اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 140005235376815623

ویژگی‌های منحصر به‌ فرد نرم افزار حسابداری هوفر

کد: 140005235376815623

https://bit.ly/3AQy3AJ

، (اخبار رسمی): حسابداری یکی از اصلی‌ترین فرایندهای هر شرکت است. با تنوع نرم‌افزارهای حسابداری موجود در بازار، انتخاب سیستم حسابداری برای مدیران به مساله مهمی تبدیل شده است. در این مقاله اطلاعات مختصر و مفیدی درباره نرم‌افزارهای حسابداری به‌روز و مدرن به شما ارائه می‌دهیم.

ویژگی‌های منحصر به‌ فرد نرم افزار حسابداری هوفر
ویژگی‌های منحصر به فرد نرم افزار حسابداری هوفر

نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر هیچ نیازی به نصب روی سیستم کاربر ندارد و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و از هر مکانی در دنیا به سادگی و با امنیت بالا وارد نرم افزار حسابداری شوید.

نرم‌افزارهای نصبی منابع سخت‌افزاری زیادی از سازمان را به‌خود اختصاص می‌دهند. همچنین مسئولیت نگهداری و پشتیبان‌گیری از اطلاعات به‌عهدۀ کارکنان سازمان است. اما با استفاده از نرم‌افزارهای تحت‌وب، شرکت ارائه‌دهندۀ نرم‌افزار پشتیبانی و حفظ اطلاعات را تضمین می‌کند. شما در هر مکانی و تنها با اتصال اینترنت به نرم‌افزار حسابداری آنلاین خود دسترسی دارید. حسابداری تحت وب با چند کلیک برای ثبت‌نام آمادۀ اجراست. در حالی‌که نرم‌افزارهای نصبی به راه‌اندازی شبکۀ داخلی و خرید تجهیزات شبکه نیاز دارند.

هزینه‌ای که باید برای نرم‌افزار تحت‌وب پرداخت کنید تنها هزینۀ خرید اشتراک است. درحالیکه در نرم‌افزار نصبی، هزینۀ خرید تجهیزات سخت‌افزاری، راه‌اندازی شبکه و هزینۀ پشتیبانی نیز به آن اضافه می‌شود. بنابراین استفاده از نرم‌افزار تحت‌وب مقرون‌به‌صرفه، امن و راحت است.

ویژگی‌های نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر

قابلیت‌ها و ویژگی‌های متنوع و به‌روز نرم افزار هوفر باعث شده تا این نرم‌افزار در رقابت با بهترین نرم‌افزارهای روز حسابداری قرار گیرد. امکانات نرم افزار هوفر منطبق بر نیازهای مشتری و آخرین فناوری‌های توسعه نرم‌افزار است.

نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر هیچ نیازی به نصب روی سیستم کاربر ندارد و شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز و از هر مکانی در دنیا به سادگی و با امنیت بالا وارد نرم افزار حسابداری شوید و از همه امکانات هوفر روی مروگر خود استفاده کنید.

پشتیبانی هوفر ۲۴ ساعته است. بنابراین در هر ساعت از روز می‌توانید به‌صورت رایگان از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.

شرکت شما چه بازرگانی باشد، چه تولیدی، چه خدماتی و چه پیمانکاری، هوفر برای شما نرم افزار حسابداری مناسب را آماده کرده است.

محیط کاربری ساده و روان

کار با هوفر به سادگی کار با گوشی تلفن همراه شماست. نرم افزار هوفر نیازها و اولویت‌های کاربران در استفاده از یک نرم افزار جامع حسابداری را پوشش داده است. نرم افزار حسابداری هوفر با داشتن قابلیت ثبت، جستجو و ارائه گزارشات و تحلیل‌های مالی، مدیران را در مدیریت بهتر کسب و کار یاری می‌کند.

پشتیبانی قوی و رایگان با هوفر

همراهی دائمی ارائه‌دهنده نرم‌افزار با کاربران، خیال مشتریان را از اشکالات و سوالات پیش‌آمده راحت می‌کند. بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری، خدمات پشتیبانی را با هزینۀ بالا ارائه می‌دهند و یا در روزهای محدودی در دسترس هستند. خدمات پشتیبانی نرم‌افزار هوفر ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته است. این خدمات به‌صورت کاملاً رایگان به کاربران ارائه می‌شود.

امنیت تضمینی و رایگان در حسابداری هوفر

خطر باج‌افزارها و آسیب به مستندات و اطلاعات سازمان‌ها به حدی مهم است که مدیران باید برای امنیت زیرساخت‌های چاره‌ای بیندیشند. معمولاً شرکت‌ها برای حفاظت اطلاعات، بخش IT درون سازمان ایجاد می‌کنند. یا این خدمات را از شرکت ارائه دهنده با هزینه زیاد دریافت می‌کنند. نرم‌افزار حسابداری هوفر با رمزگذاری اطلاعات، لاگین دومرحله‌ای و استفاده از پروتکل https امنیت و حفاظت اطلاعات شما را تضمین می‌کند. همچنین حفاظت از اطلاعات شما در برابر باج افزارها از تعهدات حسابداری آنلاین هوفر است.

دسترسی از همه جا و با هر وسیله

حسابداری تحت وب هوفر در هر جا و زمانی قابلیت دسترسی آنلاین دارد. در کنار هر نسخۀ ویندوز، اپلیکیشن حسابداری اندروید و ios هم ارائه شده است. با هوفر به‌راحتی و با هر وسیله، به مدیریت نرم‌افزار و کسب‌وکار خود دسترسی داشته باشید (حتی در سفرهای کاری).

نرم افزار حسابداری سفارشی

اگر کسب‌وکار شما برای حسابداری نیاز به‌خصوصی دارد که در نرم افزارهای موجود بازار پیدا نمی‌کنید هوفر راه‌حل شماست! تیم نرم‌افزاری هوفر، سفارشی‌سازی متناسب با درخواست شما را انجام می‌دهد.

چه شرکت‌هایی بهتر است از نرم افزار حسابداری آنلاین استفاده کنند؟

با گسترش استفاده از فناوری‌های اینترنتی در کسب‌وکارها، به‌کارگیری نرم افزار حسابداری آنلاین پیشنهاد بهتری است. با این وجود اگر ساختار سازمان شما به نحوی است که برخوداری از اینترنت پایدار ممکن نیست، استفاده از نرم افزار حسابداری تحت ویندوز ارجح است.

بررسی کنید آیا یک یا برخی از شرایط زیر برای کسب و کار شما وجود دارد؟ با این شرایط استفاده از نرم افزار حسابداری تحت وب یک ضرورت به شمار می‌آید.

  • کسب و کار شما دفاتر کاری یا شعب مختلف دارد که در سطح شهر، کشور یا دنیا پراکنده هستند.
  • واحد تولیدی شما در شهرک صنعتی و واحد بازرگانی شما در شهر واقع شده است.
  • تجارت شما بین المللی است و بخشی از فعالیت‌های مالی شما در خارج از کشور انجام می‌شود.
  • شما بازاریاب‌های سیار دارید که می‌خواهند در محل مشتری فاکتور صادر کنند.
  • شما پروژه‌های مختلفی دارید که هر پروژه ثبت هزینه و درآمد خود را انجام می‌دهد.
  • مدیران مجموعه شما بیشتر در سفر هستند و نیاز به نظارت و گزارش گیری از راه دور دارند.
  • حسابدار یا مدیر مالی مجموعه شما پاره وقت با شما همکاری می‌کند.
  • تمام امکانات مورد نیاز شرکت‌ها از نرم افزار حسابداری نرم افزار حسابداری ابری هوفر تمامی نیازهای شما از یک نرم افزار حسابداری کامل و کاربردی را برآورده می‌کند. فهرستی از دیگر امکانات نرم افزار حسابداری هوفر در زیر آمده است:
  • سیستم نقد و بانک
  • سیستم حقوق و دستمزد
  • سیستم انبار
  • پیش فاکتور آنلاین
  • پشتیبانی از بارکدخوان
  • اتصال به POS
  • محاسبه بهای تمام شده (BOM)
  • مغایرت گیری هوشمند
  • خروجی گزارش‌های مالیاتی

منبع گزارش: خبرگزاری مهر

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021910*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کار و استخدام