اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912034925716063

وسایل آزمایشگاهی و بیمارستانی

کد: 139912034925716063

https://bit.ly/3pLJQdF

، تهران , (اخبار رسمی): اگر به وسیله‌های آزمایشگاهی و وسایل بیمارستانی و تجیزات بیمارستانی نیاز دارید، بهتر است از کالاهای معتبر استفاده کنید. شرکت‌های معتبری وجود دارند که این تجهیزات را تولید می‌کنند.

وسایل آزمایشگاهی و بیمارستانی
وسایل آزمایشگاهی و بیمارستانی

تجهیزات آزمایشگاهی چیست؟

آزمایشگاه پزشکی جزو مجهزترین مراکز آزمایشی محسوب می‌شود. آزمایشگاه‌ها مکان‌هایی برای جمع‌آوری اطلاعاتی دقیق از یک نمونه هستند. به همین دلیل نیز پزشکان برای اطمینان از تشخیص خود، از بیماران می‌خواهند تا به آزمایشگاه مراجعه کنند. آزمایشگاه‌ها انواع مختلفی دارند.

اینکه چگونه یک آزمایشگاه چنین اطلاعات دقیق را ارائه می‌دهد، سوالی است که ذهن بسیاری از افراد را مشغول کرده است. آزمایشگاه این کار را به کمک تجهیزات آزمایشگاهی انجام می‌دهد. این ابزار برای اندازه‌گیری‌های دقیق ساخته شده‌اند. بنابراین با تجهیزات می‌توان به مشاهده و اندازه‌گیری دقیق پرداخت. این حد از محاسبات، با چشم غیر مسلح انسان و بدون تجهیزات، غیرممکن است.در آزمایشگاه‌ها، واکنش‌های شیمیایی مختلفی انجام می‌شود. به همین دلیل کیفیت تجهیزات موجود در آزمایشگاه بسیار مهم است. این وسیله‌ها باید توان مقاومت در برابر واکنش‌های انجام شده را داشته باشند.

کاربرد دستگاه تولید ماسک

دستگاه تولید ماسک برای سرمایه‌گذران و افرادی که قصد دارند ماسک را در تعداد انبوه تولید و به بازار عرضه کنند، کاربرد دارد. با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توان انواع ماسک را بر اساس استاندارد‌های جهانی و در کمترین زمان ممکن تولید کرد. ماسک‌های فیلتر دار یا N95 و ماسک‌های پزشکی را نیز می‌توان با کمک این دستگاه‌ها تولید کرد. دستگاه تولید ماسک به فضا و سرمایه‌ی زیادی احتیاج ندارد. به ویژه در شرایط شیوع کرونا و به علت نیاز فزاینده به ماسک، اخذ مجوز‌های لازم برای راه‌اندازی کارگاه تولیدی ماسک به سادگی انجام می‌شود.

فریز درایر

فریز درایر (cryodesiccation) یا خشک کن های انجمادی از کاربردی ترین تجهیزات در صنعت داروسازی و مواد غذایی می باشد که به منظور آبگیری و خشک کردن مواد فاسد شدنی مورد استفاده قرار میگیرد. این تجهیزات بر اساس نحوه عملکرد و روند خشک کردن مواد موجود در آنها به گروه های مختلفی تقسیم بندی شده و کاربردهای متفاوتی دارند.

فیلتر هپا چیست؟

یکی از بزرگترین مشکلات زندگی در شهرهای بزرگ  صنعتی، حجم بسیار بالای ذرات معلق در هوا می باشد که اندازه آنها 2.5 میکرون بوده و در کمترین زمان وارد خون میشوند. به همین دلیل استفاده از فیلترهای هوا اهمیت زیادی داشته و تنوع در آنها نیز بالا می باشد. فیلتر هپا (High Efficiency Particulate Air) یکی از قدرتمندترین انواع فیلتر هوا می باشد که دارای کارایی بالایی بوده و قادرند ذرات تا 2.5 میکرون را به خود جذب نموده و مانع از ورود آنها به محیط شوند.

این گروه از فیلترهای هوا در زمان جنگ جهانی دوم و به منظور جذب ذرات اتمی معلق در هوا و ممانعت از ورود آنها به سیستم تنفسی انسان ها طراحی شد و به مرور در ساختار آنها تغییراتی شکل گرفت. اصلی ترین ویژگی فیلتر هپا (HEPA) ساختار درهم تنیده آنها می باشد که از الیافی همچون فایبرگلاس، پنبه، پوشال و حصیر تشکیل شده اند. مهم ترین دلیل نیز برای قدرت بالای جذب این فیلترها، ساختار درهم تنیده آنها می باشد و با توجه به میزان فشردگی و جنس الیاف، قدرت جذب آنها نیز متغیر است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | بهداشت و درمان