اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911264913410452

تخفیف 50 تا 70 درصدی بر بیش از 1000 قالب و افزونه وردپرس

7 شنبه بازار راست چین از 18 بهمن تا هفته اول اسفند ماه برگزار شد

کد: 139911264913410452

https://bit.ly/3aWg2qu

، تبریز , (اخبار رسمی): به گزارش تیم مارکتینگ راست چین جشنواره تخفیف محصولات در دومین هفته متوالی آغاز شد. این کمپین با عنوان هفت‌شنبه بازار از تاریخ 18 بهمن آغاز شده و تا 1 اسفند ادامه داشت. کاربران در این مدت می تواستند از پیشنهاد های متنوع تا 80 درصد تخفیف برای خرید افزونه و قالب وردپرس استفاده کنند.

7 شنبه بازار راست چین تا 1 اسفند 99 تمدید شد.
تخفیف خرید افزونه و قالب وردپرس در 7 شنبه بازار راست چین

وردپرس محبوب‌ترین نرم‌افزار مدیریت محتوا در جهان است. بیش از 35 درصد تمام وبسایت‎های دنیا با استفاده از وردپرس ساخته شده‌اند. ویژگی‌هایی مانند رایگان بودن، متن‌باز بودن، پشتیبانی از قالب و افزونه‌های متنوع، آپدیت‌های منظّم و... این سیستم مدیریت محتوا را در میان کاربران محبوب کرده است.

در ایران نیز مانند تمام دنیا، سایت‌های بسیاری با استفاده از وردپرس به وجود آمده‌اند. سایت‌هایی مثل راست چین، دیجیاتو، مجلّه دیجی‌کالا و یاس‌دانلود تنها گوشه‌ای از وبسایت‌های معروف ساخته‌شده با وردپرس هستند. استفاده از وردپرس نیاز به هیچ دانشی در زمینه برنامه‌نویسی ندارد و تمام کارها به سادگی و با چند کلیک انجام می‌شود.

وب سایت راست چین با بیش از 5100 محصول آماده طراحی سایت یکی از بزرگترین وب سایت های ارائه کننده قالب و افزونه وردپرس است که در روزهای پایان سال 99 تخفیف و کمپین های متنوعی اجرا کرده است. 

به گزارش تیم مارکتینگ راست چین جشنواره تخفیف محصولات در دومین هفته متوالی آغازشد. این کمپین با عنوان هفت‌شنبه بازار از تاریخ 18 بهمن آغاز شده و تا 1 اسفند 1399 ادامه خواهد داشت.

کاربران در این مدت میتوانند با ورود به کمپین هفت ‌شنبه بازار از پیشنهاد های متنوع تا 80 درصد تخفیف استفاده کنند.

از جمله محصولاتی که در این جشنواره عرضه می‌شود میتوان به انواع قالب های فروشگاهی، شخصی ، قالب های خبری و افزونه های وردپرس اشاره کرد.

محصول ویژه این جشنواره قالب ایرانی اکسترا بوده که در تاریخ 22 بهمن ماه با 70 درصد تخفیف ارائه شد.  همچنین مشتریان وفادار راست‌چین میتوا‌نند برای محصول درخواستی تا 60 درصد کد تخفیف وفاداری تهیه کنند.

حسین محسنی فر کارشناس بازاریابی دیجیتال راست چین یکی از اهداف این کمپین را تلفیق بازار های هفتگی با فروشگاه های اینترنتی و مدرن قلمداد کرد. وی تاکید کرد یک از راه های زنده نگه داشتن آداب و رسوم و فرهنگ ملت ها، بازآفرینی آنها در فضای دیجیتال است.

در صورتیکه کاربران موفق به شرکت در این کمپین نشوند می توانند از آخرین تخفیف های فعال در صفحه (https://www.rtl-theme.com/discount-code/) استفاده کنند و خرید قالب و افزونه مورد نظر را انجام دهند.

۲۰ تا ۳۰% کد تخفیف راست چین برای اولین خرید و 60% تخفیف وفاداری از جذابترین طرح های تخفیفی راست چین در این صفحه است.

این طرح برای همراهانی که ترجیح می دهند اولین خرید با کد تخفیف راست چین را بدون محدودیت داشته باشند، در نظر گرفته شده است. به این صورت، بدون محدودیت زمانی و مبلغ، برای هر محصولی که از راست چین انتخاب کنید، کد تخفیف اختصاصی دریافت می کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت راست چین

⚜️ مطمئن ترین و سریع ترین راه ساخت وب سایت بیش از 5700 قالب و افزونه آماده سایت، اسکریپت و اپلیکیشن ساز برای هر سلیقه وکاربردی 💎 همراه باگارانتی کیفیت و پشتیبانی تضمین Persian Themes & WebSite Templates for the Best CMS. راست چین بزرگترین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران با بیش از 5۶۰۰ محصول ، 1000 شرکت ، 4۰۰۰ برنامه نویس و ۷۳,۰۰۰ کاربر می باشد. در طی نه سال فعالیت توانسته ایم میزبان برترین تیم های برنامه نویسی ایرانی در تمامی گروه محصولات وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... باشد. در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]