اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912235056816063

آشنایی با تجهیزات پزشکی و ابزار آلات مدرن آن

کد: 139912235056816063

https://bit.ly/38zwBHd

، تهران , (اخبار رسمی): تجهیزات و دستگاه های پزشکی یکی از مهم ترین نیاز های هر پزشکی هست و باید از مکان های مورد اعتماد و دارای گارانتی باشد.

تجهیزات پزشکی
آشنایی با تجهیزات پزشکی و ابزار آلات مدرن آن

کاربرد فریز درایر

از اصلی ترین کاربردهای خشک کن های انجمادی می توان به صنایع غذایی و خشک کردن میوه ها اشاره نمود. علاوه براین، از این تجهیزات در صنایع داروسازی نیز استفاده شده و برای نگهداری از واکسن های ویروسی زنده کاربرد زیادی دارند. از دیگر کاربردهای خشک کن های انحمادی می توان به پتروشیمی و پزشکی اشاره نمود.

دستگاه تمام اتوماتیک

 با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک همه‌ی مراحل تولید ماسک، اعم از برش و دوخت ماسک پزشکی به صورت تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست انجام می‌شود. دستگاه تولید ماسک تمام اتوماتیک، دوخت ماسک‌ها را با استفاده از دوخت آلتراسونیک انجام می‌دهد. این دستگاه‌ها در انواع مدل‌ها با بدنه‌ی آلومینیومی در بازار موجود هستند. دیگر ویژگی‌های دستگاه تولید ماسک تمام اتوماتیک عبارتند از؛ 

  • بهره‌مندی از پنل لمسی به زبان‌های فارسی و انگلیسی
  • بهره‌مندی از موتور کم صدا و با تغذیه‌ی اتوماتیک

برای تکمیل فرایند بسته ‌بندی ماسک‌ها به صورت اتوماتیک از دستگاه جت پرینتر استفاده می‌شود. دستگاه‌های جت پرینتر قابلیت چاپ تاریخ تولید، انقضا، قیمت و دیگر اطلاعات لازم روی بسته بندی را دارند.

ساختار و عملکرد فیلتر هپا

همان طور که اشاره شد، ساختار این گروه از فیلترهای هوا، الیاف های درهم تنیده ای می باشند و به دلیل پیچیدگی هایی که در آنها وجود دارد، ذرات معلق و آلودگی ها براحتی در آنها اصطلاحا گیر خواهند افتاد. نکته بسیار مهمی که درباره این فیلترها وجود دارد این است که تنها قادرند مانع از ورود ذرات و گرد و غبار و آلودگی ها شوند و برخلاف فیلترهای کربنی تاثیری بر بو نخواهند داشت.

در حالت کلی عملکرد فیلتر هپا را می توان به سه بخش تقسیم نمود که عبارتند از مسدود سازی، گیر افتادن و انتشار و پراکندگی. به طوریکه ذرات کمتر از 100 نانومتر امکان عبور از فیلتر را پیدا نمی کنند و مسدود می شوند.

ذرات با اندازه بزرگتر از یک میکرون در لا به لای الیاف گیر افتاده و جریان هوا تمیز امکان عبور پیدا میکند. برای جلوگیری از ورود ذرات کمتر از 0.1 میکرون، این ذرات در مسیرهای نامنظم جا به جا میشوند و در نهایت این حرکتها باعث میشود تا احتمال گیر افتادن و عدم عبور آنها از الیاف های در هم تنیده افزایش پیدا کند.  

هزینه خط تولید واکسن دامی انسانی

همان طور که در طول متن به آن اشاره شد، تجهیزات به کار رفته برای تولید واکسن های مختلف دامی و انسانی با توجه به نوع واکسن متفاوت است. به همین دلیل نمی توان نرخ و هزینه ثابتی را برای راه اندازی خط تولید آنها ارائه داد. در حالت کلی، هزینه خط تولید واکسن دامی و انسانی با توجه به نوع تجهیزات، تعداد آنها و همچنین برند تولید کننده هر یک و قابلیت های موجود و همچنین مکانیزه و نیمه اتوماتیک بوده فرایند تولید تعیین می گردد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان