اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001165077616245

سولفات در شوینده ها خوب است یا بد؟

کد: 140001165077616245

https://bit.ly/3dFSgPz

، تهران , (اخبار رسمی): آیا استفاده از شوینده های سولفاته می تواند برای سلامتی مضر باشد؟ در ادامه به پاسخ این سوال در این مقاله که توسط بازرگانی شیمیایی تهران آماده شده است بیشتر می پردازیم.

بررسی شوینده های سولفاته
برای خرید مواد اولیه شوینده مانند تگزاپون و... با شیمیایی تهران در ارتباط باشید

شوینده ها جز وسایلی هستند که همه ی ما در زندگی با آن ها سر و کار داریم. اما تا چه حد از سلامت این شوینده ها اگاهی دارید و چرا بحث پیرامون میزان سلامت استفاده از این ترکیبات داغ شده است؟ با ما همراه باشید

در شوینده ها کدام مواد شیمیایی موجود هستند؟

تگزاپون، سدیم لوریل سولفات، آمونیوم لوریل اتر سولفات و... موجود می باشند. این مواد عموما حاوی سولفات با فرمول شیمیایی SO42- می باشند. سولفات به خوبی می تواند سطح را تمیز نماید، آلاینده ها را پاک کند. در نتیجه ترکیبات سولفاته جز اجزای اصلی اغلب شوینده ها به حساب می آیند.

پس چرا می گویند شوینده های حاوی سولفات ضرر دارند؟

شوینده های حاوی سولفات در حالت عادی ضرری ندارند.با این حال سولفات به دلیل خاصیت تمیز کنندگی فراوان می تواند برای پوست های حساس منجر به آسیب شود. بنابراین در برخی افراد که از پوست های خشک رنج می برند، استفاده از شوینده های بدون سولفات تجویز می شود.

چه ضرر هایی ممکن است در پی داشته باشد؟

خارش، قرمزی ، خشکی پوست از جمله عوارضی است که در هنگام استفاده از شوینده های حاوی سولفات ممکن است با آن ها رو به رو شوید. این عوارض بسیار نادر هستند.

چه کسانی از این شامپو های سولفاته استفاده نکنند؟

توجه نمایید که اگر شما از پوست های عادی برخوردارید ، می توانید از این شوینده های سولفاته استفاده کنید. اما اگر پوست خشکی دارید و در اثر استفاده از این شوینده ها حالت های آلرژیک در شما پدیدار می شودف بهتر است استفاده از این شامپو ها را متوقف کنید. همچنین اگر به تازگی موهای خود را کراتین کرده اید نباید از شامپو های سولفاته استفاده کنید. شامپو های بدون سولفاته ی مخصوص را می توانید از داروخانه ها تهیه نمایید.

معایب شامپو های غیر سولفاته

این شامپو ها با اینکه موجب ایجاد عوارض آلرژیک در شما نمی شود اما به دلیل اینکه در فرمولاسیون آن ها مواد اولیه ی سولفاته مانند (تگزاپون، سدیم لوریل سولفات و...) وجود ندارد، کف تولید نمی کنند. عدم تولید کف در این شامپو ها می تواند تا حدودی سبب عدم رضایت مشتریان و مصرف کنندگان شود. با این حال توجه کنید که این شامپو ها با اینکه کفی تولید نمی کنند اما می توانند سبب تمیزی سط شوند و مصرف شامپو های بدون سولفات موهای شما را به خوبی تمیز نماید

جمع بندی:

 شامپو ها عموما به دو صورت سولفاته و غیر سولفاته در بازار می باشند. شامپو های سولفاته حاوی تگزاپون، سدیم لوریل سولفات و... هستند به خوبی کف می کنند و تمیزی سطوح را به همراه دارند. اما در برخی افراد با پوست های حساس می تواند سبب ایجاد خارش، قرمزی و یا پوسته پوسته شدن پوست سر شود.

در نتیجه در افراد دارای پوست های حساس به سولفات، شامپوهای بدون سولفاته تجویز می شود.

توجه:

اگر در تهیه ی انواع شوینده ها فعال هستید می توانید جهت تهیه ی انواع مواد اولیه  ی شوینده با شیمیایی تهران در ارتباط باشید.

www,tehran-chem.com

تلفن تماس:02191006570

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شیمیایی تهران

شیمیایی تهران تامین کننده و وارد کننده انواع مواد شیمیایی. برای ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید 02191006570

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان