اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006265438015623

نرم افزار حسابداری مناسب برای انواع کسب و کار

کد: 140006265438015623

https://bit.ly/2VPhlCH

، (اخبار رسمی): با توسعه کسب‌‌وکار شما، طبقه‌بندی داده‌های مالی و پیگیری حساب‌ها پیچیده و دشوار خواهد شد. در نتیجه محاسبات با زحمت فراوان و با احتمال خطاهای متعدد انجام می‌شود. شرکت‌هایی که به دنبال گسترش فعالیت‌های تجاری خود هستد، قبل از همه باید به ‌دنبال یک نرم‌افزار حسابداری دقیق و به‌روز باشند.

نرم افزار حسابداری مناسب برای انواع کسب و کار
نرم افزار حسابداری هوفر مناسب برای انواع کسب و کار

تجارت خود را با نرم‌افزار حسابداری آنلاین، هوشمندانه و حرفه‌ای اداره کنید.

با استفاده از نرم‌‌افزار حسابداری می‌توانید اسناد و گزارشات مالی را دسته‌بندی کرده و آن‌ها را تسویه و بایگانی کنید. این نرم‌افزارها عملیات‌هایی مانند گزارش‌گیری، صدور فاکتور و ثبت صورت‌حساب‌ها‌ را به‌صورت خودکار انجام می‌دهند.

به این ترتیب تصویر روشنی از وضعیت مالی و سود و زیان آیندۀ شرکت شما ارائه می‌کند. تنظیم اظهارنامه‌های مالیاتی، کنترل سررسید قراردادها و تشکیل پروندۀ معاملات به‌سادگی توسط فرم‌های درون نرم‌افزار انجام می‌گیرد. حسابداران شرکت شما می‌توانند با استفاده از گوشی هوشمند، تبلت و یا کامپیوتر شخصی بر روند مالی شرکت نظارت کنند. تنها چیزی که نیاز دارید یک اتصال اینترنت با سرعت متوسط می‌باشد.

نرم افزار حسابداری مالی هوفر

نرم‌افزار حسابداری مالی هوفر قابلیت اتصال به حساب‌های شما در بانک‌های مختلف را دارد. در نتیجه در زمان ثبت صورت‌حساب‌ها، می‌توان با صحت‌سنجی از سرور بانک مورد نظر از مطابقت با مغایرت داده‌های مالی مطمئن شد. در این صورت حفظ امنیت اطلاعات بانکی و اسناد مالی شرکت از مهمترین اولویت‌های نرم افزار هوفر می‌باشد.

با توجه به قابلیت تحت وب بودن نرم‌افزار حسابداری هوفر، امکان دسترسی به اطلاعات مالی شرکت در هر موقعیت مکانی و زمانی وجود دارد. کارکنان و مدیران می‌توانند با اطمینان خاطر بدون نیاز به حضور فیزیکی در شرکت، در جریان امورات مالی شرکت قرار گیرند. نرم‌افزار حسابداری مالی هوفر امکان تعریف چند ارز رایج بین‌المللی را دارد. در نتیجه قادر خواهید بود در لحظه و به‌دقت محاسبات ارزی خود را انجام دهید.

برای بایگانی اسناد و دسته‌بندی گزارش معاملات و قراردادها نیاز است در دوره‌های زمانی مشخص، گزارشات مالی تنظیم شود. نرم افزار حسابداری مالی هوفر به‌صورت اتوماتیک، فرآیند گزارش‌گیری دوره‎‌ای را اجرا می‌کند. با توجه به مشغله مدیران و دغدغه‌های مهم تر مدیران سازمان‌ها، موعد سررسید چک‌ها و قراردادها در قالب پیامک زمان‌بندی شده اطلاع‌رسانی می‌شود.

برخی قابلیت های ماژول های تشکیل دهنده سیستم حسابداری مالی هوفر

نرم‌افزار حسابداری مالی هوفر با مدیریت سیستم حقوق کارکنان و پیگیری پرداخت دستمزدها، محاسبات بیمه و حقوق کارکنان را به‌سادگی انجام می‌دهد. در عین حالی که از یک نرم‌افزار حرفه‌ای و قدرتمند حسابداری هوفر استفاده می‌کنید، از طراحی به‌روز و سهولت کار با رابط کاربری آن شگفت‌زده خواهید شد. قابلیت گزارش‌گیری صوتی، ارسال خودکار پیامک و تحویل گزارشات در فرم‌ها و زمان‌های مختلف از ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری مالی هوفر است.

نرم افزار حسابداری بازرگانی هوفر

در نرم‌افزار حسابداری بازرگانی هوفر می‌توانید به‌صورت آنلاین برای مشتریان صورت‌ فاکتور را اراسال کنید. مشتری با مشاهد فاکتور نبت به پرداخت آن اقدام کرده و سند پرداخت مستقیما در سیستم حسابداری هوفر ثبت می‌شود.

نرم‌افزار حسابداری بازرگانی هوفر را می‌توان در چندین شعبه از یک فروشگاه یا بنگاه تجاری استفاده کرد. قبل از انجا معاملات یا تکمیل قرارداده‌ها می‌توان از فرم‌های پیش‌ فاکتور آنلاین برای ثبت اسناد استفاده کرد. تاجران و مدیران کسب‌وکارها می‌توانند امور حسابداری خود را از طریق اپلیکشن موبایل نیز پیگیری کنند. در این نرم‌افزار سیستم مدیریت انبار نیز به‌صورت هماهنگ با نرم‌افزار حسابداری در نظر گرفته شده است. بنابراین اطلاعات میان این دو بخش، به‌سرعت انتقال می‌یابد و ثبت آن با موفقیت انجام می‌گیرد.

نرم افزار حسابداری خدماتی هوفر

شرکت‌های خدماتی نیز برای مدیریت پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان و تنظیم قراردادهی خدماتی به نرم‌افزار حسابداری نیاز دارند. نرم‌افزار حسابداری خدماتی هوفر با مدیریت بودجه شرکت و گزارشات آماری سود و زیان، زمینه رشد و سرمایه کسب‌کار را فراهم می‌کند. با استفاده از نرم‌افزار حسابداری خدماتی هوفر می‌توانید پیش‌فاکتور مربوط به خدمات را به‌صورت آنلاین برای مشتری بفرستید.

موعد سررسید چک‌های دریافتنی یا پرداختنی را با ارسال پیامک یادآوری کنید. برای مشتریان خود اعتبار و امتیاز تعریف کنید و حسابرسی آن را به سیستم حسابداری اصلی مرتبط کنید. سرویس‌های پیشنهادی سرکت‌های خدماتی در طول زمان کم و زیاد شده و هزینه آن تغییر می‌کند. بنابراین نرم‌افزار هوفر امکان تعریف مجدد قیمت‌ها و نوع خدمات را فراهم می‌سازد. در پایان دوره‌های ماهیانه و سالیانه می‌توانید لیست درآمد و بدهی‌های خود را برآورد کنید. این ار بدون نیاز به آموزش یا فرآیندی پیچیده و تنها با یک کلیک امکان‌پذیر است.

نرم افزار حسابداری پیمانکاری هوفر

نرم‌افزار حسابداری پیمانکاری هوفر امکان مدیریت انبار و هزینه‌های تنخواه به ازای هر پروژه را دارد. قابلیت تبادل محصولات میان انبارهای مختلف، قابلیت ثبت هزینه‌های تنخواه از طریق اپلیکشن موبایل یا تبلت، انتقال میان حساب‌های متنوع و امکان درج پرداختی‌ها از مهمترین مزایای استفاده از نرم‌افزار حسابداری پیمانکار هوفر است.

 نرم افزار حسابداری تولیدی هوفر

در نرم‌افزار حسابداری تولیدی هوفر، به‌سادگی می‌توان حواله و فاکتور را صادر و به نرخ‌ ریالی تبدیل کرد. همچنین حسابدار می‌تواند برای محاسه قیمت هر محصول تولیدی، فرمول ویژه خود را تعریف کند. مدیریت موجودی انبار، پشتیبان‌گیری از اطلاعات ثبت‌شده کالاها و اسناد اداری و امکان یک یا دو مرحله‌ای کردن ورود به برنامه از ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری تولیدی هوفر می‌باشد.

سخن پایانی

برای کار با نرم‌افزار حسابداری هوفر، دوره‌های آموزشی از طریق واحد پشتیبانی مجموعه هوفر و یا به‌صورت آموزش ویدیویی انجام می‌پذیرد. پشتیبانی و ارائه مشاوره در زمینه خرید نرم‌افزارهای حسابداری همه‌روزه و در 24 ساعت شبانه‌روز ارائه می‌شود. همان‌طور که گفتیم نرم‌افزار حسابداری هوفر در قالب سرویس ابری و تحت وب پیاده‌سازی می‌شود. بنابراین بدون نیاز به نصب مجدد یا تنظیمات اضافی، همیشه به‌صورت رایگان از آخرین نسخه نرم‌افزار استفاده خواهید کرد.

نرم‌افزار حسابداری هوفر با بیش از یک دهه سابقه از جمله کامل‌ترین نرم‌افزارهای حسابداری ایرانی است. نرم‌افزار حسابداری هوفر با قابلیت سفارشی‌سازی که دارد امکان ارتقا یا افزودن امکانات جدید دلخواه را دارا می‌باشد.

این نرم‌افزار به‌سادگی می‌تواند با فروشگاه اینترنتی، نرم‌افزار CRM، شیرپوینت و چت سازمانی لینک شود. بدین ترتیب تنها با  APIنرم‌افزار هوفر امکان اتصال به هر نرم‌افزار دیگری فراهم است. با اتصال فروشگاه اینترنتی یا نرم‌افزار  CRM  به نرم‌افزار حسابداری هوفر، اطلاعات کالاها در سیستم انبارداری نرم‌افزار حسابداری ثبت می‌شود.

بدین ترتیب در صورت هر گونه کاهش یا افزایشی در تعداد و نوع کالاها، تغییرات در هر دو نرم‌افزار فروشگاه و حسابداری لحاظ خواهد شد. نرم افزار حسابداری هوفر، 5 پکیج حسابداری با قابلیت‌های متفاوت برای انواع شرکت‌های تولیدی، مالی، خدماتی، پیمانکاری و بازرگانی ارائه کرده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]