اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912094935715646

تجسم خلاق و آفرینش آرزوها

کد: 139912094935715646

https://bit.ly/3bKUHPY

، (اخبار رسمی): تجسم خلاق یکی از بهترین و کارآمدترین دستاوردهای قانون جذب برای جذب خواسته‌هاست و هر اندازه که به روش درست‌تری انجام شود تأثیر بیشتری دارد. تجسم خلاق روشی بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است که هم می‌تواند احساس بهتری به شما بدهد و هم به‌سرعت شما را به اهدافتان برساند.

تجسم خلاق و آفرینش آرزوها
تجسم خلاق

اگر انسان درک کند که چه قدرتی در وجودش نهفته است تنها حسرت زندگی‌اش روزهایی خواهد بود که احساس درماندگی و عجز داشت. شما می‌توانید هر کسی باشید و به هر چیزی که می‌خواهید برسید. جهان یک بوم نقاشی است با رنگ‌های خارق‌العاده و تصویری که شما روی بوم می‌کشید. زندگی شماست... کافی است با آرامش قلم را در دست بگیرید معجزه درونتان را بیدار کنید و خالق زندگی خودتان باشید. تجسم خلاق یکی از جنبه‌های قدرت درونی شماست که استفاده از آن بزرگ‌ترین و دست‌نیافتنی‌ترین رؤیاهایتان را به خاطره تبدیل می‌کند. اگر اصول اصلی تجسم خلاق را فرا بگیرید به زودی متوجه خواهید شد که شما خالق زندگی‌تان هستید.

اصول تجسم خلاق

سعی کنید تجسم خلاق را در حالت آرامش انجام دهید: می‌توانید در مکان ساکت و نیمه تاریک به حالتی کاملاً راحت بنشینید و یا دراز بکشید و نفس عمیق بکشید و با تمرکز بر شکل و تعداد تنفستان، ذهن خود را آرام کنید. تجسم خلاق در حالت خلسه نتایج بهتری دارد. اگر چه تجسم و تصویرسازی ذهنی را می‌توان در حالت عادی هم انجام داد اما اگر در حالت مراقبه اهدافتان را تجسم کنید. تأثیر معجزه گونه مدیتیشن به قدرت خارق‌العاده تصویرسازی اضافه می‌شود.

جزئیات را دقیق ببینید: سعی کنید در هنگام تجسم تمام جزئیات را دقیقاً ببینید. هر اندازه که وضوح تصاویر در ذهن شما شفاف‌تر باشد قدرت تجسم خلاق برای آفرینش افزایش می‌یابد.

تمام حواستان را در تجسم درگیر کنید: زمانی که در حال تجسم خلاق هستید سعی کنید تمام حواستان را درگیر تجسم کنید. مثلاً رنگ‌ها را ببینید و بوها را احساس کنید، صداها را در تجسمتان بشنوید. حواس پنجگانه شما ابزار قدرتمندی هستند که قدرت تجسم خلاق را چند برابر می‌کنند.

شما سینما نرفته‌اید: بعضی افراد در هنگام تجسم خلاق خودشان را بیرون از رویایشان تصور می‌کنند. مثلاً تصویر خودشان را می‌بینند که جلوی چشمشان در حال رفت و آمد است و به ماشین مورد علاقه‌شان سوار می‌شود یا خودشان را می‌بینند که در خانه مورد علاقه‌شان نشسته‌اند. هرچه تجسم شما واقعی‌تر باشد تأثیرگذارتر است شما شخصی بیرون از رویایتان نیستید.

دیگران را هم در تجسم خلاق ببینید: چون انسان موجودی اجتماعی است و در اکثر مواقع با دیگران زندگی می‌کند برای واقعی‌تر شدن تجسم خلاق سعی کنید همان‌طور که آن اتفاق برایتان در واقعیت رخ می‌دهد آن را تجسم کنید. مثلاً اگر شما در حال تجسم خلاق برای ازدواج با همسر دلخواهتان هستید قطعاً تجسم شما زمانی واقعی‌تر است که در جشن ازدواجتان دوستان و آشنایان را هم تصور کنید.

زمان تجسم را طولانی کنید: سعی کنید تجسم خلاق را چند دقیقه بیشتر ادامه دهید. وقتی شما در حال تجسم هستید هر اندازه که بیشتر در آن رؤیا غرق می‌شوید احساس بهتری دارید و تجسمتان واقعی‌تر است. پس حتی‌الامکان سعی کنید که مدت بیشتری را در حالت تجسم بگذرانید و تصاویر بیشتری را در خیالتان خلق کنید.

عبارات تأکیدی قدرت تجسم را می‌افزاید: اگر در هنگام تجسم خلاق از عبارات تأکیدی مثبت استفاده کنید هر دو قدرت تجسم خلاق و قدرت تلقین را به‌صورت هم‌زمان برای رسیدن به خواسته‌هایتان بکار گرفته‌اید. با تکرار عبارات تأکیدی مثبت احساس بهتری در حالت تجسم خلاق دارید و سرعت جذب رؤیاهایتان بیشتر می‌شود.

قدرت تجسم را باور کنید: اگر شما باور ندارید که تجسم می‌تواند رؤیای شما را عملی کند تجسم کردن احتمالاً برای شما کارآمد نخواهد بود. هر اندازه که تجسم درست قدرت شگفت‌انگیزی دارد، باور نداشتن، قدرت تجسم را به وقت گذرانی بدل می‌کند. پس هنگام تجسم خلاق به‌صورت آگاهانه باور داشته باشید که این کار شما را به آرزوهایتان می‌رساند. لازم به ذکر است که باید روند تکاملی تأثیرگذاری تجسم خلاق را در نظر بگیرید و برای اتفاق افتادن رؤیاهایتان صبور باشید و باورتان را از دست ندهید. رؤیای شما زمانی به واقعیت می‌پیوندد که همراه با باور و ایمان قوی آن را تجسم کنید.

رؤیای شما تکراری است: برای آنکه تجسم سریع‌تر تأثیر بگذارد باید نزدیک به واقعیت باشد. سعی کنید وقتی اهدافتان را تجسم کنید تصاویر بیشتر و متنوعی از خودتان و زندگی رویاییان خلق کنید. هر اندازه که تصاویر متنوع‌تری از رؤیاهایتان داشته باشید یعنی در روزهای مختلف ابعاد جدیدی از زندگی رؤیایی‌تان را ببینید احساسات مثبت بیشتری خلق می‌کنید و این احساسات سرعت تحقق اهدافتان را بیشتر می‌کند.

به نشانه‌ها توجه مثبت داشته باشید: وقتی شما از تجسم خلاق استفاده می‌کنید در حقیقت ارتعاش خواسته‌هایتان را به کائنات می‌فرستید و دریافت این ارتعاش توسط کائنات نشانه‌های کوچکی از تحقق خواسته‌هایتان را به وجود می‌آورد. پس این نشانه‌ها را ببینید و به آن‌ها احساس خوبی بدهید و بابت نزدیک شدن به خواسته‌هایتان شکرگزار باشید.

شکرگزاری قدرت تجسم را چند برابر افزایش می‌دهد: وقتی در حالت تجسم خلاق هستید تصاویری از رؤیاهایتان می‌بینید که احساس خوب حاصل از دیدن این تصاویر شما را به خواسته‌هایتان می‌رساند. افزودن شکرگزاری به تجسم خلاق سرعت رسیدن به رؤیاهایتان را چندین برابر می‌کند چون احساس واقعی‌تری به شما می‌دهد.

آثار تجسم را در خود نگه دارید: بعد از انجام تجسم خلاق، احساس خوبی پیدا می‌کنید برای نتیجه‌گیری سریع‌تر از این ابزار قدرتمند سعی کنید احساسات خوبتان را نگه دارید و به آن تداوم ببخشید. به یاد بیاورید که شما دائماً در حال ارتعاش دادن به کائنات هستید. پس اگر ۲۳ ساعت شبانه‌روز در حال غر زدن و عصبانیت و ناراحتی هستید و به خاطر نداشتن خواسته‌هایتان حسرت می‌خورید و یا نگران هستید و یک ساعت در حالت مراقبه و تجسم خلاق هستید، توقع نداشته باشید معجزه اتفاق بیفتد. پس اگر آثار احساس خوب حاصل از تجسم خلاق را در خودتان حفظ کنید. گام بلندی در جهت رسیدن به اهدافتان برداشته‌اید.

تجسم اشتباه دور برگردان دور شدن از اهداف

اگر تجسم خلاق شما به روش اشتباه انجام شود ممکن است شما را از رؤیاهایتان دور کند. نشانه‌هایی که نشان می‌دهند تجسم شما به روش غلط انجام شده عبارت‌اند از:

- تجسم حس شما را بد می‌کند: ما اغلب برای رسیدن به اهداف و آرزوهایمان از قدرت تجسم استفاده می‌کنیم؛ بنابراین کسی که به آرزوهایش رسیده باید بسیار خوشحال باشد و از دیدن و داشتن آنچه که آرزویش را داشته لبریز از شادکامی باشد. اگر تجسم احساس بدی به شما می‌دهد بدانید که نه تنها شما از قدرت تجسم در جهت رسیدن به خواسته‌هایتان بهره نبرده‌اید بلکه حتی از خواسته‌هایتان دور شده‌اید.

- در لحظه حال تجسم کنید: خودتان را در گذشته یا آینده تصور نکنید. یک اشتباه رایج در تجسم خلاق این است که شخص آینده خودش را مجسم می‌کند. وقتی شما آینده را مجسم می‌کنید عملاً احساسی تولید نمی‌شود. کائنات به احساسات شما پاسخ می‌دهند. پس در هنگام تجسم خودتان را در آن لحظه ببینید و در زمان حال تجسم کنید.

- مسیر را تجسم نکنید بلکه مقصد را تجسم کنید: اگر قصد دارید که از تجسم خلاق برای رسیدن به اهدافتان کمک بگیرید باید هدفتان را تجسم کنید. یعنی ببینید که شما به هدفتان رسیده‌اید. اگر شما مسیر رسیدن به هدفتان را مجسم کنید علاوه بر اینکه احساس بهتری دارید چون ذهنتان چرایی و چگونگی را در نظر نمی‌گیرد. بهترین مسیر را کائنات برای شما انتخاب می‌کنند. تصور مسیر باعث محدود شدن قدرت تجسم می‌شود و شما را به سمت دنیای واقعی‌تان که هنوز آن هدف محقق نشده است سوق می‌دهد. بسیار مهم است که برای تأثیرگذاری تجسم خلاق خودتان را در لحظه حال مجسم کنید

تفاوت تجسم خلاق و خیال‌پردازی

 خب موضوع این است که تفاوت‌های جزئی اما بسیار جدی بین خیال‌پردازی و تجسم خلاق وجود دارد که کلید نتیجه‌گیری از تجسم خلاق است. تجسم خلاق و خیال‌پردازی هر دو تصویرسازی ذهنی هستند. یعنی ما تصاویری از خواسته‌هایمان را در ذهنمان می‌سازیم اما در تجسم خلاق ما باور داریم که آن تصاویر روزی به حقیقت می‌پیوندد. پس این اولین تفاوت تجسم خلاق و خیال‌پردازی است. دومین تفاوت تجسم خلاق و خیال‌پردازی این است که تجسم خلاق با احساس همراه است. یعنی تمرکز بر روی تصاویر ذهنی احساس فوق‌العاده‌ای در وجود شما به وجود می‌آورد؛ و نکته آخر این است که اگر شما خودتان را لایق آنچه که تجسم می‌کنید نمی‌دانید تجسم شما چیزی جز خیال‌پردازی که شما را روز به روز خیال‌پردازتر می‌کند نیست.

اگر شما هم سال‌هاست که راز تجسم خلاق را می‌دانید اما تا به حال موفق به آفرینش خواسته‌هایتان نشده‌اید وقت آن رسیده که بار دیگر شانس خود را امتحان کنید و این بار تجسم خلاق را به صورت کامل یاد بگیرید و با استفاده از آن رؤیاهایتان را عملی کنید. پیشنهاد شرکت در دوره‌ی تجسم خلاق در مجموعه‌ی تجسم خلاق با مدیریت دکتر آرام یکی از فوق‌العاده‌ترین پیشنهادات زندگی‌تان خواهد بود. چون ما به قدرت تجسم ایمان داریم. ایمان داریم که اگر تجسم خلاق را به درستی بیاموزید و باور و ایمان کافی برای فعال کردن ذهن قدرتمندتان را به دست بیاورید. برای خوشبختی به ابزار دیگری احتیاج نخواهید داشت. با شرکت در دوره‌ی تجسم خلاق دکتر آرام می‌توانید با این ابزار قدرتمند دست به خلقت بزنید و هر آنچه را که می‌خواهید به‌سرعت در زندگی‌تان پدیدار کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش