اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۲*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912054929216073

قیمت لوله استیل نازک در انواع مختلف

کد: 139912054929216073

https://bit.ly/3uoqxdM

، (اخبار رسمی): لوله استیل، استوانه‌ای توخالی و در سایزهای مختلف است. این نوع لوله امروزه یکی از موارد کاربردی و مورد نیاز اصلی در صنعت دکوراتیو و صنایع پتروشیمی است. برخی از انواع این نوع لوله شامل، لوله استنلس استیل مانیسمان، لوله استنلس استیل درزدار، لوله کربن استیل مانیسمان و لوله کربن استیل درزدار است.

لوله استیل
لوله استیل

لوله استنلس استیل دکوراتیو یکی از انواع لوله‌های کاربردی و فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا و تزئینی است. این لوله طیف گسترده‌ای از محصولات را برای استفاده در کاربردهای تزئینی و ساختاری عرضه می‌کند. لوله‌های استنلس استیل دکوراتیو دارای ظاهری جلا داده شده ‌است که در برابر خوردگی مقاوم است. لوله‌های دکوراتیو در آلیاژهای 304 . 304L و 316 . 316L با مشخصات ASTM A554 تولید می‌شوند. این لوله‌ها در بازار به شکل‌های گرد، مربع و مستطیل موجود هستند. لوله استنلس استیل دکوراتیو دارای ویژگی‌هایی مانند ماندگاری بسیار بالا، با دوام در شرایط محیطی گوناگون و نصب آسان است.

لوله استیل، استوانه‌ای توخالی و در سایزهای مختلف است. این نوع لوله امروزه یکی از موارد کاربردی و مورد نیاز اصلی در صنعت دکوراتیو و صنایع پتروشیمی است. برخی از انواع این نوع لوله شامل، لوله استنلس استیل مانیسمان، لوله استنلس استیل درزدار، لوله کربن استیل مانیسمان و لوله کربن استیل درزدار است.

لوله استیل استنلس چیست؟

با افزودن  کروم به آهن، استنلس استیل بدست می‌آید. در صنعت فلز برای مقابله با خوردگی، از متریال کاربردی استنلس استیل استفاده می‌کنند، تا مقاومت استیل بالاتر رود و با بیشتر شدن درصد کروم در استیل، استیل ضد زنگ‌تر خواهد شد. خواص ضد‌زنگ بودن استیل استنلس کاربرد را بالاتر برده و یکی از نیازهای اساسی صنعت را برطرف می‌کند.

تفاوت استنلس و کربن

اصلی‌ترین تفاوت بین لوله استیل استنلس و کربن استیل، سختی آن است. و استنلس استیل با وجود درصد کروم بالاتر نسبت به کربن استیل، از مقاومت بالاتری برخوردار است. همچنین استنلس استیل تنها در برخی شرایط خاص مانند استفاده در آب شیرین و برخی محیط‌های شیمیایی‌ کاملا ضد‌زنگ است.

لوله استیل طلایی

این مدل لوله، جنس و آلیاژ مشابه‌ای با لوله استیل نقره‌ای دارد با این تفاوت که رنگ آن طلایی و بسیار زیبا است. یکی از پر‌مصرف‌ترین و پر‌کاربرد‌ترین نوع لوله استیل، لوله  طلایی و نقره‌ای است. لوله استیل طلایی، رنگ ثابتی دارد و با خراش رنگ آن خراب نمی‌شود. همچنین رنگ لوله  طلایی با گذر زمان تغییر نمی‌کند و مثل روز اول باقی می‌ماند. لوله‌استیل طلایی از نواع ورق‌های استیل است و مانند دیگر ورق‌های استیل ضد‌زنگ است. قیمت لوله استیل طلایی به علت نوسانات بازار به‌صورت روزانه تغییر می‌کند.

لوله استیل طلایی به دلیل رنگ و پرداختی که روی آن انجام گرفته‌شده است قیمت بالاتری نسبت به لوله‌های استیل نقره‌ای دارد. به‌دلیل رنگ خاص آن، بیشتر در صنایع دکوراتیو و زیبا‌سازی منزل و محیط‌کار مورد استفاده قرار‌می‌گیرد. همچنین در آسانسور‌ها به عنوان دستگیره از لوله‌های استیل طلایی استفاده می‌شود که جذابیت را به محیط آسانسور ببخشد. امروزه انواع مختلف لوله‌های استیل نیز وارد بازار شده است ولی به‌دلیل محدودیت نایاب بودن آن، زیاد مورد استفاده قرار‌نمی‌گیرد. لوله استیل طلایی در اندازه‌ها و قطر‌های مختلفی تولید شده و بر اساس ضخامت و قطر در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. لوله استیل طلایی در قطر‌های ۲۵.۱۶.۳۸ و ۵۱ برای کارهای دکوراتیو استفاده می‌شود. از لوله استیل طلایی ۳۰۴ برای فضاهای باز و محیط‌های مرطوب استفاده‌ می‌‌شود و لوله استیل طلایی ۲۰۱ برای فضاهای داخلی و موارد دکوراتیو کاربرد دارد.

کاربرد انواع نرده‌های استیل

از نرده‌های استیل در بالکن‌ها، تراس‌ها، پشت پنجره، پشت بام، راه‌پله و نرده استیل استخر استفاده‌می‌شود. نرده استیل براساس درصد کروم استفاده شده که در کیفیت و مقاومت آلیاژ استیل در برابر فرآیند اکسیداسیون یا زنگ‌زدگی موثر است، به دو نوع تقسیم می‌شود، نرده استیل 304 و نرده استیل 201. کاربرد این دو کیفیت برای استفاده در مکان‌های مختلف و شرایط آب و هوایی متفاوت گوناگون است. نرده استیل از نظر شکل ظاهری در مدل‌های متنوع‌ای کاربرد دارد مانند، نرده استیل کابلی، شیشه خور، نرده استیل با پایه پیج و پایه دو سر‌گلابی، حصاری و مدل‌های دیگر.

محل نصب نرده استیل

کاربرد نرده استیل در محیط‌های مختلف متنوع و تقریبا بدون محدودیت است. راه پله‌های بیرونی و داخلی ساختمان‌ها و منازل مسکونی، هتل‌ها و ادارات بانک، مراکز تفریحی، آموزشی و تجاری مکان‌هایی هستند که می‌توان از نرده‌های استیل استفاده کرد و زیبایی خیره کننده ای را به فضا بخشید. نرده‌های استیل مدل‌های متنوعی را می‌تواند به لحاظ رنگ‌بندی و طرح پوشش دهد. رنگ‌ها بر روی لوله‌های استیل با تکنولوژی خاصی پیاده می‌شوند که ماندگاری بسیار بالایی داشته و به دو صورت مات و کدر تهیه می‌شوند.

شرکت پتروکالوج تامین کننده و عرضه کننده انواع لوله های استیل از برندهای معتبر پذیرفته شده در وندورلیست های صنایع نفت، گاز و نیرو بوده و از شرکت های فعال در زمینه خرید و فروش لوله استیل می باشد. شما می توانید برای خرید و و دریافت قیمت لوله استیل با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۸۸۲*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید