اطلاعات تماس
  • 061339***** - 090584*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912134943415477

فیزیوتراپی در منزل در اهواز با کلینیک آرنیکا

کد: 139912134943415477

https://bit.ly/30gqvGS

، اهواز , (اخبار رسمی): کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا در اهواز، فیزیوتراپی تخصصی را برای دامنه وسیعی از شرایط خاص از جمله دردهای اسکلتی و عضلانی، آسیب های ورزشی، مراقبت های بعد از سکته مغزی، بیماری های مزمن، مراقبت های سالمندان و اطفال، مراقبت های بعد از عمل های جراحی و... به صورت خدمات فیزیوتراپی در منزل ارائه می دهد.

فیزیوتراپی در منزل در اهواز با کلینیک آرنیکا
فیزیوتراپی در منزل در اهواز با کلینیک آرنیکا

به چند نمونه از امکانات و تجهیزات پیشرفته، روش های تخصصی و نوع خدمات رسانی کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا در اهواز در زیر اشاره ای کوتاه می کنیم:

  1. روش های اثبات شده: برنامه های مراقبت سفارشی، رعایت پروتکل های مراقبت های بهداشتی در سطح جهانی و اقدامات مبتنی بر شواهد برای بهبودی بیمار در مرکز فیزیوتراپی آرنیکا در اهواز رعایت می شود.
  2. ابزارهای اندازه گیری نتیجه: از تجهیزات و امکانات پذیرفته شده بین المللی برای نظارت بر نتایج بالینی بر اساس معیار و برای اطمینان از پیشرفت مطلوب، در کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا در اهواز مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. رویکرد بیمار محور: ایجاد یک رابطه درمانی با بیمار و خانواده از طریق ارتباط موثر برای مشارکت بیمار و نتایج بهتر در کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا در اهواز از ابتدا جز اصول درمانی مرکز بوده است.
  4. مراقبت های فردی: اینکه هر بیمار با بیمار دیگر متفاوت است و نیازهای او نیز متفاوت است، به همه اثبات شده است. به همین دلیل کلینیک آرنیکا برنامه مراقبت شخصی را برای هر بیمار به صورت جداگانه فراهم می کند.
  5. صرفه جویی در هزینه و وقت بیمار: در کلینیک آرنیکا جلسات درمانی بیمار مطابق راحتی خودش و بدون استرس و انتظار، برنامه ریزی می شود.
  6. فیزیوتراپی متحرک و کادر درمانی سیار: همچنین در مرکز فیزیوتراپی آرنیکا می توانید از فیزیوتراپی در منزل در اهواز (physiotherapy at home) با بهترین متخصصین بهره مند شوید.

مزایای فیزیوتراپی در منزل

با اینکه بیماران و پزشکان کاملا از مزایای فیزیوتراپی در خانه آگاه هستند؛ در این قسمت چند مزیت اصلی فیزیوتراپی در منزل را مورد بحث قرار می دهیم:

  1. ایمنی شخصی: مزیت اصلی فیزیوتراپی در منزل، ایمنی است، زیرا زحمت رفت و آمد به کلینیک فیزیوتراپی را از روی دوش فرد آسیب دیده و احتمالاً تحت استرس، برمی دارد. 
  2. ارزیابی: ارزیابی پایه و اساس یک قرار ملاقات فیزیوتراپی و اساس درمان بیمار است. اگر بیماری و اختلال فرد درست تشخیص داده نشود، تمام درمان های فیزیوتراپی که انجام می شود، نادرست هستند و بهبود بیمار را به تأخیر می اندازند.
  3. راحتی: برای بسیاری مسائل حرکتی متوسط ​​تا جدی، افراد آسیب دیده باید با آرامش در منزل بمانند و از حرکت کردن جلوگیری کنند. 
  4. بهتر بودن برای افراد معلول: متأسفانه بسیاری از افراد معلول نمی توانند به کلینیک های فیزیوتراپی به راحتی دسترسی پیدا کنند. در حالی که جوامع بین الملل برای بهره مندی از امکانات پیشرفته و تبدیل شدن به یک جامعه فراگیر تلاش می کند، اما بسیاری از ساختمان ها برای معلولان مناسب نیستند.

چگونه می توان برای یک جلسه فیزیوتراپی در خانه آماده شد؟

همان طور که می دانیم، جلسات فیزیوتراپی در خانه برای کمک به بیمار و بهبودی سریع طراحی شده است. نکته بعدی این است که فیزیوتراپی در منزل نیز نیاز به شرایط خاصی دارد. در این بخش چند نکته که برای استفاده بهتر از فیزیوتراپی در منزل باید رعایت کنید، آورده شده است:

یک مکان مناسب در منزل خود انتخاب کنید که دارای تهویه و نور مناسب باشد و شلوغ و آشفته نباشد؛ زیرا ممکن است فیزیوتراپیست برخی از تجهیزات ورزشی را همراه خود بیاورد. لباس راحت بپوشید. لباسی که حرکت شما راحت باشد؛ زیرا فیزیوتراپیست باید ثبات و حرکت مفاصل شما را ارزیابی کند. با فیزیوتراپیست صحبت کنید و دقیقاً اندامی که درد دارند، ماهیت درد، مدت دست و پنجه نرم کردن با درد و انتظارتان از سطح عملکردتان را به او بگویید. در صورت عدم یادگیری تمرینات نیز سوال بپرسید. همچنین در انجام تمرینات کوشا باشید تا نتایج دلخواه ببینید.

خدمات کلینیک آرنیکا جهت فیزیوتراپی در منزل در اهواز

بهترین مرکز فیزیوتراپی اهواز با تکنیک های اثبات شده و رویکرد استاندارد، مجموعه ای از متخصصین ماهر و با تعهد را برای همه نیازهای فیزیوتراپی خودتان و اعضای خانواده تان در نظر گرفته است. این مجموعه با استفاده از تجهیزات مکانیکی، الکتروتراپی، تمرین درمانی و با عوامل فیزیکی و تکنیک های دستی خدمات فیزیوتراپی در منزل ارائه می دهد. فیزیوتراپی گردن، زانو، کمر، فیزیوتراپی آسیب های نورولوژی شامل MS، پارکینسون، فیزیوتراپی آسیب های نخاعی، فیزیوتراپی آسیب ها و صدمات ورزشی، فیزیوتراپی ویژه افراد دارای پوکی استخوان، فیزیوتراپی ویژه سالمندان و ... از جمله خدمات ویژه فیزیوتراپی در خانه کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا در اهواز است.

این مرکز به عنوان تنها مرکز ارائه دهنده لیزر پرتوان در منزل در اهواز، تیم کامل و متخصصی توانبخشی را شامل فیزیوتراپیست، گفتار درمان، روانشناس و ماساژور ارائه می دهد. مگنت تراپی، فیزیوگان، تنس، کامپرشن تراپی، یو اس و تجهیزات تمرین درمانی از جمله تجهیزات مورد استفاده در فیزیوتراپی در منزل است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا

در روزگار امروز "حرکت و پویایی" شاخصه زندگی هر انسانی است. انسان بدون حرکت گویی هدفی را دنبال نمی کند و طعم شیرین زندگی را نمیچشد. هر بخشی از زندگی را تصور کنیم می بینیم که تحرک نقش موثری در آن دارد. از آنجا که به دلایل مختلف توان حرکتی و جسمانی هر انسان ممکن است دچار اختلال گردد، علم فیزیوتراپی نقش بسیار مهمی در بازیابی و درمان افراد ایفا می کند. همچنین این علم نقش موثری در اصلاح حرکت و پیشگیری آسیب های جسمی داشته و باعث بهبود کیفیت زندگی می گردد. " مرکز فیزیوتراپی آرنیکا " با شعار " حرکت یعنی زندگی" و در راستای بهبود کیفیت خدمات فیزیوتراپی و ارتقاء سلامت جسمی و حرکتی افراد جامعه در شهر اهواز و در سال 1398 افتتاح گردید. کلینیک فیزیوتراپی آرنیکا با داشتن واحدهای درمانی فیزیوتراپی از جمله واحد الکتروتراپی، مکانوتراپی، تکنیک های دستی، تمرین درمانی، لیزر درمانی، ماساژ درمانی، سوزنکاری خشک، فیزیوتراپی تنفسی و ... و با دارا بودن تجهیزاتی همچون لیزر پرتوان، لیزر کم توان، شاک ویو، تکار، مگنت، وکیوم، تنس، تردمیل، تخت میگان، تخت فریم، وکیوم، اولتراسوند و ... ارائه دهنده خدمات نوین فیزیوتراپی به مراجعه کنندگان محترم است.

اطلاعات تماس
  • 061339***** - 090584*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی