اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911284917615728

 فروش انواع شیلنگ و کانال فلکسیبل به مناسبت عید نوروز

تخفیف ‌5 درصدی انواع شیلنگ و کانال فلکسیبل از 15 اسفند

کد: 139911284917615728

https://bit.ly/2NenWCi

، تهران , (اخبار رسمی):  فروش ویژه انواع شیلنگ سیلیکونی، شیلنگ های پنوماتیک و هیدرولیک، شیلنگ آبیاری و انواع شیلنگ کشاورزی و کانال فلکسیبل به مناسبت عید نوروز از 15 اسفند آغاز و تا 5 فروردین ادامه دارد.

تخفیف‌5 درصدی انواع شیلنگ و کانال فلکسیبل از 15 اسفند
تخفیف ‌5 درصدی انواع شیلنگ و کانال فلکسیبل از 15 اسفند

به گزارش روابط عمومی فروشگاه تهرانی مارکت، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره فروش انواع شیلنگ و کانال فلکسیبل به مناسبت عید نوروز و در دوره زمانی 20 روز برگزار می‌شود.

مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند انواع شیلنگ سیلیکونی، شیلنگ های پنوماتیک و هیدرولیک، شیلنگ آبیاری و انواع شیلنگ کشاورزی و کانال فلکسیبل را از طریق فروشگاه اینترنتی تهرانی مارکت و با 5 تخفیف تهیه کنند.

آقای ریحانی مدیرعامل فروشگاه تهرانی مارکت مشتری‌مداری را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: ما داشتن محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

tehranimarket

تهرانی مارکت قریب به پنج سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات پزشکی ، تجهیزات صنعتی ، انواع شیلنگ ، انواع اتصالات پنوماتیک و هیدرولیک ، انواع کانال های فلکسیبل آغاز نموده. همواره بهترین محصولات ، از به نام ترین برندهای داخلی و خارجی را مطابق با مصرف شرکت های ایرانی انتخاب و اراﺋه می نماید . شهرت و اعتبار تهرانی مارکت از همان سال های نخست فعالیت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنان روبه پیشرفت میباشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید