همه چیز درباره خرید مدرک آیلتس تضمینی!

کد: 139912054930415723

https://bit.ly/3dSVK2W

، تهران , (اخبار رسمی): برای دریافت مدرک آیلتس IELTS ، حتما با تبلیغات خرید مدرک آیلتس مواجه شده اید؛ اما این تبلیغات ترفند دلالان مدرک برای فریب افراد است. هر کدام از مدارکی که پس از آزمون آیلتس برای داوطلبان صادر می شود، یک کد دارد که اعتبار مدرک آیلتس را تایید می کند. به این کد TRF یا کد استعلام آیلتس گفته می شود.

همه چیز درباره خرید مدرک آیلتس تضمینی !
همه چیز درباره خرید مدرک آیلتس تضمینی!

شما که به دنبال دریافت مدرک آیلتس IELTS برای مهاجرت و یا ادامه تحصیل در خارج از کشور هستید نیز، حتما با تبلیغاتی مربوط به خرید مدرک آیلتس مواجه شده اید؛ اما باید توجه داشته باشید که این تبلیغات گاها وسوسه کننده، ترفندی است از جانب دلالان و جعل کنندگان مدرک برای فریب افرادی که در شرایط شما قرار دارند؛ و به هر دلیلی زمان کافی برای یادگیری زبان انگلیسی برای آمادگی در آزمون آیلتس را ندارند و یا نتوانسته اند نمره مطلوب را از این آزمون کسب کنند و می خواهند هر چه زودتر کارهای مهاجرتی خود را انجام دهند. این دلالان و کلاه براداران معمولا هزینه های متفاوتی از 30 میلیون تا 130 میلیون تومان برای فروش مدرک آیلتس تضمینی اعلام می کنند. در اکثر موارد هم این هزینه را منطقی میدانند و توجیحشان این است که برای خرید مدرک آماده ارزش دارد که این هزینه را بپردازید.

چرا امکان خرید مدرک آیلتس با استعلام غیر ممکن است؟

حقیقتی که در این زمینه وجود دارد این است که بررسی ها و تمهیدات امنیتی بقدری توسط دانشگاه های پذیرنده و مراکز برگزاری آزمون و ارائه کننده مدرک دقیق انجام گرفته است که جایی برای هیچ گونه تقلب و جعل وجود ندارد. گرفتن مدرک آیلتس معتبر بدون شرکت در آزمون عملا غیرممکن است. مؤسسه استرالیایی IDP و مؤسسه انگلیسی British Council (برای متقاضیان مهاجرت یا تحصیلات تکمیلی در انگلستان)، وظیفه تصحیح و صدور مدرک رسمی آیلتس به شما را بر عهده دارند.

هر کدام از مدارکی که پس از آزمون آیلتس برای داوطلبان صادر می شود، یک کد دارد که اعتبار مدرک آیلتس را تایید می کند. به این کد TRF یا کد استعلام آیلتس گفته می شود. این کد توسط سازمان بریتیش کانسیل و دانشگاه کمبریج ارائه می شود و به همین دلیل امکان جعل آن به هیچ عنوان وجود ندارد. بنابراین مدرک آزمون آیلتس حتما باید توسط سازمان معتبر آیلتس صادر شود و در غیر اینصورت هیچ اعتباری ندارد.

شرکت در جلسه آزمون آیلتس به جای فرد دیگر

تنها راه تقلب در آیلتس شرکت کردن فرد دیگری بجای داوطلب اصلی در جلسه آزمون است. اما آیا چنین کاری امکان پذیر است؟ معمولا افراد یا شرکت هایی این پیشنهاد را به شما می دهند که ادعا دارند در مراکز آیلتس عواملی را دارند شخص دیگری را بعنوان جایگزین شما در جلسه بپذیرند. اما جنین تلاشی نیز بی فایده خواهد بود زیرا:

1- اولین دلیل این است که مدارک آیلتس بر روی کاغذهای بسیار پیشرفته ای چاپ می شوند که ضد کپی هستند و نمی توان آن ها را کپی کرد. به همین دلیل کلاه برداران اصلا نمی توانند مدرک اصلی را جعل کنند.

2- وقتی که وارد جلسه آزمون می شوید باید برای عکاسی جلوی دوربین آن مرکز بایستید. این روی مدرک شما همین عکس چاپ می شود. پس اگر شخص شبیه شما نباشد عکس روی مدرک شما کاملا با شما متفاوت خواهد بود و مطمئنا در مراحل مهاجرت یا اپلای تحصیلی افسر مهاجرتی متوجه این عدم شباهت خواهد شد.

3- در جلسه آزمون باید پاسپورت خود را به عنوان مدرک هویتی نشان دهید. بنابراین چنانچه تصویر شخص با شما شباهتی نداشته باشد نقشه شما لو میرود و تا مدتی از آزمون دادن محروم خواهید شد.

4- در آزمون Speaking آیلتس ممتحن مجددا مدرک شما را چک خواهد کرد. ممتحن عکس شما را با مدرک شناسایی شما چک می کند و  غیر ممکن است که شرکت یا سازمانی بتواند ادعا کند که می تواند کل این موارد امنیتی را دور بزند و به شما مدرک اصل آیلتس ارائه دهد.

روش مطمئن کسب مدرک آیلتس

توصیه بهکلام به شما این است که بجای هزینه های هنگفتی که دلالان برای مدرک حعلی از شما می خواهند، زمان کافی بگذارید و به صورت خودخوان و یا شرکت در کلاس های تدریس خصوصی آیلتس اساتید مطرح در این زمینه آمادگی لازم برای شرکت در آزمون را کسب کنید و با هزینه 6 میلیون (قیمت حدودی ثبت نام آیلتس در سال ۹۹) با خیال راحت و بدون استرس در آزمون شرکت کنید و نمره دلخواهتان را کسب نمایید.

امیدواریم این مطلب مورد توجه شما داوطلبان عزیز قرار گرفته باشد؛ با آرزوی موفقیت برای شما "گروه آموزشی شانژاد"

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تدریس خصوصی زبان انگلیسی استاد شانژاد

برگزاری کلاس های تدریس خصوصی آیلتس و تافل و پی تی ای برای کسانی که قصد مهاجرت و یا ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند.

منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش