اطلاعات تماس
  • 051*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001145074615944

مهم ترین پروتکل های بهداشتی هتل های کیش

کد: 140001145074615944

https://bit.ly/3sTt3aJ

، مشهد , (اخبار رسمی): هتل ها به عنوان یکی از خطرناک ترین مکان ها در انتقال بیماری کرونا باید برای حفظ سلامت مسافران در زمان اقامت باید یک سری راهکارهای اساسی را به کار ببرند. در این مطلب می خواهیم به ذکر روش های مقابله ی هتل های کیش با کرونا که مسافران در انتخاب هتل های کیش باید موردنظر قرار دهند بپردازیم.

مهم ترین پروتکل های بهداشتی هتل های کیش
پروتکل های بهداشتی هتل های کیش

انسان ها در مقابله با روزمرگی ها و فشار کاری به سیر و سیاحت احتیاج دارند. رفع این نیاز با ورود ویروس کرونا به صفحه زندگی بشر با مانع های زیادی مواجه شد. با ادامه شیوع این بیماری افراد برای رفع نیازهای کاری، استراحت و تفریح مجبور به ادامه ی زندگی و مسافرت با وجود کووید 19 شدند که نسبت به گذشته تغییراتی بنیادین در آن به وجود آمده است.

کیش که مقصد سفر خیلی از مسافران است از مهم ترین مکان ها برای جلوگیری از شیوع بیماری است. مخصوصا هتل ها به عنوان یکی از خطرناک ترین مکان ها در انتقال بیماری کرونا باید برای حفظ سلامت مسافران و افزایش اطمینان خاطر آن ها در زمان اقامت باید یک سری راهکارهای اساسی را به کار ببرند. در این مطلب می خواهیم به ذکر روش های مقابله ی هتل های کیش با کرونا که مسافران در انتخاب هتل های کیش باید موردنظر قرار دهند بپردازیم.

اولین راهکار: ورودی بهداشتی

ابتدایی ترین قدم در حفظ بهداشت هتل ها اندیشیدن راهکاری در زمان ورود مسافران است. در هتل های لوکس پیشخدمت هایی با ماسک و دستکش در را برای مسافران باز کرده و می بندند. همچنین در هتل های دیگر که پیشخدمت کنار در نمی ایستد، درهای خودکار وجود دارد تا آسایش خاطر بیشتری برای مسافران ایجاد نماید. پس از ورود اولین برخورد مسافر با کارکنان بخش پذیرش است که باید ماسک استفاده نمایند. علاوه بر ماسک آن ها باید هنگام چک این و چک اوت و به طور کل هر گونه تماس فیزیکی با مسافر از دستکش استفاده نمایند.

پرداخت ها نیز باید با استفاده از کارت اعتباری انجام شوند و همچنین باید مایع ضدعفونی کننده در تمامی قسمت ها مخصوصا بخش پذیرش وجود داشته باشد تا مسافران دست و کارت خود را ضدعفونی نمایند. همچنین بیرون جاهایی مانند آسانسور باید پد الکلی وجود داشته باشد تا افراد بلافاصله دست هایشان را تمیز کنند. در دنیای امروز می توان عدم پرداخت هزینه ها با کارت اعتباری را به لیست اشتباهات بزرگ در زمان تحویل دادن هتل اضافه نمود.

دومین راهکار: قبول دست کمک اینترنت اینترنت تمام ابعاد زندگی بشر را در نوردیده و امور مربوط به سفر را نیز به سمت خود متمایل نموده است. انسان ها امروزه به راحتی مقدمات سفر خود را با استفاده از اینترنت برنامه ریزی می کنند. با ورود به مرحله کووید 19 به زندگی ها نقش اینترنت در امور مختلف پررنگ تر شد. به طوریکه هتل هایی که از رزرو آنلاین استفاده نمی کردند به فکر ورود به عرصه آنلاین برای رزرو اتاق های خود افتادند. مسافران در سایت های مختلف می توانند با مشاهده عکس هتل های کیش نه تنها با محیط و امکانات آن ها آشنا شوند بلکه از اقدامات هتل در جهت رعایت بهداشت فردی و جمعی نیز آگاه شوند.

سومین راهکار: روی آوردن به وسایل بهداشتی یکبار مصرف دیگر دوره ی حق انتخاب زیاد در فراهم آوری لوازم اتاق های هتل از جمله وسایل بهداشتی به سر آمده است. هتل ها اولویت های خود را از لوکس بودن تغییر داده و با استفاده از لوازم بهداشتی پلاستیکی و یکبار مصرف سلامت سفر بیشتری را برای مسافران ایجاد کرده اند. البته جایگزینی مواد چندبار مصرف با یک بار مصرف یک سری آسیب برای محیط زیست ایجاد می کند که البته ناگزیرند. 

چهارمین راهکار: رعایت فاصله اجتماعی از مهم ترین عواملی که باید در زمان کرونا موردتوجه باشد رعایت فاصله اجتماعی میان افراد مخصوصا در رستوران و کافی شاپ هتل است. برخی برای آن که در جمع قرار نگیرند از روم سرویس یا خدمات اتاق استفاده می کنند. البته برخی هتل ها برای مقابله جدی تر با کرونا بوفه ها و کافه های خود را تعطیل کرده اند. همچنین امکاناتی از قبیل استخر، سالن بدنسازی و اسپا که زمانی جزو امتیازات هتل های کیش بودند حالا یا تعطیل شده اند یا باید مدام ضدعفونی شوند. به این شکل که کارکنان هتل باید به کرات سطوحی از قبیل دستگیره، میز، کنترل ها و غیره را ضدعفونی کرده و ملحفه ها نیز باید شسته شوند تا مسافران دوران اقامتی بدون نگرانی را بگذرانند.

هتل ها یک تنه نمی توانند مانع شیوع کرونا شوند. در این راه یک اقدام جمعی موردنیاز است. بنابراین مسافران در کنار اینکه انتظار اقامتی بهداشتی و مطمئن را از هتل ها دارند باید خود نیز در رعایت ایمنی کوشا بوده و از ماسک، دستکش و مایع ضد عفونی کننده استفاده و فاصله اجتماعی را داخل و خارج از هتل رعایت نمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رسپینا

وب سایت Respina24 تحت مدیریت شرکت خدمات مسافرت هوایی سامان سیر رسپینا با شماره ثبت 46443 با آدرس مشهد میدان بیت المقدس کوچه عیدگاه پلاک 23 می باشد که در حال حاضربا بیش از 100 نفر کارشناس خبره از سال 1389در حال ارائه خدمات خرید آنلاین بلیط هوایپما ، بلیط قطار ، اتوبوس، بلیط چارتر و رزرو هتل طبق مقررات سازمان های مطبوع در کشور, به هموطنان گرامی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 051*****
[نمایش اطلاعات]