اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911214909315623

نسخه جدید حسابداری هوفر با قابلیت‌های منحصر به فرد منتشر شد

کد: 139911214909315623

https://bit.ly/3pbDWC8

، (اخبار رسمی): اپلیکیشن حسابداری هوفر یک نرم افزار حسابداری ابری است که در دو نسخه رایگان و پیشرفته ارایه می شود. شما می توانید در هر ساعتی، در هر جایی از دنیا و با هر وسیله ای اعم از موبایل یا کامپیوتر و تنها با دسترسی به اینترنت به اطلاعات مالی خود از طریق سیستم های حسابداری دسترسی داشته باشید.

انتشار نسخه رایگان اپلیکشین حسابداری هوفر
نرم افزار حسابداری هوفر

اپلیکیشن‌های حسابداری اندروید در دو طبقه قیمتی قابل استفاده هستند. یا کاملاً رایگانند و هزینه اندکی را به صورت پرداخت درون برنامه ای دریافت می کنند که این نرم افزارها از بسیاری از مواردی که در مقاله خصوصیات بهترین نرم افزار حسابداری اندروید به عنوان مزایای یک نرم افزار حسابداری اندرویدی مناسب نام بردیم بهره مند نیستند و صرفاً یک دیتابیس برای درج اطلاعات و کمک به فراموش نکردن مسایل مالی ما هستند.

اگر اپلیکیشن حسابداری اندروید به دیتابیس وب متصل باشد و از برنامه نویسی خوب بهره مند باشد و با سرعت و کارایی بالا کلیه استانداردهای حسابداری را در ثبت ها و گزارشات رعایت کرده باشد و حتی از فیچرهایی مثل مغایرت گیری بانکی آنلاین یا فاکتور آنلاین پشتیبانی کند و تیمی را برای پشتیبانی فنی و عملیاتی از تمام این موارد مستقر کرده باشد عملاً نمی تواند این همه خدمات را رایگان به مشتری ارائه کند. هر چند چنین نرم افزارهای یک نسخه لایت با امکانات کمتر و بدون پشتیبانی برای آشنایی مخاطبانشان با کلیت نرم افزار و تست کردن محصول خواهند داشت. برای آشنایی با یکی از این نمونه ها می توانید نسخه رایگان اپلیکیشن حسابداری اندرویدی هوفر را امتحان کنید.

نرم افزارهای اینگونه قابلیت ارتقا از نسخه لایت به انسخه استاندارد و پیشرفته را دارند و کاربر پس از تست و اطمینان حاصل کردن از عملکرد صحیح و کاربرپسند بودن نرم افزار می تواند با خیال راحت نسخه نرم افزار خود را ارتقا دهد و به مرور صاحب یک نرم افزار حسابداری استاندارد و کامل شود. حتی وقتی حسابدار استخدام نمود یا تیم حسابداری مستقر کرد با اختصاص دسترسی به هر یک از اعضای تیم مالی خود در یک دیتابیس اختصاصی کلیه اطلاعات مالی و گزارشات مورد نیاز خود را داشته باشد بدون اینکه دغدغه تغییر نرم افزار در سالهای آتی را پیش رو داشته باشد. 

کدام نرم افزار حسابداری اندرویدی مناسب است؟

تا اینجا متوجه شدیم یک نرم افزار مالی اندروید خوب می بایست قابلیت دسترسی از طریق وب هم داشته باشد تا اگر در حالتی به نسخه اندروید دسترسی نداشتیم بتوانیم از نسخه وب آن استفاده کنیم یا حتی تنظیمات تخصصی تر را در نسخه وب داشته باشیم. تصور کنید کسب و کار انفرادی من امروز با یک نرم افزار حسابداری اندروید مدیریت می شود ولی من بعدها می خواهم از یک حسابدار برای رتق و فتق امور مالی ام کمک بگیرم اولین گزینه ای که پیش می آید تغییر نرم افزار حسابداری است اما اگر نرم افزار اندرویدی ما نسخه وب با قابلیت های استاندارد حسابداری را داشته باشد آن حسابدار می تواند اسناد حسابداری و اطلاعات خود را از طریق نسخه وب ثبت کند و گزارشات استاندارد حسابداری را نیز تهیه کند. همچنین دسترسی چند کاربر به یک دیتابیس از طریق نسخه های وب و اندروید از دیگر امکانات یک نرم افزار حسابداری باید باشد. پشتیبانی 24 ساعته از نرم افزار حسابداری اندروید نیز باعث افزایش و بهبود کارایی خواهد شد و البته قیمت مناسب نرم افزار نیز باید مدنظر قرار گیرد.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]