اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912165046916081

نمایندگی تعمیرات تخصصی لوازم خانگی بوش (BOSCH)

کد: 139912165046916081

https://bit.ly/2MTqVA2

، (اخبار رسمی): لباسشویی بوش بیش از هر وسیله ای دیگر از این برند طرفدار داشته و در اکثر خانه‌های ایرانی این برند را مشاهده می‌‎‌کنید. لباسشویی بوش در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی وارد بازار شده است که هر یک دارای ظرفیتی متفاوت هستند.

نمایندگی تعمیرات تخصصی لوازم خانگی بوش (BOSCH)
نمایندگی تعمیرات تخصصی لوازم خانگی بوش (BOSCH)

لوازم خانگی از گذشته تاکنون دچار تغییرات زیادی شده است . امروزه تکنولوژی به لوازم خانگی نیز رسیده و سبب پیشرفته تر شدن ساختار آنها شده است . همین پیشرفته بودن لوازم خانگی سبب می‌‎‌شود تا تعمیرات و عیب یابی آن‌ها نیاز به دقت و تخصص خاصی داشته باشد . بنابراین در هنگام خراب شدن هر یک از لوازم خانگی خود لازم است حتما کمک یک تعمیرکار حرفه ای را داشته باشید تا بتوانید آن را عیب یابی کنید . این موضوع بسیار مهم است که لوازم خود را برای تعمیر به چه کسی بسپارید .

همیشه توصیه کارشناسان این است که اگر نیاز به تعمیرکاری خبره دارید، تنها از نمایندگی کمک بخواهید . چرا که تعمیرکاران نمایندگی به صورت کاملا حرفه ای اقدام به عیب یابی لوازم می‌‎‌کنند . بنابراین دیگر نگران این نیستید که لوازم شما به خوبی تعمیر نشده و دوباره خراب شود . بوش، یکی از برندهای معروف و با کیفیت در دنیاست که دارای طرفدار زیادی است . اما این دلیل بر این مسئله نیست که هرگز خراب نمی‌شود . لوازم خانگی بوش نیز مانند هر برند دیگری روزی خراب شده و نیاز به تعمیرکار پیدا می‌‎‌کند . اما شما می‌‎‌توانید به راحتی با بهره مندی از خدمات نمایندگی بوش، لوازم خود را سرویس و تعمیر کرده و با هزینه ای بسیار مناسب مشکلات را رفع کنید . در این بخش می‌‎‌خواهیم شما را با نمایندگی معتبر بوش در ایران آشنا کنیم تا به راحتی مشکل یخچال، ظرفشویی و لباسشویی بوش را رفع کنید .

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش  (BOSCH) لباسشویی بوش بیش از هر وسیله ای دیگر از این برند طرفدار داشته و در اکثر خانه‌های ایرانی این برند را مشاهده می‌‎‌کنید . لباسشویی بوش در طرح‌ها و مدل‌های مختلفی وارد بازار شده است که هر یک دارای ظرفیتی متفاوت هستند . این لباسشویی دارای تکنولوژی پیشرفته بوده و برای تعمیر اساسی می‌‎‌بایست حتما از خدمات نمایندگی معتبر آن بهره مند شوید . کیفیت لباسشویی بوش از نظر شستشوی لباس و انرژی مقرون به صرفه مصرف، بر همگان ثابت شده است .

به دلیل وجود تکنولوژی پیشرفته و ساختار خاص این دستگاه، هر فردی نمی‌تواند آن را آن طور که باید تعمیر کند . بنابراین به شما توصیه می‌‎‌کنیم اگر لباسشویی بوش لباس‌ها را به خوبی نمی‌شوید، تخلیه نمی‌کند، صدای زیادی تولید می‌‎‌کند، آبگیری نمی‌کند و هر مشکل دیگری در آن رخ داده است، از طریق بهره مندی از خدمات نمایندگی بوش تنها این مشکلات را به صورت تضمینی رفع کنید .

نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش ماشین ظرفشویی بوش با ساختاری فوق العاده و طراحی منحصر به فرد خود، به عنوان بهترین ماشین ظرفشویی در بازار عرضه می‌‎‌شود . اگرچه در اثر سرویس دوره ای و نگهداری اصولی ممکن است تا سال‌ها نیاز به تعمیرکار پیدا نکند، اما شما از سرویس دوره ای بی بهره نمانده و اگر متوجه بروز مشکلی خاص در آن شدید تنها به نمایندگی تکیه نمائید .

تعمیرکاران فعال در نمایندگی بوش به صورت دوره ای آموزش‌های لازم را با توجه به تکنولوژی دستگاه دریافت کرده و خدمات را به همراه گارانتی معتبر ارائه می‌‎‌دهد . شما باید از تعمیرکاری کمک بخواهید که با تمامی بخش‌های ماشین ظرفشویی بوش آشنا باشد و در این مورد چه کسی بهتر از نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش! شما می‌‎‌توانید با دریافت خدمات از تخفیفات ویژه نیز بهره مند شده و گارانتی 180 روزه را دریافت نمائید . به همین دلیل به شما توصیه می‌‎‌کنیم اگر ماشین ظرفشویی بوش آب را تخلیه نمی‌کند، ظروف را به درستی نمی‌شوید، نشتی آب دارد، لرزش دارد و.. . تنها از نمایندگی بهره مند شوید .

نمایندگی تعمیر یخچال بوش یخچال بوش، دارای ساختاری فوق العاده پیچیده است . بنابراین هر تعمیرکاری نمی‌تواند برای عیب یابی یخچال شما واقعا وقت بگذارد . تنها کسی که با زیر و بم یخچال شما آشنا بوده و می‌‎‌تواند آن را به طور دقیق عیب یابی کند، تعمیرکاریست که در نمایندگی بوش فعالیت دارد . یخچال‌های بوش که شامل طرح‌های متفاوتی هستند و امروزه یخچال فریزر، ساید بای ساید، توکار، درب فرانسوی و.. . تولید شده است، هر یک دارای ساختاری ویژه هستند . بنابراین اگر می‌‎‌خواهید بعد از تعمیر دیگر یخچال شما خراب نشود، همین حالا اقدام کنید . نمایندگی بوش در خدمت شماست تا در محل و بدون اتلاف وقت و هزینه یخچال شما را عیب یابی نماید . بنابراین جای هیچ نگرانی نیست چرا که ما مشکلات این وسیله را با گارانتی 180 روزه رفع خواهیم کرد . همچنین انجام خدمات در محل سبب صرفه جویی در هزینه شما می‌‎‌شود . همچنین هزینه تعمیر یخچال بوش در مجموعه آرا سرویس طبق نرخ مصوبه اتحادیه است . بنابراین نگران هزینه نباشید .

تفاوت خدمات نمایندگی بوش با سایر تعمیرگاه‌ها در چیست؟

  • کلیه خدمات در نمایندگی شامل ارائه گارانتی معتبر است. آرا سرویس به عنوان نمایندگی مجاز برند بوش مشغول به فعالیت است. تعمیرکاران به صورت دوره‌ای و اصولی آموزش‌های لازم را دریافت کرده و با داشتن دانش کافی اقدام به رفع مشکلات می‌کنند. این مجموعه کلیه مناطق تهران و شهرستان‌های اطراف را تحت پوشش قرار می‌دهد. ارائه خدمات در محل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود. هزینه تعمیر نیز طبق نرخ مصوبه اتحادیه است. در صورت نیاز به تعویض قطعات، به صورت تضمینی از قطعات اورجینال استفاده می‌گردد.

در آخر نیز می‌‎‌توانید برای دریافت خدمات اصولی و تضمینی نمایندگی با شماره 02175931 تماس گرفته و یا به وب سایت  www.araservice.co مراجعه نموده و به راحتی از خدمات بهره مند شوید .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرات لوازم خانگی اراسرویس

تعمیرات لوازم خانگی آراسرویس با بیش از 13 سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در انواع برندهای معتبر آماده خدمات رسانی در محل شما است، با ما در تماس باشید. 75931-021

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید