اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001105072016218

رونمایی از سایت مدرسه سفال با هدف تـرویج هنر بومی و سنتی سفال و سرامیک

کد: 140001105072016218

https://bit.ly/3gRIlK0

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف تـرویج هنر بومی و سنتی سفال و سرامیک و آموزش تکنیک‌های لعاب بروز جهانی همچون راکو، کریستال گلیز، اسموت فایر و... از سایت مدرسه سفال به آدرس sofalsch.com در 12 liv 1399 رونمایی شد.

رونمایی از سایت مدرسه سفال با هدف تـرویج هنر بومی و سنتی سفال و سرامیک
مدرسه سفال و سرامیک / sofalsch.com

به گزارش مدرسه سفال، سایت sofalsch.com که یک سایت آموزشی در حوزه صنعت سفال و سرامیک است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد تـرویج هنر بومی و سنتی سفال و سرامیک و آموزش آنلاین سفالگری شامل تکنیک‌های لعاب بروز جهانی همچون راکو، کریستال گلیز، اسموت فایر و ... را تسهیل کند.

حمید لطفعلی خانی، بنیانگذار مدرسه سفال در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «سایت مدرسه سفال با هـدف تـرویج هنر بومی و سنتی و حمـایت از هنرمندان و هنرجویان و به منظور ارائه خدمات بهتر در راستای رونق و شکوفایی در جهت ایده‌مندی و خلاقیت هنر سفال و سرامیک مصمم گردید، با ایجاد فضای آموزشی در دسترس و فراگیر و با حضور برجسته‌ترین اساتید و بروزترین مطالب، گام موثری در ارتقای سطح کیفی رشته سفال و سرامیک بردارد.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « در مدرسه سفال تلاش شده است تا تکنیک‌های لعاب بروز جهانی همچون راکو، کریستال گلیز، اسموت فایر و ... که هنرمندان سراسر دنیا از آن‌ها برای خلق آثار هنری برجسته استفاده می‌نمایند، در قالب کلاس آموزشی دوره‌ای و ورکشاپ زیر نظر اساتید بنام در این رشته به علاقه‌مندان رشته سفال و سرامیک تدریس گردد.»

گفتنی است مدرسه سفال، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهبرگزاری دوره جامع و آنلاین سفال و سرامیککرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت مدرسه سفال به آدرس sofalsch.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مدرسه سفال

سایت مدرسه سفال با هـدف تـرویج هنر بومی و سنتی و حمـایت از هنرمندان و هنرجویان و به منظور ارائه خدمات بهتر در راستای رونق و شکوفایی در جهت ایده‌مندی و خلاقیت هنر سفال و سرامیک مصمم گردید، با ایجاد فضای آموزشی در دسترس و فراگیر و با حضور برجسته‌ترین اساتید و بروزترین مطالب، گام موثری در ارتقای سطح کیفی رشته سفال و سرامیک بردارد. در مدرسه سفال تلاش شده است تا تکنیک‌های لعاب بروز جهانی همچون راکو، کریستال گلیز، اسموت فایر و ... که هنرمندان سراسر دنیا از آن‌ها برای خلق آثار هنری برجسته استفاده می‌نمایند، در قالب کلاس آموزشی دوره‌ای و ورکشاپ زیر نظر اساتید بنام در این رشته به علاقه‌مندان رشته سفال و سرامیک تدریس گردد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | علم و آموزش