع شده و فعالیت خود را از سال 1392 آغاز نموده و اتاق های بسیار متنوعی دارد. اتاق یک تخته الماس، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق امپریال سبک هند، اتاق امپریال سبک آفریقا، اتاق سبک تایلند، روسیه، ترکیه، عرب، صفویه، ایران باستان، ترکیه، سوئیت ماه عسل، اتاق دو تخته برلیان، سه تخته الماس و اتاق کانکت چهار نفره از جمله اتاق و واحدهای اقامتی در این هتل می باشند که سبک دکوراسیون و معماری داخلی آنها با هم تفاوت زیادی دارد. این هتل دارای 9 طبقه و 163 اتاق و سوئیت و آپارتمان می باشد و در سایر بخش های آن استخر، اسپا، جموزی، سالن بدنسازی و رستوران های سنتی و مدرن و روف گاردن در آن ارائه شده است.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا که در کمترین فاصله با حرم قرار گرفته است، به دلیل نوع معماری به کار رفته در آن که نشان گر معماری ایرانی و اسلامی می باشد و ترکیب آجر و رنگ های فیروزه ای در نمای آن از جلوه خاصی برخوردار می باشد. این هتل دارای رستوران گردان بسیار زیبایی می باشد که فرصت قرار گرفتن در روبروی گنبد طلایی حرم را برای مهمانان خود هر یک ساعت یک مرتبه فراهم می کند. این هتل از سال 1392 فعالیت خود را در خیابان شیرازی مشهد آغاز نموده و اتاق های کانکت و معمولی و سوئیت و آپارتمان های آن دارای دکوراسیون بسیر شیک و زیبایی می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رسپینا

وب سایت Respina24 تحت مدیریت شرکت خدمات مسافرت هوایی سامان سیر رسپینا با شماره ثبت 46443 با آدرس مشهد میدان بیت المقدس کوچه عیدگاه پلاک 23 می باشد که در حال حاضربا بیش از 100 نفر کارشناس خبره از سال 1389در حال ارائه خدمات خرید آنلاین بلیط هوایپما ، بلیط قطار ، اتوبوس، بلیط چارتر و رزرو هتل طبق مقررات سازمان های مطبوع در کشور, به هموطنان گرامی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 051*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی