اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911254912415905

انتصاب محمد خانی به سمت مشاور عالی مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر

کد: 139911254912415905

https://bit.ly/3qwdlRW

، تهران , (اخبار رسمی): مهندس محمدخانی، مدیر عامل و بنیان‌گذار هلدینگ سلام، در حکمی از سوی مهندس مجید صف شکن، مدیر عامل و عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های مسکن مهر، به سمت مشاور عالی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر منصوب شد.

انتصاب محمد خانی به سمت مشاور عالی مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر
انتصاب محمد خانی به سمت مشاور عالی مدیر عامل اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر

متن حکم انتصاب به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره هلدینگِ سلام
جناب مهندس محمد خانی

احتراماً
نظر به تجارب ارزشمند و منحصر به فرد شما در حوزه‌های سرمایه‌گذاری و تامین منابع پروژه‌های عمرانی، بدین وسیله به موجب مصوبه هیئت مدیره محترم اتحادیه کشوری مسکن مهر، جناب عالی را به عنوان « مشاور عالی مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره‌ی اتحادیه کشوری تعاونی‌های مسکن مهر » منصوب می‌نمایم.
 از خداوند متعال توفیق روزافزون جناب عالی را در راستای پیشرفت و آبادانی کشور عزیزمان ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خواستارم.
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره اتحادیه کشوری تعاونی‌های مسکن مهر
مجید صف شکن

از سوابق مهندس محمدخانی می‌توان به بیش از پانزده سال سابقه مدیریتی به عنوان مدیر عامل وعضو هیئت مدیره هلدینگ عمرانی اسپاد و شرکت سرمایه‌گذاری هوگل در شرق کشور اشاره کرد.

وی همچنین به عنوان مبتکر روش‌های نوین تامین منابع پروژه‌های عمرانی، با هدف کاهش ریسک پروژه‌های عمرانی و افزایش نرخ بازدهی پروژه اقدام به تاسیس مجموعه‌ای منحصر به فرد تحت عنوان هلدینگ سلام به عنوان اولین مرکز تخصصی تامین منابع پروژه‌های عمرانی کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ سلام

ما در هلدینگ سلام با تشکیل زنجیره‌ای کامل برای تامین منابع پروژه‌ها و با استفاده از روش های نوین سرمایه گذاری می‌کوشیم تا میزان ریسک های ناشی از سرمایه گذاری را به حداقل رسانده و حداکثر میزان بازدهی در کوتاه ترین زمان ممکن را برای شما عزیزان ایجاد کنیم، نوسانات اقتصادی، میزان ریسک در این حوزه را به مقدار قابل توجهی بالا برده است، ما در تلاشیم با مدیریت صحیح سرمایه گذاری و استفاده از رهنمود‌های مقام معظم رهبری و با تکیه بر تجارب خود در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری، بتوانیم با ارتقا سطح کیفی خدمات نقش بسزایی در جهت کار آفرینی و اقتصاد ملی کشور داشته باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان