اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912245060214937

پیشنهاد جذاب برای سفر در نوروز 1400

کد: 139912245060214937

https://bit.ly/3tjG7pQ

، مشهد , (اخبار رسمی): افراد با رسیدن بهار و آغاز تعطیلات نوروز بساط برنامه ریزی برای تعطیلات را پهن می کنند و هر یک نظر خود را برای هر چه بهتر شدن این روز ها را بیان می کنند و در نهایت مکانی را برای گذراندن اوقات خوشی خود انتخاب می کنند. اما ممکن است برای بیشتر افراد این سوال پیش بیاید که عید نوروز به کجا سفر کنیم؟

پیشنهاد جذاب برای سفر در نوروز 1400
پیشنهاد جذاب برای سفر در نوروز 1400

افراد با رسیدن بهار و آغاز تعطیلات نوروز بساط برنامه ریزی برای تعطیلات را پهن می کنند و هر یک نظر خود را برای هر چه بهتر شدن این روز ها را بیان می کنند و در نهایت مکانی را برای گذراندن اوقات خوشی خود انتخاب می کنند. اما ممکن است برای بیشتر افراد این سوال پیش بیاید که عید نوروز به کجا سفر کنیم؟ وبلاگ های هتل در این مقاله سعی دارد تا محبوب ترین مقاصد سفر عید نوروز را به شما معرفی کند. همراه ما باشید:

افراد زیادی وجود دارند که عاشق گردشگری در ایران هستند و سفر داخلی را به سفر های خارجی ترجیح داده و در اولویت انتخاب هایشان قرار می دهند. اما در مقابل افرادی هم وجود دارند که به سمت تور های خارجی رفته و می خواهند این روز های زیبای خود را در کشور های خارجی با خاطراتی بیاد ماندنی تجربه کنند.  در این مقاله شما را با محبوب ترین مقاصد گردشگری که می توانند در ایام تعطیل با زیبایی خود می توانند بهترین مقصد ها باشند، آشنا می کنیم:

قشم

یکی از بهترین مقاصد در فصل بهار و ایام تعطیل نوروز ، نیمه جنوبی کشور می باشد. این بخش از کشور در فصل بهار آب و هوایی بسیار مساعد تری نسبت به دیگر مناطق کشور دارد. جنوب کشور با دارا بودن جزایر شگفت انگیز بسیاری همچون جزیره قشم، هرمز و... که هر کدام از آن ها خود دارای جاذبه های منحصر به فردی می باشند که می تواند برای شما نوروز متفاوتی را رقم بزنند. تنگه چاهکوه قشم، جزایر ناز قشم، دره ستارگان قشم، غار نمکدان قشم، چاه های تل آب یا طلا قشم، جزیره هنگام قشم، قلعه پرتغالی ها قشم و... ار جمله جاذبه های گردشگری جنوب کشور می باشند که می توان در ایام تعطیل به آن ها سفر کرد.

شیراز

یکی از دیگر شهر های داخلی که در ایام عید حال و هوای خاصی دارد، شهر راز یعنی شهر شیراز است. این شهر در هر سال در بین پر طرفدار ترین شهر ها شناخته قرار می گیرد. فصل بهار در شیراز که با رویش شکوفه های بهار نارنج است، نوروزی بی نظیر را به گردشگران و مسافران هدیه می کند. این شهر با داشتن جاذبه های تاریخی بی نظیری همچون مجموعه زندیه و آرامگاه‌های شاعران بزرگ پارسی و... جذابیتی را از آن خود کرده است که با هیچ چیزی قابل مقایسه نیست و اگر بارها از آن ها بازدید کرده باشیم بازهم کم است.

با سفر به این شهر هیچ نگران محل اقامت خود نباشید چرا که هتل هایی با تمام امکانات مورد نیاز شما قرار داده شده تا شما بتوانید با رزرو هتل سفری راحت و بدون دغدغه را در این خطه از کشور ایران تجربه کنید.

کرمان

کرمان، شهر فرهنگ و تاریخ می تواند مقصد دیگری برای تعطیلات نوروزی باشد. دیدنی هایی که با گوشه ای از تاریخ وفرهنگ شهر کرمان تلفیق شده است و هرساله گردشگران بسیار زیادی را به خود جذب می کند. این شهر دارای گردشگری های بی نظیری هم می باشد که از معروف ترین جاذبه های توریستی کرمان و ایران به شمار می روند. مجموعه گنجعلی خان شامل حمام گنجعلی خان و بازار گنجعلی خان، چهارسوق، موزه سکه، بازار مسگرها، مقبره خواجه اتابک، قلعه های تاریخی همچون قلعه دختر و قلعه اردشیر، یخدان مویدی، آتشکده زرتشتیان و... از جمله جاذبه های کرمان محسوب می شوند که با استقبال بی نظیر گردشگران در هر روز از سال روبه رو می شوند.

با سفر به این شهر و رزرو هتل های کرمان یک تجربه اقامتی بی نظیر و به یادماندنی را به خود و همراهانتان هدیه دهید.

یزد

شهر یزد از آن دسته شهر هایی است که در هر روز از سال که به آن سفر کنید، آب و هوایی مطبوع و دلنشین را به شما هدیه می دهد. این شهر تاریخی با جاذبه های شگفت انگیز خود که هرساله باعث می شوند گردشگران از هر کجای جهان به این شهر آمده و از آن ها بازدید کنند، یک مقصد حیرت انگیزی به شمار می رود. آتشکده زرتشتیان، گور دخمه‌ها، مسجد جامع یزد، محله قدیمی فهادان و ... از جمله ی جاذبه های تاریخی و گردشگری می باشند، که برای بسیاری از علاقه ‌مندان به تاریخ و فرهنگ بسیار جذاب هستند.

با سفر به این شهر و اقامت در هتل های پارسیان صفائیه یزد و اقامتگاه سنتی گیتی یزد که توانسته اند با ترکیب امکانات مدرن و همچنین با بکار گیری معماری سنتی ایرانی بخشی از تاریخ و فرهنگ ایرانی را به نمایش بگذارد، تجربه اقامت در هتل هایی متفاوت نسبت به هتل های مدرن را برای خود به ثبت برسانید.  

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

hihotel

سامانه "HiHotel" با توجه به شناخت کامل(کیفی و کمی) از هتل های مشهد اقدام به گارانتی معتبرترین هتل و هتل آپارتمان های مشهد از جمله هتل آپارتمان آرین و آلتون و هتل یک ستاره پرستاره که همگی از بهترین های اماکن اقامتی مشهد مقدس محسوب می شوند نموده است. های هتل در ایام خاص مانند عید نوروز، تعطیلات اعیاد و مناسبتها و در روزهای تابستان هتل های معتبر دیگری نیز گارانتی می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]