اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140007015446616081

علت نچرخیدن سینی ماکروویو چیست؟

کد: 140007015446616081

https://bit.ly/2XEIrxg

، (اخبار رسمی): ماکروویو ازجمله وسایل جدانشدنی آشپزخانه است و این روزها کمتر کسی پیدا می¬شود که برای تهیه و گرم کردن غذا به ماکروویو نیاز پیدا نکند. این وسیله کاربردی نیز همانند دیگر وسایل می‌تواند دچار عیوبی شود که شما باید برای استفاده مجدد، این عیوب را برطرف کنید. همه کسانی که با ماکروویو کار می‌کنند

علت نچرخیدن سینی ماکروویو چیست؟
علت نچرخیدن سینی ماکروفر چیست؟

ماکروویو ازجمله وسایل جدانشدنی آشپزخانه است و این روزها کمتر کسی پیدا می­شود که برای تهیه و گرم کردن غذا به ماکروویو نیاز پیدا نکند. این وسیله کاربردی نیز همانند دیگر وسایل می‌تواند دچار عیوبی شود که شما باید برای استفاده مجدد، این عیوب را برطرف کنید.

همه کسانی که با ماکروویو کار می‌کنند حداقل یک‌بار با مشکل نچرخیدن سینی ماکروویو مواجه شده‌اند. علت‌های گوناگونی می‌تواند باعث این مشکل متداول گردد. اگر شما نیز با این مورد برخورد کرده­اید، با ما تا انتها همراه شوید. در ادامه خواهیم گفت برای حل مشکل نچرخیدن سینی ماکروویوتان چه باید کنید.

تعمیر ماکروفر 

به‌طورقطع برای شما نیز پیش‌آمده است که پس از گذاشتن غذا یا محتویات موردنظرتان در ماکروویو و تنظیم برنامه مطلوب، ماکروویوتان شروع به کار ‌کند اما سینی آن ‌نچرخد. نخستین چیزی که شما باید آن را بررسی کنید، ابعاد ظرفی است که داخل ماکروویو خود قرار داده‌اید. به ابعاد ظرف خود نگاهی بیندازید، چنانچه ظرف شما از اندازه استاندارد بزرگ‌تر باشد باید آن را با ظرف استاندارد تعویض کنید. ظرف بزرگ یا دستگیره‌های ظرف با دیواره داخلی ماکروویو برخورد کرده و مانع چرخیدن می‌شود.

پس از بررسی اندازه ظرف و تعویض آن در صورت لزوم، اگر بازهم مشکل چرخیدن سینی ماکروویو به قوت خود باقی بود باید سراغ کنترل اتصال سینی و موتور چرخنده بروید. موتور چرخنده، سینی را که به‌درستی با آن ارتباط برقرار کرده باشد می‌چرخاند. اگر اتصال سینی با این موتور به‌خوبی برقرار نباشد، می­تواند مشکل به کوپلینگ زیر سینی برگردد. کوپلینگ به موتور وصل بوده، سینی روی آن قفل می‌شود و با جلوگیری از انتقال لرزش به سینی، سبب چرخش نرم آن می‌گردد. این وسیله پلاستیکی ممکن است شکسته یا ترک برداشته باشد. به‌راحتی پس از اطمینان از مشکل کوپلینگ، می‌توانید آن را تعویض کنید.

امکان دارد مشکل نچرخیدن مربوط به خود سینی باشد. عدم توجه به نظافت داخلی ماکروویو و باقی ماندن غذا و چربی در اطراف کوپلینگ، موتور چرخنده، سینی، ... از دیگر موانع چرخیدن سینی است. همچنین این مشکل می‌تواند از غلتک‌های زیر سینی باشد. خرابی این غلتک‌ها شما را مجبور به تعمیر یا تعویض آن‌ها می‌کند.

درصورتی‌که پس از بررسی اتصال سینی و موتور چرخنده، هنوز سینی ماکروویو شما نمی‌چرخد ممکن است مشکل از خود موتور چرخنده باشد. برای این‌که نگاهی به سلامت موتور چرخنده بیندازید، ابتدا دستگاه ماکروویو خود را از برق کشیده و با کمک یک مولتی­متر جریان آن را کنترل کنید. اگر موتور سینی آسیب دیده یا سوخته باشد، باید عوض شود.

چرخیدن سینی ماکروویو شاید مشکلی ساده به نظر برسد اما وظیفه مهمی را بر عهده دارد. چرخیدن سینی موجب رسیدن یکسان گرما به همه قسمت‌های غذای شما می‌شود و آن را به‌درستی گرم می‌کند. اگر با بررسی‌های اولیه نتوانستید این مشکل را برطرف کنید، حل آن را به گروه تخصصی آراسرویس بسپارید. برای این کار کافی است با ما تماس بگیرید.

تعمیر ماکروفر ال جی

تعمیر ماکروفر سامسونگ

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تعمیرات لوازم خانگی اراسرویس

تعمیرات لوازم خانگی آراسرویس با بیش از 13 سال سابقه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در انواع برندهای معتبر آماده خدمات رسانی در محل شما است، با ما در تماس باشید. 75931-021

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | دکوراسیون و منزل