اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912104937314958

مزایای سیستم اکانتینگ شبکه پارس پویش (IBSng LAN)

کد: 139912104937314958

https://bit.ly/3q52U6y

، تهران , (اخبار رسمی): سیستم اکانتینگ شبکه پارس پویش (IBSng LAN)، جهت کنترل و مدیریت کاربران و کلاینت ها درخصوص استفاده از شبکه یا اینترنت کاربردی است و شما می توانید برای سیستم ها و کاربرانی که قصد استفاده از WIFI شما را دارند USER و Password اختصاص دهید.

مزایا سیستم اکانتینگ شبکه پارس پویش (IBSng LAN)
مزایای سیستم اکانتینگ شبکه پارس پویش (IBSng LAN)

سیستم اکانتینگ شبکه پارس پویش (IBSng LAN) یک سیستم مدیریت کاربران شبکه می باشد که به شما این امکان را می دهد که کاربران خود را جهت اتصال به شبکه اینترنت مدیریت نمایید. این سیستم خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می کند و شما نیازی به داشتن سرور محلی جهت نصب و نگهداری نرم افزار نمی باشید.

امروزه با توجه به گسترده شدن استفاده از اینترنت در اماکن مختلف، کنترل مصرف و گزارش گیری امری ضروری است. از این رو استفاده از یک سیستم مدیریت کاربران می تواند مشکلات را حل کند. سیستم اکانتینگ شبکه پارس پویش (IBSng LAN) در راستای پوشش کسب کار های مختلفی که از اینترنت استفاده می کنند، امکان اتصال به شبکه را با روش های مختلف میسر ساخته است.

سیستم اکانتینگ شبکه پارس پویش (IBSng LAN)، جهت کنترل و مدیریت کاربران و کلاینت ها در خصوص استفاده از شبکه یا اینترنت کاربردی است و شما می توانید برای سیستم ها و کاربرانی که قصد استفاده از WIFI شما را دارند USER و Password اختصاص دهید و از این رو شما میتوانید برای کاربران سازمان خود محدودیتی را تایین کرده تا پس از اتخاذ نام کاربری و پسورد ، اینترنت شخص فعال گردد البته ISP ها نیز می توانند از این نرم افزار استفاده لازم را داشته باشند و همچنین در ادامه می توانید دیگر قابلیت های  نرم افزار اکانتینگ شبکه وایرلس یا NTM را مشاهده نمایید:

  • نمایش اطلاعات کامل User های متصل شده به اینترنت مانند زمان ورود و مدت اتصال کاربر به اینترنت و LOG گرفتن سایت های بازدید شده
  • نمایش حجم Download و Upload توسط هر کاربر
  • تعیین محدودیت دانلود جداگانه ایجاد حساب های کاربری مختلف
  • معین کردن سرعت و محدودیت برای هر کابر
  • نمایش MAC Address و IP سیستم های متصل شده بدون نیاز به نصب نرم افزار بر روی کلاینت ها و یا تنظیم بر روی مرورگرها
  • فیلتر کردن برخی از سایت ها به دلخواه
  • مدیریت میلیون ها User
  • و...

از ویژگی های نرم افزار اکانتینگ شبکه وایرلس می باشد.

دیگر امکانات نرم افزار اکانتینگ شبکه پارس پویش

قطع کامل ارتباط اینترنت برای کلیه کاربران بدون استفاده از نرم افزار امکان اتصال به اینترنت پس از وارد کردن نام کاربری و رمز عبور امکان تغییر رمز عبور پس از ورود به نرم افزار اکانتینک شبکه وایرلس امکان مشاهده حجم و زمان مصرف شده کاربر در نرم افزار قطع ارتباط کاربر با اینترنت در صورت اتمام محدودیت حجمی یا زمانی امکان تعریف کاربر جدید در پنل مدیریت امکان تغییر حجم و زمان مجاز استفاده کاربر از اینترنت در پنل مدیریت امکان مشاهده گزارش مصرف کاربران در پنل مدیریت و امکان ریست خودکار محدودیت ها برای کاربران در سررسید زمانی مشخص

Lan Accounting سامانه و نرم افزار اکانتینگ شبکه IBSng Lan برای سیاست گذاری، مدیریت، نظارت و کنترل مصرف منابع شبکه ای (اینترنت و سرور های محلی و سازمانی) در سازمان ها، ادارات و شرکت ها می باشد. این سامانه به مدیران بخش فناوری ارتباطات و اطلاعات سازمان کمک می کند تا علاوه بر نظارت بر روی کاربران شبکه، استفاده از منابع شبکه را نیز بهینه سازی کنند. استفاده از سامانه Lan Accounting به افزایش کارایی افراد سازمان کمک می کند و با کنترل دسترسی ها امنیت سیستم را نیز بالا می برد که با بهینه سازی شبکه نیز منجر به کاهش هزینه ها خواهد شد.

IBSng اکانتینگ شبکه یا IBSng Lan سامانه ای است قدرتمند که با اتکا به ۲۰ سال حضور در بیش از 3000 شبکه در سطح کشور در ابعاد و اندازه های گوناگون و نیازمندی های متفاوت، قادر است تا تمامی نیازمندی های شما برای کنترل و حفظ کیفیت حداکثری شبکه را فراهم سازد.

سامانه اکانتینگ شبکه IBSng Lan پارس پویش

IBSng سامانه اکانتینگ شبکه IBSng Lan، سامانه ای است قدرتمند که در ابعاد و اندازه های گوناگون و نیازمندی های متفاوت قادر است تا تمامی نیازمندی های شما برای کنترل و حفظ کیفیت حداکثری شبکه را فراهم سازد.

این سامانه امکانات بی نظیری از جمله احراز هویت کاربران (Users Authentication)، محدود کردن و سهمیه بندی مصرف کاربران، گزارشات و گراف های مصرف و تاریخچه اتصال کاربران، پنل مدیریت تحت وب و پنل کاربران تحت وب را در اختیار شما قرار می دهد.

همچنین این سامانه قابلیت پشتیبانی از روش های احراز هویت Passwordو Username (نام کاربری و رمز عبور)، OTP، SSO، Certificate و MAC Address را دارا می‌باشد. از روش های اتصالی به این سامانه می‌توان به Captive Portal، VPN، Proxy HTTP, Socks، 802.11x، IPoE

از دیگر قابلیت های متنوع این سامانه می‎‌توان به مشخص کردن تاریخ انقضای کاربران، اعمال محدودیت های حجمی و زمانی دوره‌ای، سیستم چند لایه امنیتی، پشتیبانی از ۱۰۰۰۰۰ کاربر به طور همزمان بر روی هر نود، سیستم HA, Redundancy، پشتیبانی از پروتکل های Radius, Diameter، تهیه لیست سیاه از MAC, IP Address، پشتیبانی از IP Pool, Static IP، تعیین پهنای باند کاربر، ارائه گزارش از مقاصد ترافیک شبکه، قابلیت اتصال به Microsoft Active Directory و Open LDAP، پشتیبانی کامل از تجهیزات سیسکو، میکروتیک، هواوی و Juniper و تعیین پهنای باند کاربر اشاره کرد.

خلاصه مطالب

اکانتینگ به یک نرم افزار جامع گفته می شود که برای مدیریت بر مصرف پهنای باند اینترنت و همچنین سهمیه بندی اینترنت و یا کنترل پهنای باند در یک سازمان یا شبکه مورد استفاده قرار میگیرد.

نرم افزارهای اکانتینگ دارای امکانات و مشخصات متفاوتی هستند که هر سازمان یا مشتری با توجه به نیاز خود آنها را انتخاب می نماید.

در انتخاب نرم افزار اکانتینگ مواردی هست که می بایست جهت جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات در شبکه به آنها دقت لازم را بعمل آورید.

در ادامه تجریبات و توضیحاتی را که توسط این شرکت در خصوص نرم افزار اکانتینگ و مدیریت بر کنترل پهنای باند اینترنت و همچنین سهمیه بندی اینترنت و یا کنترل پهنای باند جمع آوری شده را مطالعه بفرمائید:

تحت هیچ شرایطی از نرم افزارهای قفل شکسته یا کرک شده اشتفاده نکنید چرا که در تجزینه و تحیلیل و محاسبه کارکرد اینترنت کاربران دچار تداخل می باشند

نرم افزار اکانتینگ را انتخاب کنید که نیازی به استفاده سخت افزارهای کمکی مانند Mikrotik و غیره نداشته باشد چرا که اگر نرم افزار اکانتینگ کامل باشد نیازی به ابزارهای جانبی نخواهد داشت و همچنین با استفاده از برخی سخت افزارهای کمکی شما مجبور به تغییر در برخی رنج های آی پی شبکه خواهید شد ، بطور مثال در زمان استفاده از یک اکانتینگ ما مجبور شدیم تغییراتی در روتر شبکه ایجاد نمائیم که هم از لحاظ هزینه بیشتر شد و هم مجبور شدیم که رنج ای پی را با تداخل تعویض نمائیم که اغلب مدیران شبکه ها این موارد را نمی پسندند.

حتما از نرم افزار اکانتینگ و مدیریت مصرف اینترنتی استفاده کنید که در ویندوز نصب می گردد.با توجه به اینکه اغلب ما در سیستم عامل لینوکس تسلط نداریم در اکثر مواقع چنانچه مشکلی در آن بوجود آید از دست مدیر شبکه کاری بر نخواهد آمد و می بایست هزینه های پشتیبانی و رفع مشکلات لینوکس را هم بپردازید در صورتی که تحت ویندوز در بدترین شرایط با تعویض آن و تکنیک های رفع عیب برطرف خواهد شد.

سعی کنید نرم افزار اکانتینگ کامل تر را انتخاب نمائید چرا که به مرور زمان امکانات برای شما کارایی مفیدی خواهند داشت.

به نوع ایجاد اکانت و همچنین نحوه راه اندازی اینترنت در کلاینت ها در نرم افزارهای اکانتینگ توجه نمائید در بیشتر اکانتینگ ها مجبور به نصب برنامه هستید که این از لحاظ حرفه ای و کاربردی مطلوب نیست چرا که می بایست در ساده ترین شرایط بتوانیم اینترنت را در کلاینت و سیستم ها ایجاد نمائیم.

ممکن است نیاز باشد به دستگاه هایی مانند تبلت و موبایل در شبکه اینترنت ارائه کنید پس این موضوع مهم نیز در نظرتان باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پارس پویش فن آور

شرکت پارس پویش فن‌آور از سال 1382 فعالیت خود را به عنوان یک شرکت ارائه دهنده راهکارهای نرم‌افزاری آغاز کرد. این شرکت در دو حوزه شبکه‌های سازمانی و تلکام به صورت فعال حضور داشته است و از سال 1396 به عنوان یک شرکت دانش بنیان شناخته می‌شود. این شرکت ارائه دهنده اولین سامانه نرم‌افزاری متن باز (سامانه اکانتینگ متن باز IBS برای شبکه‌های LAN و اکانتینگ اپراتورهای شبکه‌های Dial-Up و VoIP در سال 1382) در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]