اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911264912913050

با هدف ارتقای ایمنی شهری؛

برگزاری همایش آینده‌پژوهی و زیست‌پذیری تهران در حوزه ایمنی و مهندسی حریق

کد: 139911264912913050

https://bit.ly/3d8pYyB

، تهران , (اخبار رسمی): همایش «آینده‌پژوهی و زیست‌پذیری شهر تهران در حوزه ایمنی و مهندسی حریق» روز دوشنبه 27 بهمن ماه سال جاری به همت انجمن صنفی و کارفرمایی شرکت‌های ایمنی و مهندسی حریق استان تهران در سالن زمرد هتل همای تهران واقع در میدان ونک برگزار می‌شود.

همایش آینده پژوهی وزیست پذیری تهران درحوزه ایمنی ومهندسی حریق برگزارمیشود
برگزاری همایش آینده‌پژوهی و زیست‌پذیری تهران در حوزه ایمنی و مهندسی حریق

در این همایش جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر تهران و همچنین مسئولانی از سازمان شهرداری تهران، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، سازمان ملی استاندارد، سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و تشکل های تخصصی دخیل در حوزه ایمنی شهری حضور دارند.

گفتنی است؛ با توجه به ضرورت توجه به ایمنی در راستای توسعه شهری، این همایش با هدف هم اندیشی در راستای شناخت چالش های موجود در حوزه ایمنی و ارائه راهکارهای عملی جهت ارتقای سطح ایمنی شهری برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دمنده

دمنده در روزهای نخستین کار خود ، در سال1346در محله پامنار تهران توسط کارآفرین کشور آقای احمد بستانچی چشم به دنیای صنعت گشود و از آن روزها حدود 50 سال می گذرد و هم اکنون با تنوع بیش از 150 مدل فن (خانگی، صنعتی و تاسیساتی) پیشتاز در صنعت هواکش بوده و مفتخریم که با کمک و تلاش حدود 800 نفر از همکارانمان در دمنده اولین در ایران و خاورمیانه هستیم،‌ اهدافمان مرزی نمی شناسد و مانند روزهای نخست، تجربه کسب می کنیم و با علم امروزمان در هم می آمیزیم. کارشناسانمان بهترین ها و مجربترین ها هستند و محصولاتمان را موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ضمانت می کند. در کنار شما هستیم در خانه، محل کار و یا هر جای دیگر که به محصولات ما نیاز داشته باشید. بیشترین افتخار ما جلب رضایت شماست، پس، برای کسب افتخارات بیشتر می کوشیم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش