اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912094936015646

پرواز روح، عجیب اما شدنی

کد: 139912094936015646

https://bit.ly/3pVZWRS

، (اخبار رسمی): پرواز روح یکی از شگفت‌انگیزترین و مرموزترین کشف‌های انسان است که تجربه آن می‌تواند بینش و جهان‌بینی را تقویت کند. باورهای محدودکننده و فیزیکی را برای همیشه ریشه‌کن کند و آرامش و حس رهایی بی‌نظیری را به ارمغان بیاورد. اگر چه بعضی از افراد به صورت غیر ارادی تجربه این سفر را داشته‌اند.

پرواز روح، عجیب اما شدنی
پرواز روح

از تو درباره روح سؤال می‌کنند بگو: روح امر پروردگار من است و از دانش و علم جز اندکی شما را نداده‌اند. سوره اسراء آیه ۸۵. روح این همراه همیشگی وجود انسان و بزرگ‌ترین ناشناخته‌ای که افراد بسیاری را از گذشته تابه‌حال کنجکاو کرده است. ولی همه جویندگان خیلی کم توانسته‌اند روح را بشناسند. روانشناسان، فیلسوفان، دانشمندان و روانکاوان به سختی تلاش می‌کنند تا چیستی روح را بشناسند و اسرار آن را کشف کنند که البته هر کدام از دیدگاه خاص به آن نگاه کرده‌اند؛ و نظریه‌های متفاوتی ارائه داده‌اند. آنان برای کشف حقیقت تلاش کرده‌اند و بسیار عجیب است که روح و ماهیت آن همچنان به صورت رازی کشف نشده باقی مانده است.

واضح است که با وجود همه تلاش‌ها هیچ وقت از راز روح به طور کامل پرده برداشته نمی‌شود. چون ما برای درک این شگفتی از علم و معرفت کم خود بهره‌مند هستیم. با این وجود اطلاعاتی در اختیار انسان است که درک خروج روح از بدن و درک این که روح از جسم جدا می‌شود و می‌تواند از بیرون به جسم خود نگاه کند و به پرواز درآید پدیده‌ای آشنا در همه‌ی جهان است و از سال‌ها پیش انسان‌ها در بیشتر تمدن‌ها با آن کم و بیش آشنا هستند.

پرواز روح ممکن است به صورت غیر ارادی در رؤیاهای صادقه، ترس‌های شدید، جراحات شدید و بیهوشی و یا به صورت ارادی در هنگام انجام تمرینات پرواز روح و هیپنوتیزم اتفاق بیافتد.

یک تحقیق علمی درباره خروج روح از بدن

پروفسور تارت جزو آن گروه از روانشناسان و استادان آمریکایی است که حدود ۲۰ سال قبل به پژوهش در زمینه پرواز روح یا همان خروج روح از جسم پرداخته و اعتقاد دارد که: انسان دارای استعدادها و قدرت‌های اسرارآمیز و کشف نشده بسیاری است که با اصطلاحات معمولی و مرسوم در این دنیای غیر معنوی توضیح آن‌ها بسیار مشکل است. هرچند این تحقیق‌ها با روش علمی صورت گرفته و به نتایج خوبی هم رسیده ولی یک تحقیق هرگز مسئله به این مهمی را حل نمی‌کند.

همچنین در سایر مشاهداتی که در زمینه روح پژوهش می‌کنند به ایجاد قدرت روشن‌بینی و دیدن مناطق دور اشاره شده است. گاهی فردی که مورد آزمایش پدیده پرواز روح قرار گرفته اطلاعاتی درست و دقیقی را به طرز باور نکردنی مطابق با حقیقت‌های عینی بیان می‌کند که تنها ممکن است یک توجیه داشته باشد که فرد با درکی فراتر از حس‌های انسانی توانسته به آن اطلاعات و حقایق دست پیدا کند.

پدیده پرواز روح به صورتی نادر اتفاق می‌افتد و زمان اتفاق افتادن آن کاملاً نامشخص است. احساس خروج روح از بدن معمولاً در رأس تحقیقات مربوط به روح قرار نمی‌گیرد. به این علت که انتخاب روش‌های پژوهشی در مورد این موضوع دشوار است و این حالت در انسان‌ها معمولاً یک‌بار در طول تمام عمرشان اتفاق می‌افتد. در دهه‌های گذشته در سال ۱۹۱۹ کارینگتن با عنوان یک پدیده بدیع روحی به کمک هیپنوتیزم به پدیده پرواز روح رسیده بود و همچنین کتاب جالبی به نام قدرت‌های روانی هیپنوتیزم مطابق مطالعات صد ساله انجمن تحقیقات روحی انگلستان در زمینه مسائل روحی نوشته شده و گروه بزرگی از دانشمندان از جمله چند نفر که از برندگان جایزه نوبل هستند در انتشار این کتاب نقش داشتند. 

در هنگام پرواز روح چه چیزی را تجربه می‌کنیم؟

این حالت تجربه می‌شود که شما در هنگام خواب به‌اندازه‌ای از رختخواب بالا پریده‌اید که نزدیک به سقف هستید یا انگار شما از رختخواب به بیرون پرتاب شده‌اید. تعدادی از افرادی که این پدیده را تجربه کرده‌اند از تجربیات خود این طور گفته‌اند که در این شرایط روح آن‌ها از جسمشان بیرون می‌آید که معمولاً این جدایی زیاد و با فاصله نیست و به نظر می‌آید که روح از بالا به جسم خود و محیط اطراف و وسایل که روی زمین هستند نگاه می‌کند.

در برخی موارد بیان می‌کنند که روحشان از محوطه اطراف فراتر رفته و به مناطق بسیار دور یا نزدیک اما خارج از محوطه جسم سیر می‌کند. چیزی که شگفت‌انگیز است این است که بیشتر افرادی که تجربه این حالت را داشته‌اند می‌گویند این احساس با احساسی که در خواب یا رؤیا تجربه می‌کنند فرق می‌کند و ثبت منحنی الکتریکی امواج مغزی و پدیده‌های فیزیولوژیک در آزمایشگاه‌ها نشان می‌دهند که واقعاً این پدیده‌ها باهم فرق دارند.

این شواهد دلایل واضح و روشنی بر وجود روح هستند و نشان می‌دهند که روح پس از مرگ نیز از بدن جدا می‌شود و برعکس جسم به بقا و سیر خود ادامه می‌دهد. با اینکه ماهیت خروج روح از جسم کاملاً مشخص نیست ولی به صورت‌های گوناگون و در تمام طول تاریخ بشر این پدیده اتفاق افتاده است. کسانی که موفق به پرواز روح شده‌اند اعتقاد دارند که مرزهای آگاهی آن‌ها خیلی گسترده شده و قدرت درک آن‌ها بالا رفته و به احساسات لطیفی دست پیدا کرده‌اند که قبل از سفر روح برایشان غیرقابل تصور بود.

چه کسانی می‌توانند پرواز روح را تجربه کنند؟

اکثر مردم فکر می‌کنند که پدیده پرواز روح نشانه یک پیشرفت روحی گسترده است و در شرایطی ممکن می‌شود که به حالت‌های روحی خاص یا فرقه خاصی ایمان داشته باشد و یا از رژیم غذایی خاصی تغذیه کند. از نظر اکثر مردم برای تجربه این پدیده باید انسان از صبح تا شب در مکانی دور افتاده به خواندن ذکر و ورد بپردازد. اما حقیقت این است که هیچ کدام از این‌ها واقعیت ندارد و مانعی برای اینکه فردی بتواند خروج روح از جسم را تجربه کند وجود ندارد. البته هرگز این تضمین وجود ندارد که تمام افراد با وجود تمرین‌های موجود این پدیده را تجربه کنند. ولی خوشبختانه این اطمینان وجود دارد که بیشتر افراد می‌توانند این تجربه را به دست آورند.

معمولاً افرادی که تمرینات پرواز روح را انجام می‌دهند به درک و دریافت و معرفت بیشتری نسبت به سایر افراد دست پیدا می‌کنند. از همه مهم‌تر اینکه تمام این درک و دریافت‌ها در خانه خودتان حاصل می‌شود. هر چه فرد تحت ریلکس بودن عمیق و گسترده قرار بگیرد و هرچه آرام‌تر باشد و بیشتر از اضطراب دور باشد احتمال موفقیتش بیشتر می‌شود. البته در این راه باید صبور باشیم برنامه رسیدن به پرواز روح یک برنامه مستقیم نیست که فرد در پایان به موفقیت یا شکست برسد. چون در این مدت باید تغییرات احساسی و رفتاری در شما نمایان شود. یکی از مواردی که باعث می‌شود که احساس آرامش عمیق و ریلکس بودن در فرد تمرین کننده به وجود نیاید ترس و تهدیدهایی است که فرد خیال می‌کند پس از این که روح از جسمش جدا شد به جسم برنگردد.

اشتباه این افراد این است که این پدیده را کاملاً با مرگ یکسان می‌دانند و برگشتن روح به جسم را زنده شدن می‌دانند. هر چند که اطلاعات درباره پدیده پرواز روح خیلی ابتدایی و ناقص است ولی هر فردی که این پدیده را تجربه کرده می‌داند که تجربه این پدیده با مردن و دوباره زنده شدن خیلی متفاوت است. باید بدانیم که فرد به صورت ارادی و با قدرت درونی خود به تجربه پرواز روح می‌رسد و برعکس پدیده مرگ قدرت‌ها و نیروهای خارجی نقشی در پرواز روح ندارند.

مراحل پرواز روح

مرحله اول: مرحله زمانی است که فرد از کالبد جسمی‌اش خارج می‌شود و در سطح بالاتری از کالبد فیزیکی‌اش قرار می‌گیرد و می‌تواند جسمش را ببیند که در رخت خواب آرمیده است.

مرحله دوم: تجربه سفرهای روحی مادی دومین مرحله پرواز روح است. در این مرحله فرد قادر است در کسری از ثانیه در هر کجای جهان مادی که بخواهد حضور یابد. از خانه و شهر و حتی کشورش خارج شود و به جهان مادی اطراف سفر کند.

مرحله سوم: سفر در عالم اثیری؛ در این مرحله روح می‌تواند به گذشته یا آینده و حتی جهان‌های ماورایی سفر کند و حقایقی را ببیند که با وجود کالبد فیزیکی ناممکن است. در این مرحله دو نکته حائز اهمیت است نکته اول اینکه اگر به صورت ارادی این پرواز شگفت‌انگیز را تجربه می‌کنید از یک راهنمای مطمئن کمک بگیرید زمانی که روح به این مرحله می‌رسد ممکن است بازگشت آن به کالبد جسمی با تأخیر یا اختلال انجام شود؛ و نکته دوم این است که هنگام پرواز روح در جهان‌های دیگر در طول مسیر سایر موجودات ماورایی همچون اجنه و ارواح و فرشتگان نیز حضور دارند و ممکن است مزاحمت‌هایی از سوی برخی از آنان برای روح ایجاد شود. اگر چه آنان قادر نیستند حقیقت روح را از بین ببرند یا به آن خدشه‌ای وارد کنند اما احساس درد برای روح به وجود می‌آید و این درد تجربه‌ی این سفر دل‌انگیز را به خاطره‌ای تلخ بدل می‌کند.

بنابراین بسیار ضرورت دارد که شما برای تجربه‌ی این پرواز شگفت‌انگیز اولاً از روش درست و تضمینی استفاده کنید و ثانیاً به کمک یک راهنما حصار متافیزیکی در هاله‌ی انرژیکی اطراف بدنتان بکشید تا از آسیب سایر موجودات در امان بمانید. دوره‌ی پرواز روح دکتر آرام یک روش کاملاً موفق و تضمینی است که به شما کمک می‌کند بدون ترس و استرس و فارغ از هر گونه مشکل و مانعی این سفر شگفت‌انگیز را تجربه کنید؛

مرحله چهارم: بازگشت روح به کالبد فیزیکی؛ پس از سیر و سفر آگاهانه روح بالاخره زمان پایان دادن به این سفر فرا می‌رسد. طبق یک فرضیه روح هنگام خروج توسط تعداد ریسمان آبی مایل به نقره‌ای از جنس انرژی به جسم وصل است و هنگام پرواز روح این رشته‌ها همچنان روح را به جسم متصل نگه می‌دارند. طبق این فرضیه این ریسمان‌ها آن‌قدر کشسان هستند که می‌توانند تا فواصل بسیار طولانی کش بیایند و همچنان متصل به روح بمانند. البته این خاصیت انرژی است که از شکلی به شکل دیگر تبدیل می‌شود. پس اگر چه روح هزاران کیلومتر از جسم فاصله می‌گیرد بازهم این ریسمان‌ها کالبد فیزیکی را به روح متصل نگه می‌دارند؛ و در زمان برگشت روح به جسم در کسری از ثانیه ریسمان‌ها روح را به کالبد فیزیکی برمی‌گردانند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش