اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001285091014958

آشنایی با نرم افزار اکانتینگ شبکه پارس پویش

آشنایی با نرم افزار اکانتینگ شبکه IBSng LAN پارس پویش فن آور

کد: 140001285091014958

https://bit.ly/2QAKNcA

، تهران , (اخبار رسمی): نرم افزار اکانتینگ شبکه IBSng LAN پارس پویش دارای قابلیت های بسیاری می باشد که به ادمین های شبکه برای مدیریت کاربران کمک شایانی نموده و در تسهیل کارها و کاهش هزینه ها کمک بزرگی می کند.

آشنایی با نرم افزار اکانتینگ شبکه IBSng LAN پارس پویش فن آور
آشنایی با نرم افزار اکانتینگ شبکه IBSng LAN پارس پویش فن آور

نرم افزار اکانتینگ شبکه IBSng LAN پارس پویش یک سیستم مدیریت کاربران شبکه می باشد که به شما این امکان را می دهد تا کاربران خود را جهت اتصال به شبکه اینترنت مدیریت نمایید.

یکی از چالش های اصلی پس از راه اندازی یک شبکه، مدیریت کاربران این شبکه می باشد که می توان این چالش را با نرم افزار اکانتینگ شبکه IBSng LAN پارس پویش فن آور به سادگی حل نمود. این موضوع زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که قرار باشد کاربرانی به صورت دوره ای و یا موقت از شبکه راه انداز ی شده استفاده کنند. تعریف کاربران جدید به طور مرتب، اعمال محدودیت های زمانی، پهنای باند، دانلود و ...

اغلب پروسه های زمانبری هستند و از طرفی مدیریت این تعداد کاربر به طور مستمر بسیار دشوار و طاقت فرسا می باشد.

این موضوع برای هتل ها، مراکز فرهنگی، بیمارستان ها و درمانگاه ها، مراکز برگزاری سمینار، همایش ها و ...

حائز اهیمت می باشد که تلاش دارند در کنار فراهم نمودن امکانات دسترسی به اینترنت و یا شبکه های داخلی به مراجعه کنندگان، ابزارهای مناسب برای ایجاد حساب های کاربری موقتی و دوره ای در کنار اعمال محدودیت های مورد نظر ایجاد نمایند.

هرچند نرم افزارهای اکانتینگ قدرتمندی جهت مانیتورینگ و کنترل کاربران در بازار وجود دارند، در برخی از موارد این نرم افزارها جهت نیاز های اولیه سازمان ها بسیار پیچیده و کامل هستند. سامانه اکانتینگ شبکه IBSng LAN پارس پویش فن آور علاوه بر قابلیت های کامل یک کنترلر مرکزی، قابلیت های کاربردی مدیریت کاربران و اکانتینگ شبکه را نیز فراهم می نماید.

نرم افزار اکانتینگ شبکه IBSng LAN پارس پویش دارای قابلیت های بسیاری می باشد که به ادمین های شبکه برای مدیریت کاربران کمک شایانی نموده و در تسهیل کارها و کاهش هزینه ها کمک بزرگی می کند.

معرفی نرم افزار اکانتینگ شبکه IBSng LAN پارس پویش

نرم افزار اکانتینگ شبکه IBSng LAN پارس پویش یک سیستم مدیریت کاربران شبکه می باشد که به شما این امکان را می دهد تا کاربران خود را جهت اتصال به شبکه اینترنت مدیریت نمایید. این سیستم خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می کند و شما نیازی به داشتن سِرور جهت نصب و نگهداری نرم افزار نمیباشید.

امروزه با توجه به گسترده شدن استفاده از اینترنت در اماکن مختلف، کنترل مصرف و گزارش گیری امری ضروری است. از این رو استفاده از یک سیستم مدیریت کاربران میتواند اینگونه مشکلات را حل کند.  IBSngLAN پارس پویش در راستای پوشش کسب کارهای مختلفی که از اینترنت استفاده میکنند، امکان اتصال به شبکه را با روش های مختلف میسر ساخته است.

نصب و بهره گیری از نرم افزار اکانتینگ شبکه IBSng LAN چه فوایدی دارد؟

کاهش حجم استفاده شده اینترنت و ترافیک آن در سازمان های مختلف امکان کنترل پهنای باند هریک از کاربران

امکان کنترل و زمان بندی مصرف کاربران شرکت های خدمات دهنده اینترنت تضمین دسترسی کاربران به اینترنت با حفظ اولویت ها گروه بندی کاربران بر اساس سرعت یا حجم استفاده ایشان

امکان گزارش گیری از تاریخچه و فعالیت های کاربران در فضای مجازی اعمال محدویت زمانی استفاده کاربران از اینترنت

استفاده کاربران از اینترنت با نام کاربری و کلمه عبور مختصِ  خود تقسیم عادلانه یا هدفمند پهنای باند

قابلیت محدود کردن دسترسی کاربران به برخی از صفحات وب 

از طرفی تجربه ثابت کرده است که نمی توان برای تمامی نیازها در حوزه )اکانتینگ شبکه (LAN Accounting) یک راه کار واحد ارائه نمود. برخی از سازمان های به دنبال یکپارچه سازی سیستم های خود هستند و سعی دارند از تجهیزاتی در شبکه استفاده نمایند تا تمامی سرویس های مورد نیاز در حوزه شبکه ، امنیت شبکه و مدیریت کاربران را یکجا و یکپارچه ارائه نماید. از این رو نرم افزار اکانتینگ شبکه (IBSng LAN) پارس پویش فن آور می تواند مناسب ترین انتخاب در این خصوص باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پارس پویش فن آور

شرکت پارس پویش فن‌آور از سال 1382 فعالیت خود را به عنوان یک شرکت ارائه دهنده راهکارهای نرم‌افزاری آغاز کرد. این شرکت در دو حوزه شبکه‌های سازمانی و تلکام به صورت فعال حضور داشته است و از سال 1396 به عنوان یک شرکت دانش بنیان شناخته می‌شود. این شرکت ارائه دهنده اولین سامانه نرم‌افزاری متن باز (سامانه اکانتینگ متن باز IBS برای شبکه‌های LAN و اکانتینگ اپراتورهای شبکه‌های Dial-Up و VoIP در سال 1382) در ایران است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]