اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912114938515646

موفقیت مالی نصیب چه کسانی می‌شود؟

کد: 139912114938515646

https://bit.ly/3kxTZte

، (اخبار رسمی): موفقیت مالی یکی از دغدغه‌های انسان امروزی است. که تأثیر بسزایی در زندگی مادی و حتی زندگی معنوی و شرایط روحی و روانی انسان دارد. اگر شما هم رویای موفقیت مالی را در سر می‌پرورانید باید بدانید که فقط رؤیاپردازی کافی نیست و باید سریعاً وارد عرصه عمل شوید.

در جوامع امروزی موفقیت مالی هدف مشترک تعداد زیادی از افراد است. موفقیت مالی یکی از پرطرفدارترین و مهم‌ترین جنبه‌های موفقیت به شمار می‌آید. که تأثیر بارز و انکارناپذیری در موفقیت در سایر زمینه‌های زندگی دارد. چرا که پول نه تنها یک ضرورت برای گذران زندگی است؛ بلکه فاکتور مهمی برای رسیدن به زندگی ایده آل محسوب می‌شود.

اگر شما جز افرادی هستید که به تازگی می‌خواهید اولین گام را برای این هدف بردارید یا تلاش‌های اخیرتان برای موفقیت مالی دستاورد قابل توجهی برایتان به ارمغان نیاورده است ۶ نکته اصلی این مقاله می‌تواند به عنوان دریچه‌ای تازه برای نگاهی متفاوت به مقوله‌ی موفقیت مالی راهگشای شما باشد.

با این شش اصل به مغناطیس جذب ثروت تبدیل شوید

۱- مثلث جادویی موفقیت مالی را بشناسید: سه ضلع اصلی این مثلث عبارت‌اند از:

هزینه‌ها را مقتصدانه مدیریت کنید: ضلع اول مثلث به ما می‌گوید این که شما پول کمی دارید به این معنا نیست اجازه دارید همه آن را خرج کنید. برنامه ریزی درست و حذف هزینه‌های اضافی اولین گام برای شروع یک تغییر مثبت در جهت موفقیت مالی است.

ضلع دوم مثلث ما را با یک اصل اساسی در زندگی همه پول‌دارها آشنا می‌کند: پس‌انداز کردن همان تغییر کوچکی است که نتایج بزرگ آن شما را بدون زحمت به یک میلیاردر تبدیل می‌کند.

ضلع سوم مثلث بهترین ایده برای موفقیت مالی سریع است. افراد معمولی با پول‌هایشان خانه و ماشین و ... می‌خرند تا ثروتشان را به بقیه نشان دهند. اما ایده‌ی زیرکانه ثروتمندان این است که از پولشان برای پول‌سازی بیشتر استفاده می‌کنند. پس اگر قصد دارید خیلی سریع به موفقیت مالی برسید از سرمایه‌گذاری غافل نشوید.

۲- مفهوم درست ریسک‌پذیری را بشناسید: شاید این جمله را زیاد شنیده باشید که یک سرمایه‌گذار خوب باید ریسک‌پذیر باشد. افراد معمولی به سرمایه‌گذاری قمار گونه علاقه شدیدی دارند و به محض مشاهده سیر صعودی یک بازار تمام پول خود را به آن بازار تزریق می‌کنند اما یک سرمایه‌گذار باهوش ممکن است گاهی فرصت‌های کوتاه‌مدت را نادیده بگیرد. سرمایه‌گذاران بزرگ معمولاً ترجیح می‌دهند که سود کمی را به مدت طولانی به دست بیاورند تا اینکه یک شبه پول‌دار شوند.

۳- انرژی پول را به جریان بیاندازید: از خرج کردن پول، راه‌اندازی کسب و کار، خدمات‌دهی به مردم و کمک به نیازمندان نترسید. وقتی شما پولتان را به جریان می‌اندازید بیشتر احساس ثروتمند بودن می‌کنید و ایده‌های خلاقانه بیشتری برای به دست آوردن پول به ذهنتان می‌رسد اگر پولتان راکد بماند ارزشش به مرور زمان کم می‌شود. سعی کنید به جای خریدن وسایل بیشتر با به جریان انداختن پولتان در چرخه اقتصاد پول‌سازی کنید.

۴- از متفاوت بودن نترسید: شاید شما هم این افسانه را شنیده باشید که در سرزمینی که همه برای یافتن گنج به کندن زمین مشغول بودند یک نفر با فروش بیل سریع‌تر از همه میلیاردر شد. طبیعت اقتصاد این است که وقتی همه جریان نقدینگی به سمت یک بازار سرازیر می‌شود خیلی زود آن بازار دچار رکود می‌شود؛ پس اگر ایده‌ی جدیدی در ذهنتان دارید از عملی کردن آن نترسید. لازم به ذکر است که متفاوت بودن به این معنا نیست که شما برای موفقیت مالی باید قید تمام راه‌هایی که بقیه با آن در زمینه مالی موفق شده‌اند را بزنید؛ بلکه به این معناست که در کنار راه‌هایی که دیگران برای کسب ثروت بیشتر استفاده کرده‌اند راه‌های جدیدی خلق کنید تا زودتر به پول برسید.

۵- اصول درست سرمایه‌گذاری را یاد بگیرید: فعالین اقتصادی به ۴ دسته کلی تقسیم می‌شوند:

دسته اول شامل کارمندان و حقوق‌بگیران ثابت  است. این افراد وابستگی شدیدی به فیش حقوقی خود دارند و به جای فکر کردن به موفقیت مالی و ثروتمند شدن بیشتر وقتشان صرف پرداخت اقساط وام و سایر قرض‌هایشان می‌شود.

دسته دوم شامل خویش‌فرمایان است که در ازای خدمتشان به صورت ساعتی حق الزحمه دریافت می‌کنند.

دسته سوم شامل کارآفرینان است که با راه‌اندازی یک کسب و کار جدید به ثروت می‌رسند و عده زیادی به عنوان کارمند برایشان کار می‌کنند. این افراد معمولاً بسیار سخت‌کوش هستند و ساعات کاری طولانی دارند.

دسته چهارم شامل سرمایه‌گذاران می‌شود. این افراد بدون انجام دادن کار خاصی از سود سرمایه‌شان گذران زندگی می‌کنند و معمولاً افراد بسیار ثروتمندی هستند که سه دسته اول که فعالان اقتصادی هستند برای این افراد کار می‌کنند. با این توصیف سرمایه‌گذاری ایده‌ی بدون زحمت و بسیار موفقی برای پول‌سازی است که دانستن اصول اصلی آن شما را به سرعت به موفقیت مالی می‌رساند.

سه ویژگی اصلی سرمایه‌گذاران موفق عبارت‌اند از:

سرمایه‌گذار موفق استعدادهایش را کشف می‌کند و از آن برای پول‌سازی استفاده می‌کند.

سرمایه‌گذار موفق بازارهای مطمئن را برای سرمایه‌گذاری استفاده می‌کند و در عین داشتن جسارت و ریسک‌پذیری از هدر دادن پولش در حباب‌های اقتصادی می بپرهیزد.

سرمایه‌گذار موفق یک سرمایه‌گذاری چندمنظوره را ترجیح می‌دهد یعنی در بازارهای مختلف سرمایه‌گذاری می‌کند و همه پول خود را در یک بازار انبار نمی‌کند.

6-انتخاب درست شغل: یکی از راه‌های حصول موفقیت مالی داشتن یک شغل موفق و پردرآمد است. اکثر افراد ترجیح می‌دهند شغل ثابتی داشته باشند و در کنار آن سرمایه‌گذاری را به عنوان شغل فرعی انجام دهند. این ایده، ایده مناسبی است به شرطی که شغل شما شغل مناسبی باشد. از ویژگی‌های شغل مناسب می‌توان به تایم کاری نسبتاً کم، درآمد مناسب، داشتن بیمه، حجم کاری استاندارد و رضایت درونی و فشار کاری کم نام برد. در انتخاب شغلتان حتماً علاقه را به عنوان یک فاکتور تأثیرگذار دخیل کنید و همواره شغلتان را مورد ارزیابی قرار دهید. هیچ لزومی ندارد به دلیل اینکه هم‌اکنون ایده جدیدی برای کسب درآمد یا شغل دیگری ندارید مجبور هستید یک حجم کاری سنگین را به خاطر حقوقی ناچیز تحمل‌کنید. به شغلتان به عنوان ابزاری برای کسب ثروت نگاه کنید نه راه گریزی برای فرار از بدبختی و امرار معاش. این تفکر شما را تا ابد محتاج نگه می‌دارد.

موفقیت مالی تحت تأثیر یک منش موفق پدید می‌آید

موفقیت مالی نه نیازمند به میراث است نه شانس؛ بلکه یک مهارت است در این بخش با منش افرادی که موفقیت مالی چشمگیری را تجربه کرده‌اند آشنا می‌شویم. این منش موفق یک اصل کلی و ثابت برای پول‌دار شدن است.

1- افرادی که از نظر مالی موفق هستند افرادی صبور، متعهد و شکست‌ناپذیرند. مصاحبه ناپلئون هیل با تعداد زیادی از افرادی که به موفقیت‌های مالی چشمگیر دست یافته‌اند نشان می‌دهد که اکثر آن‌ها تجربه یک شکست بزرگ را داشته‌اند. جالب است بدانید همه آن‌ها اذعان می‌کنند که موفقیتشان یک قدم بعد از آن شکست رخ داده است. افراد پول‌دار برای رسیدن به اهدافشان صبر زیادی به خرج می‌دهند. مثلاً بنیان گذار مک دونالد (غول صنعت رستوران‌های فست فودی) در دهه ششم زندگی‌اش میلیاردر شد. پس از تعهد و صبر در مسیر موفقیت مالی غافل نشوید.

2- قرض و قسط خط قرمز پولدارهاست. یکی از استراتژی‌های افراد موفق از نظر مالی این است که هیچ‌گاه برای خریدن چیزی یا سرمایه‌گذاری در بازاری از قرض و وام استفاده نمی‌کنند.

3- افراد که از نظر مالی موفق هستند یک ذهنیت عملی دارند یعنی به سرعت ایده‌هایشان را عملی می‌کنند. ایده افراد معمولی این است که برای به دست آوردن پول بیشتر باید بیشتر کار کنند. اما استراتژی افراد پول‌دار درست بر عکس این است یعنی پول‌دارها سعی می‌کنند با کار کم‌تر پول بیشتری به دست بیاورند و در این مسیر از هوش خود نهایت استفاده را می‌برند و به ایده‌هایشان جامه عمل می‌پوشانند.

4- باور مثبت و فکر بزرگ: شواهد تاریخی در مورد موفقیت مالی نشان می‌دهد پولدارها معمولاً بزرگ فکر می‌کنند و باورهای مثبت و سازنده درباره پول ‌دارند. آن‌ها پول را معنوی، مقدس و دوست‌داشتنی می‌دانند و باور دارند هر چقدر که بخواهند می‌توانند پول به دست بیاورند. آن‌ها ایده‌های متفاوت و خلاقانه را جدی می‌گیرند و در میدان عمل بسیار متفکر و مثبت نگر هستند.

۵- افراد ثروتمند خود را تافته جدا بافته نمی‌دانند: یکی از رازهای رسیدن به موفقیت مالی سریع، الهام گرفتن از ایده‌های پول‌ساز دیگران و راهنمایی گرفتن از افراد صاحب‌نظر و خبره است. افراد پول‌دار معمولاً از تجارب دیگران به نفع خود استفاده می‌کنند و در انجام کارها با افراد خبره مشورت می‌کنند. یکی از قدرتمندترین ابزارهای موفقیت مالی استفاده از قدرت ذهن در این زمینه است.

برای آشنایی بیشتر با قدرت ذهن و کشف رازهایی که پولدارها را به سرعت به درآمدهای باور نشدنی می‌رساند، باید با قوانین معنوی پول‌دار شدن آشنایی پیدا کنید. بهتر است برای یادگیری این قوانین و روش استفاده صحیح از قوانین برای حصول نتایج سریع در زمینه موفقیت مالی از یک متخصص قانون جذب کمک بگیرید تا قوانین نانوشته‌ی موفقیت مالی و کسب ثروت را به شما آموزش بدهد. دکتر آرام و مجموعه تجسم خلاق دوره‌های آموزشی متفاوت و کاملی در رابطه با قانون جذب، روش‌های جذب سریع خواسته‌ها، موفقیت شغلی، تجسم خلاق و تحقق آرزوها و... . برگزار می‌کند. این دوره‌ها به صورت آنلاین و یا آفلاین برگزار می‌شوند و می‌توانند تجربه‌ای بی‌نظیر و راهکاری سریع برای دستیابی به موفقیت مالی و سایر آرزوهای شما باشند. شما با شرکت در این دوره‌ها مهارت کافی برای موفقیت مالی را کسب خواهید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

روانشناسی و موفقیت