اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003095154215905

همگامی بخش خصوصی و دانشگاهی با کاندیداها در تبیین برنامه‌های آتی کشور

کد: 140003095154215905

https://bit.ly/3vyLrHq

، تهران , (اخبار رسمی): در اولین روز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای انتخابات دور سیزدهم ریاست جمهوری و در نشست مشترک سه گانه‌ی اتاق اصناف، اتاق تعاون و اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی با آیت‌الله ابراهیم رئیسی، طرح اقتصادی هلدینگ سلام با عنوان «سلام دنیا» مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

همگامی بخش خصوصی و دانشگاهی با کاندیداها در تبیین برنامه‌های آتی کشور
همگامی بخش خصوصی و دانشگاهی با کاندیداها در تبیین برنامه‌های آتی کشور

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روز چهارشنبه ۵ خردادماه در نشست مشترک اتاق اصناف، اتاق تعاون و اتاق بازرگانی، حضور در جمع کارآفرینان، تولیدکنندگان و فعالان حوزه اقتصادی را توفیقی دانست و خطاب به فعالان اقتصادی گفت: دیدگاه‌ها و نظرات شما نسبت به مسائل اقتصادی برای هر دولتی موثر خواهد بود چون شما میدان‌دار هستید و به تعبیر مردم، شما کف بازار اقدامات و فعالیت‌های اقتصادی هستید.

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: «استفاده از دیدگاه‌های شما درباره مسائل اقتصادی، یکی از مسائل مهم کشور و از مهمترین دغدغه‌های مردم است. ما هم با نگاهی که مردم دارند و با نگاهی که باید به دغدغه مردم داشت، امروز مسئله اقتصادی و نظام مسائل اقتصادی که یک مسئله نیست را مطرح می‌کنیم.»

در این نشست، جمعی از فعالان اقتصادی کشور از بخش خصوصی، دیدگاه خود را در زمینه‌ی راه‌های برون‌رفت کشور از مشکلات فعلی با آیت‌الله رئیسی مطرح کردند و برخی از این نظرات مورد استقبال ایشان قرار گرفت.

یکی از طرح‌های ارائه شده در این جلسه، طرح «سلام دنیا» بود که اخیرا با امضای قرارداد همکاری مطالعاتی و پژوهشی بین هلدینگ سلام و دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع)، به ریاست دکتر مرتضی رجوعی، آغاز شده است. با توجه به ارائه راهکارهای مطالعاتی و بررسی شده در این طرح، نوید آن داده می شود که رفع تحریم ها به صورت جامع قابل دستیابی باشد. این طرح در نظر دارد با رویکرد ایجاد بازار تهاتر بین‌الملل، از آسیب‌پذیری کشور در برابر تحریم‌ها بکاهد.

محمد خانی دهنوی، مدیر عامل هلدینگ سلام در زمینه‌ی جزئیات این طرح و در جریان امضای قرارداد با دانشگاه بین‌المللی امام رضا (ع) گفته بود: «مرکز تبادلات بازرگانی و سرمایه‌گذاری، مرکز لجستیک، مرکز امور خیریه، مرکز خدمات توریستی، مرکز صدور خدمات، مرکز کارگزاری امور واسطه‌گری و بیمه، و مرکز جذب و هدایت سرمایه‌های خرد و کلان، هفت مرکز این مجموعه در طرح سلام دنیا هستند که با هدف ایجاد بازار مشترک بین‌المللی تهاتر و همگام با بیانیه گام دوم انقلاب تعریف ‌شده و در راستای دستیابی به اهداف اسناد برنامه‌ریزی ملی کشور؛ از جمله سند چشم‌انداز به‌صورت جامع در پی دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده، ارائه شده است.»

پس از ارائه‌ی این طرح پیشنهادی در حاشیه‌ی این نشست توسط مدیرعامل هلدینگ سلام، محمد خانی دهنوی، ، آیت‌الله رئیسی دستور برگزاری جلسه‌ای مشترک پیرامون بررسی جامع طرح را در اولین زمان ممکن با هلدینگ سلام و دانشگاه امام رضا (ع) صادر کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هلدینگ سلام

ما در هلدینگ سلام با تشکیل زنجیره‌ای کامل برای تامین منابع پروژه‌ها و با استفاده از روش های نوین سرمایه گذاری می‌کوشیم تا میزان ریسک های ناشی از سرمایه گذاری را به حداقل رسانده و حداکثر میزان بازدهی در کوتاه ترین زمان ممکن را برای شما عزیزان ایجاد کنیم، نوسانات اقتصادی، میزان ریسک در این حوزه را به مقدار قابل توجهی بالا برده است، ما در تلاشیم با مدیریت صحیح سرمایه گذاری و استفاده از رهنمود‌های مقام معظم رهبری و با تکیه بر تجارب خود در زمینه‌های مختلف سرمایه‌گذاری، بتوانیم با ارتقا سطح کیفی خدمات نقش بسزایی در جهت کار آفرینی و اقتصاد ملی کشور داشته باشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش