اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001155074916235

افتتاح فروشگاه اینترنتی باستان

رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی باستان با هدف فروش محصولات آموزشی و سرگرمی

کد: 140001155074916235

https://bit.ly/3wz4xxV

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف فروش محصولات آموزشی و سرگرمی و ارسال به سراسر ایران، از سایت فروشگاه اینترنتی باستان به آدرس bastanbook.com در تاریخ 15 فروردین 1400 رونمایی شد.

رونمایی از سایت فروشگاه اینترنتی باستان با هدف فروش محصولات آموزشی و سرگرمی
فروشگاه اینترنتی بازی فکری و انواع کتاب های عمومی و کمک درسی

به گزارش فروشگاه اینترنتی باستان، سایت bastanbook.com که یک سایت فروش کتاب های کمک درسی، بازی های فکری،‌کتاب های کودک و بزرگسال و بسیاری دیگر از محصولات فرهنگی، آموزشی و سرگرمی است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد فروش محصولات آموزشی و سرگرمی و ارسال به سراسر ایران را تسهیل کند.

بهزاد فخرایی، مدیر فروشگاه اینترنتی باستان در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «هدف از راه اندازی فروگاه اینترنتی باستان خرید آسان تر برای تمامی نقاط ایران پ امکان ارسال فوری تمامی محصولات مورد نیاز به تهران و شهرستان است.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « امکان ارسال رایگان، تنوع بسیار بالای بازی ها، قیمت ارزان تر، چاپ جدید کتاب ها و اطلاعات کامل محصولات»

گفتنی است فروشگاه اینترنتی باستان، به مناسبت این رونمایی، اقدام به اقدام به تخفیف ویژه کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت فروشگاه اینترنتی باستان به آدرس bastanbook.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی باستان

اینجا فروشگاه باستان، یه کتابفروشیه قدیمیه. وقتی میگیم قدیمی یعنی خیلی قدیمی! یعنی برمی گرده به کودکی و پدر و مادرها و نوجوونی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها! از بچه های قدیمیه تهران که سوال کنید بهتون می‌گن اون قدیما اینجوری نبود که هر کتابی میخوای به این راحتی پیدا کنی. باید می رفتی کتابفروشیه محلتون،‌ کتابی که می خواستی رو سفارش می دادی، تازه آقای کتابفروش می گفت: “چهار-پنج روز دیگه بیا بذار ببینم برات پیدا می کنم یا نه!” ولی اگه همت می کردی و میومدی میدون انقلاب احتمال پیدا کردنش بیشتر بود. ولی اگه بازم کتابی که می خواستی رو پیدا نمی کردی همه یه آدرس بهت می دادن: “برو کتابفروشی باستان؛ حتما داره”

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]