اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912295065314119

آیفون های تصویری تحت شبکه آکووکس

اینترکام تحت شبکه آکووکس

کد: 139912295065314119

https://bit.ly/2PwQEzp

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت Akuvox پیشرو در ارائه جهانی محصولات و راه حل های خانه هوشمند است. این شرکت متعهد به استفاده از جدیدترین فناوری های روز جهت بهبود زندگی مردم با ارایه محصولات با امنیت و راحتی بیشتر است.

اینترکام تحت شبکه آکووکس
مانیتور ایفون تصویری آکووکس

مانیتور آکووکس؛ آیفون تصویری تحت شبکه؛ اینترکام؛ Akuvox ؛ خانه هوشمند

شرکت Akuvox پیشرو در ارائه جهانی محصولات و راه حل های خانه هوشمند است. این شرکت متعهد  به استفاده از جدیدترین فناوری های روز جهت بهبود زندگی مردم با ارایه محصولات با امنیت و راحتی بیشتر است.

با در نظر گرفتن هوش مصنوعی ، SIP ، Android ، Cloud ، Security و سایر فناوری های پیشرفته ، آکووکس به طور مداوم تحولات چشمگیری را در این  صنعت ایجاد می نماید و مجموعه ای بی نظیر از محصولات و راهکارهای داخلی را با خلاقیت ارائه می نماید. آنها روزانه در بیش از 80 کشور  مشغول به ارایه سرویس و خدمات است.  محصولات این شرکت در مجتمع های مسکونی ، تجاری  و صنعتی  مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت آکووکس بخشی از استارنت  است که یک گروه بزرگ بین المللی و پیشرو در ارائه راه حل های  ICT  است.

ظرفیت نوآوری برجسته ای که این شرکت را قادر می سازد تاثیری در جهت صنعت اینترکام جهانی داشته باشد.

کنترل کیفیت با استاندارد بالا که نیازهای دقیق مشتریان سطح بالا را برآورده می کند؛ خدمات حرفه ای عالی با پاسخگویی سریع و همه جانبه به نیازهای مشتریان از ویژه گی های آکووکس است.

مانیتور های ۷ و ۱۰ اینچی این شرکت تمامی نیاز های آیفون تصویری و مانیتور هوشمند یک ساختمان را برآورد می نماید. این شرکت مانتیور هایی با سیستم عامل های لینوکس و اندروید تولید نموده است که انبوهی از امکانات را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

‍پنل های کدینگ منحصر به فرد این شرکت با ادغام انبوهی از فناوری ها با بکارگیری هوش مصنوعی و دوربین های با کیفیت؛ توانسته است محصولات کارامدی را جهت شناسایی  و مدیریت افراد جهت ورود به مجتمع ها را فراهم نماید. این تجهیزات امکان تشخیص چهره؛ شناسایی درجه حرارت بدن افراد در هنگام ورود به ساختمان جهت جلوگیری از ورود افراد مبتلا به بیماری به مجتمع ها است.

پنل های مخصوص درب واحد آپارتمان ها نیز با امکانات متعدد خود امکان شناسایی افراد؛ اجازه ورود از طریق اکسس کنترل به واحد را ارائه می نماید.

مهمترین ویژه گی این محصولات بکارگیری از پروتکل SIP جهت برقراری ارتباط با شبکه اینترکام است. با توجه به تحت شبکه بودن این تجهیزات؛ در مجتمع ها یی که از راهکار FTTX استفاده نموده اند بکار گیری این محصولات بسیار مقرون بصرفه خواهد بود.

شرکت بومرنگ رایانه وارد کنند تمامی محصولات این شرکت در ایران بوده و خدمات پس از فروش این تجهیزات توسط این شرکت در سراسر کشور ارائه می گردد. تمامی تجهیزات دارای گارانتی شرکت معتبر بومرنگ رایانه است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بومرنگ رایانه

گروه شرکت های بومرنگ با چندین شرکت تخصصی در سال 1379 شروع به فعالیت نموده است. هم اکنون بعد از گذشت بیش از 20 سال فعالیت متمرکز و مستمر و با تکیه بر نوآوری و خلاقیت، ادغام تخصص وتجربه و به پشتوانه تجربیات چندین ساله تیم مدیریتی و اجرایی خود، توانسته ایم خدمات با کیفیتی در حوزه مشاوره، طراحی، تامین تجهیزات و پیاده سازی و پشتیبانی طیف گسترده ای از خدمات این گروه را ارائه نماییم.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]