اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140201217230315623
در دسترس نیست

ارسال صورتحساب به سامانه مودیان بدون نرم افزار حسابداری

اتصال به سامانه مودیان با نرم افزار سامانه مودیان هوفر

کد: 140201217230315623

، (اخبار رسمی): اتصال به سامانه مودیان و ارسال صورتحساب‌ها به این سامانه دغدغه اصلی این روزهای مدیران مالی، حسابداران و کارفرمایان است. مودیان مالیاتی مشمول باید برای ارسال صورتحساب‌ها و اتصال پایانه‌های فروشگاهی خود به آن متصل شوند. در واقع تمام صاحبان مشاغل و اشخاص حقوقی ملزم به ثبت‌نام در این سامانه هستند.

اتصال به سامانه مودیان با نرم افزار سامانه مودیان هوفر
اتصال به سامانه مودیان با نرم افزار سامانه مودیان هوفر

ارسال صورتحساب الکترونیک به سامانه مودیان به 2 روش ارسال از طریق شرکت‌ها معتمد و ارسال مستقیم به سامانه انجام می‌شود. در روش ارسال مستقیم شما فکتورهای فروش خود را از طریق نرم افزار حسابداری خود به سامانه مودیان ارسال می‌کنید و نرم افزار حسابداری شما باید قابلیت اتصال به سامانه مودیان را داشته باشد.

در روش ارسال از طریق شرکت‌های معتمد شما در کارپوشه خود در سامانه مودیان، فهرست شرکت‌های معتمد ارائه‌دهنده خدمات مالیاتی دارای مجوز را مشاهده می‌کنید. سپس برای بهره‌مندی از خدمات مربوطه با این شرکت‌ها در تماس باشید. شرکت‌های معتمد خدماتی مانند نصب و راه اندازی پایانه‌های فروشگاهی و صدور و ارسال صورتحساب به سامانه مودیان و یا آموزش و مشاوره در این حوزه را ارائه‌ می‌دهند.

اما اگر نرم افزار حسابداری شما قابلیت ارسال صورتحساب به سامانه مودیان را ندارد و یا استفاده از خدمات شرکت‌های معتمد برای شما هزینه بالایی دارد، می‌توانید از نرم افزار سامانه مودیان هوفر استفاده کنید.

نرم افزار سامانه مودیان هوفر

شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار سامانه مودیان هوفر به سامانه مودیان متصل شوید و به راحتی و فقط با یک کلیک  صورت حساب‌های الکترونیک خود را ثبت و به سامانه مودیان ارسال کنید. همچنین می‌توانید  اکسل فاکتورهای خود را در این نرم افزار ایمپورت کنید و به سامانه ارسال کنید.

پس ارسال صورتحساب به سامانه مودیان توسط این نرم افزار شما می‌توانید با گرفتن استعلام از سامانه وضعیت فاکتور‌ها و فاکتورهای برگشت از فروش ثبت شده در سامانه را مشاهده کنید.

 قابلیت‌های دیگر  نرم افزار سامانه مودیان

مدیریت فاکتورهای خرید و فروش و برگشت

مدیریت کالا‌ها

پیش فاکتور آنلاین

مدیریت رسید و حواله و انتقال و تعدیل

مدیریت برگه های دریافت و پرداخت و تنخواه

...

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید

02191013342

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی