اطلاعات تماس
  • 021664*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911194905615461

آموزش Revit 2021 نوین پندار از صفر تا صد

کد: 139911194905615461

https://bit.ly/3pgmAEb

، (اخبار رسمی): در ادامه به آموزش رویت و معرفی ویژگی‌های جدیدترین نسخه آن یعنی آموزش Revit 2021 می‌پردازیم.

آموزش Revit 2021 نوین پندار (صفر تا صد)
آموزش REVIT 2021

نرم افزار revit ۲۰۲۱ چیست و چه کاربردی دارد؟

نرم افزار Autodesk Revit یک نرم‌افزار قوی در حوزه نقشه‌کشی و معماری است که برای مدل‌سازی اطلاعات ساختمان به کار می‌رود. نرم افزار revit شامل قابلیت‌هایی برای انواع طراحی معماری، مکانیکی، برق و لوله‌کشی، مهندسی سازه و تأسیسات است که یک راه‌حل جامع برای کل تیم پروژه ساختمان ارائه می‌دهد. در نرم افزار Revit برای طراحی دیوار، سقف، کف، سازه، درب، پنجره و سایر بخش‌های ساختمان پایه، از اشیاء سه‌بعدی استفاده می‌شود.

هنگامی‌که یک پایگاه داده پروژه به اشتراک گذاشته می‌شود، یک فایل مرکزی ایجاد می‌شود که نسخه اصلی پایگاه داده پروژه را در یک سرور فایل در شبکه LAN شرکت ذخیره می‌کند. هر کاربر روی یک کپی از فایل مرکزی کار می‌کند و تغییرات اعمال‌شده روی پروژه توسط کاربران، روی پرونده مرکزی ذخیره می‌شود تا کاربران دیگر نیز این تغییرات را دریافت کنند.

Revit از فایل‌های RVT، برای ذخیره مدل‌های BIM استفاده می‌کند. اشیاء پارامتریک (چه اشیاء سه‌بعدی ساختمان و چه اشیاء دوبعدی draft) همگی یک Family نامیده شده و در فایل‌های RFA، ذخیره می‌شوند و در صورت لزوم نیز به پایگاه داده RVT وارد می‌شوند. Family ها در آموزش رویت به مهارت برنامه‌نویسی احتیاج ندارند و منابع زیادی از کتابخانه‌های RFA پیش‌فرض در رویت وجود دارند.

ویژگی‌های نرم افزار revit ۲۰۲۱ و آموزش revit

نرم افزار revit ۲۰۲۱ شامل سه بخش اصلی است:

  • ایجاد مدل (create)
  • بهینه‌سازی گردش کار (workflow) و رابط کاربری درون رویت (optimize)
  • اتصال با داده‌های خارجی رویت یا غیر رویت (connect)

آنچه که در آموزش revit نوین پندار ارائه می دهیم:

همان طور که می دانیم، نرم افزارهای رویت در نسخه های مختلف شباهت بسیار زیادی به هم دارند و یادگیری کار با نسخه های آخر آن می تواند تا چند نسخه بعد کار شما را راحت کند. اما آنچه که نوین پندار در دوره آموزش رویت ارائه می کند بدین صورت است:

فصل اول: ایجاد دیوار فاز دو

 فصل دوم: کف، بام و سقف کاذب  

فصل سوم: ترسیم دیوار Curtain wall 

فصل چهارم: Component  

فصل پنجم: کار با پله  

فصل ششم: Structure 

فصل هفتم: کار  با Family و Component 

فصل هشتم: Mass Modeling 

فصل نهم: سایت و توپو گرافی 

فصل دهم: نامگذاری فضاها و تعیین حدود  

فصل یازدهم: شیت بندی  

فصل دواززدهم: متره و بر آورد  

فصل سیزدهم: رندرینگ  

شرح جزئیات کامل این فصول در صفحه آموزش نرم افزار رویت نوین پندار وجود دارد NPshop.net

بازار کار نرم افزار revit  ۲۰۲۱

در سال‌های اخیر در شرکت‌های بزرگ و معتبر ساختمانی درون ایران با توجه ‌به تغییر رویکرد آن‌ها نسبت به استفاده از سیستم BIM، نرم افزار رویت بیشتر از نرم‌افزارهای دیگر مورد استفاده قرار گرفته است. یادگیری و آموزش رویت ۲۰۲۱ برای کاربران ساده است. بنابراین با فراگیری مهارت‌های مربوط به نرم افزار رویت، می‌توانید در حوزه‌های مختلف معماری، عمران، تأسیسات، مکانیک، برق، سازه و… از آن در کار خود استفاده کنید. درصورت تسلط به این نرم‌افزار و کسب تجربه کافی، بازار کار خوبی در ایران و خارج از ایران پیش‌روی شما خواهد بود. توجه داشته باشید که به‌علت کمبود رویت‌کار حرفه‌ای در کشور، تقاضای رویت‌کار بالا بوده و حقوق آن نیز به نسبت بالا می‌رود. حقوق رویت کار در ایران بین ۳ تا ۱۵ میلیون تومان در ماه متغیر است و بازار کار رویت کاملا تشنه می باشد.

جمع‌بندی

به‌طورکلی، ویژگی‌های جدیدی که به revit 2021 اضافه شده است، ارزشمند بوده و پیشرفت‌هایی هستند که به نفع گردش کار روزمره بوده و باید در آینده نیز بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

شرکت‌های ساختمانی از زمان ابداع روش BIM، با نرم افزار رویت که مدل‌های سه‌بعدی BIM را برای بهبود طراحی و ساخت‌وساز ساختمان ایجاد می‌کند، تجارت عملی خود را انجام می‌دهند. نرم افزار revit باعث دسترسی بیشتر و سریع‌تر و صرفه‌جویی در هزینه‌ها می شود. طراحان، معماران و مهندسان BIM از Revit در پروژه‌های خود استفاده می‌کنند که آن‌ها را ملزم به رعایت استانداردها و کدها طبق نیاز مشتری می‌کند.

منبع: https://blog.npshop.net/revit2021/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021664*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش