اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140003135161616235

خرید انواع بردگیم ایرانی و خارجی با بهترین قیمت

تخفیف ویژه بردگیم و بازی فکری

کد: 140003135161616235

https://bit.ly/3uJsTCV

، تهران , (اخبار رسمی):  فروش بردگیم و بازی فکری به مناسبت فرا رسیدن پایان سال تحصیلی از دوازدهم خرداد ماه آغاز وتا تابستان ادامه دارد. با مراجعه به وبسایت باستان یا تماس با شماره 02166464911 می توانید تمامی بازی های موجود در بازار را به بهترین قیمت ممکن تهیه کنید.

تخفیف ویژه بردگیم  و بازی فکری
انواع بردگیم و بازی فکری برای بزرگسال و خردسال

به گزارش روابط عمومی فروشگاه اینترنتی باستان، جشنواره تخفیف‌های ویژه محصولات این شرکت با عنوان جشنواره فروش بردگیم و بازی فکری به مناسبت فرا رسیدن پایان سال تحصیلی و در دوره زمانی سه ماهه برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مشتریان در مدت این جشنواره می‌توانند انواع بازی های رومیزی و فکری را از طریق سایت bastanbook.com و با 10 درصد تخفیف تهیه کنند.

بهزاد فخرایی مدیرعامل شرکت فروشگاه اینترنتی باستان ترویج بازی های فکری و آموزشی را هدف اصلی برگزاری این جشنواره دانست و تصریح کرد: سعی می‌شود در دوره زمانی مشخصی با برگزاری جشنواره‌هایی از این دست، ضمن افزایش ارتباط دوسویه با مشتریان، بستری برای بهره‌مندی همه اقشار از محصولات شرکت فراهم شود.

او به تشریح جزئیات بیشتر این جشنواره پرداخت و ادامه داد: هدف ما در فروشگاه اینترنتی باستان فراهم کردن امکان خرید محصولات سرگرمی و آموزشی برای تمامی مردم ایران است و با تخفیف ها و جشنواره های مختلف، تلاش می کنیم رضایت مشتریان را جلب کنیم..

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی باستان

اینجا فروشگاه باستان، یه کتابفروشیه قدیمیه. وقتی میگیم قدیمی یعنی خیلی قدیمی! یعنی برمی گرده به کودکی و پدر و مادرها و نوجوونی پدربزرگ ها و مادربزرگ ها! از بچه های قدیمیه تهران که سوال کنید بهتون می‌گن اون قدیما اینجوری نبود که هر کتابی میخوای به این راحتی پیدا کنی. باید می رفتی کتابفروشیه محلتون،‌ کتابی که می خواستی رو سفارش می دادی، تازه آقای کتابفروش می گفت: “چهار-پنج روز دیگه بیا بذار ببینم برات پیدا می کنم یا نه!” ولی اگه همت می کردی و میومدی میدون انقلاب احتمال پیدا کردنش بیشتر بود. ولی اگه بازم کتابی که می خواستی رو پیدا نمی کردی همه یه آدرس بهت می دادن: “برو کتابفروشی باستان؛ حتما داره”

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]