اطلاعات تماس
  • 051*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140004265330815944

استخدام آژانس هواپیمایی در مشهد

استخدام آژانس هواپیمایی در مشهد رسپینا

کد: 140004265330815944

https://bit.ly/3kugnpE

، مشهد , (اخبار رسمی): گسترش زیرساخت های توریستی، تاکنون سبب ایجاد آژانس های هواپیمایی متعددی در کشور شده است. به همین دلیل نیز استخدام افراد کارآزموده خصوصا در شهرهای بزرگ و گردشگری، بسیار مورد نیاز می باشد. اگر شما هم از متقاضیان و علاقه مندان تصدی سمت در این مراکز می باشید، در ادامه با رسپینا همراه باشید.

استخدام آژانس هواپیمایی در مشهد رسپینا
استخدام آژانس هواپیمایی در مشهد

آژانس گردشگری رسپینا، بزرگ ترین مرکز خدمات مسافرتی شرق کشور می باشد که برای کلیه سمت های نامبرده، نیرو می پذیرد. متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر می توانند درخواست خود را در صفحه استخدام سایت رسپینا نمایند

گسترش زیرساخت های توریستی، تاکنون سبب ایجاد آژانس های هواپیمایی متعددی در کشور شده است. به همین دلیل نیز استخدام افراد کارآزموده خصوصا در شهرهای بزرگ و گردشگری، بسیار مورد نیاز می باشد. اگر شما هم از متقاضیان و علاقه مندان تصدی سمت در این مراکز می باشید، در ادامه این مقاله با زیر و بم های این حوزه کاری بیش تر آشنا خواهید شد.

معرفی شغل کارمند آژانس هواپیمایی علی رغم عنوان آژانس هواپیمایی، سمت های کاری و اصطلاحا کانترهای فراوانی در این مراکز مستقر شده اند که هرکدام متخصصین خاص خود را می طلبند. استخدام آژانس هواپیمایی در مشهد و یا سایر قطب های توریستی بزرگ کشور، از اصلی ترین موارد موردنیاز برای گسترش این صنعت می باشد. لذا اصلی ترین سمت های شغلی این مراکز عبارتند از:

مدیر تور این شخص با دارا بودن اطلاعات جامع در مورد صنعت گردشگری، اقدام به برنامه ریزی و قیمت گذاری انواع تور می نماید. در راستای اجرای بهتر این هدف نیز، دو سمت مدیر تور داخلی و مدیر تور خارجی برای ساماندهی هرکدام، از سوی آژانس در نظر گرفته می شود. زیر مجموعه های این سمت خود شامل موارد زیر می باشد:

کانتر تور داخلی این شخص که زیرنظر مدیر تور داخلی فعالیت می کند، وظیفه تهیه و تدوین پکیج خدمات تور گردشگری را دارا است. بیش از هر چیز برای کانتر تور داخلی، توانمندی در ارائه راهنمایی و اطلاعات کامل به مسافران جهت خرید و تهیه تورهای مسافرتی حائز اهمیت می باشد. لذا در این خصوص به مدرک تحصیلی خاصی نیاز نیست و آموزش دقیق تر طی تجربه کار حاصل خواهد شد.

کانتر تور خارجی این شخص نیز زیر نظر مدیر تور خارجی فعالیت می کند که علاوه بر تسلط به تورهای خارجی باید به زبان های انگلیسی، ترکی و عربی نیز اشراف کامل داشته باشد. این تسلط به این دلیل حائز اهمیت است که کانتر تور خارجی می بایست برای تهیه پکیج تور با ایرلاین ها و هتل های خارجی تعامل برقرار نماید. تحصیلات نیز در این حوزه چندان مورد اهمیت نمی باشد و موارد گفته شده درکنار آراستگی ظاهری از اصلی ترین فاکتورهای گزینش این سمت تلقی می گردد.

کانتر پرواز داخلی از اصلی ترین نیازهای مراکز مسافرتی به خصوص در استخدام آژانس هواپیمایی در مشهد، کانتر پروازهای داخلی می باشد. آشنایی با ایرلاین ها و بلیط های پرواز در کنار گذراندن دوره های آموزشی مرتبط با این حوزه از اصلی ترین پیش نیازها برای گزینش سمت کانتر پرواز داخلی است.

کانتر پرواز خارجی این شخص می بایست علاوه بر کلیه پروازها و ایرلاین های خارجی، به زبان انگلیسی نیز مسلط باشد. همانند موارد قبلی، مدرک تحصیلی خاصی در این خصوص مورد نیاز نیست اما شخص باید دوره های آموزشی مربوط به بلیط های هواپیما خارجی را گذرانده باشد.

کانتر قطار و اتوبوس این دو کانتر می بایست با خدمات انواع قطار و اتوبوس آشنایی کامل داشته باشند. در این دو حوزه نیز، مدرک تحصیلی حائز اهمیت نمی باشد و تنها آشنایی و تسلط بر نحوه رزرو بلیط هرکدام کفایت می کند.

کانتر رزرواسیون هتل این شخص مسئولیت رزرو و اخذ اقامت انواع هتل داخلی و خارجی را برای مسافر دارا می باشد. علی رغم موارد قبلی که نیاز به مدرک تحصیلی مرتبط وجود نداشت، در این سمت داشتن مدرک تحصیلی گردشگری و هتل داری مزیت محسوب می گردد؛ چراکه سبب ارائه اطلاعات و راهنمایی جامع تر به مسافر می شود. از طرف دیگر تسلط به زبان عربی به خصوص در استخدام آژانس هواپیمایی در مشهد، امتیاز ویژه تلقی می گردد.

سایر سمت های موردنیاز در آژانس های مسافرتی مواردی که در استخدام این مراکز مورد نیاز است تنها به سمت های فوق خلاصه نمی گردد. حسابدار، گرافیست، کارشناس شبکه های اجتماعی، برنامه نویس و توسعه دهنده سایت، متخصصین IT و سخت افزار، کارشناسان تولید و نگارش محتوا و متخصصین سئو از جمله سمت ها در استخدام آژانس های هواپیمایی و مسافرتی می باشند که اخیرا نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

بازارکار در حال توسعه استخدام آژانس هواپیمایی در مشهد همانطور که قبلا نیز عنوان نمودیم، با توجه به گسترش زیرساخت های گردشگری در کشور، بازار کار آژانس های هواپیمایی و مسافرتی و استخدامی های مربوط به آن نیز در حال توسعه است. آژانس گردشگری رسپینا، بزرگ ترین مرکز خدمات مسافرتی شرق کشور می باشد که برای کلیه سمت های نامبرده، نیرو می پذیرد. متقاضیان جهت اطلاعات بیش تر در این خصوص می توانند درخواست خود را در صفحه استخدام سایت این شرکت ثبت نمایند تا پس از بررسی، در اسرع وقت جهت مصاحبه، هماهنگی صورت گیرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رسپینا

وب سایت Respina24 تحت مدیریت شرکت خدمات مسافرت هوایی سامان سیر رسپینا با شماره ثبت 46443 با آدرس مشهد میدان بیت المقدس کوچه عیدگاه پلاک 23 می باشد که در حال حاضربا بیش از 100 نفر کارشناس خبره از سال 1389در حال ارائه خدمات خرید آنلاین بلیط هوایپما ، بلیط قطار ، اتوبوس، بلیط چارتر و رزرو هتل طبق مقررات سازمان های مطبوع در کشور, به هموطنان گرامی می باشد.

اطلاعات تماس
  • 051*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام