اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001215082515728

بهترین موقع برای سمپاشی درختان چه زمانی است؟

کد: 140001215082515728

https://bit.ly/3wMaQ19

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از مشکلاتی که کشاورزان و باغداران با آن مواجه هستند، آفت هایی است که محصولاتشان می زند. آنها برای مبارزه با این آفت ها، اقدام به سمپاشی محصولات خود می کنند. در این نوشته بهترین زمان سمپاشی تشریح شده است.

 بهترین زمان سمپاشی کشاورزی
بهترین موقع برای سمپاشی درختان چه زمانی است؟

بهترین زمان سمپاشی درختان میوه، در اواخر زمستان و اوایل بهار است که هوا کمی سرد است. بهتر است صبح زود یا هنگام غروب سمپاشی انجام شود. هم چنین باید یک روز بعد از سمپاشی، آبیاری کرد.

زمان مناسب سمپاشی به چه عواملی بستگی دارد؟

باد، باران و رطوبت هوا از عوامل تاثیرگذار در زمان مناسب سمپاشی است. چراکه باعث می شود، سموم از روی درختان شسته شود. در اواخر زمستان آفت ها در مرحله تخم هستند، بنابراین باید قبل از اینکه ازتخم خارج شوند، آنها را از بین برد. هم چنین در این زمان برگ روی درختان وجود ندارد، بنابراین سموم بهتر روی درختان مینشیند.

نقش دما در زمان مناسب سمپاشی دارد؟

در هنگام ظهر آفتاب به صورت عمود بر درختان می تابد؛ در صورتی که در این زمان سمپاشی انجام شود، قطره های سم مانند ذره بین عمل می کنند که باعث می شود برگ درختان بسوزد. هم چنین در دماهای بالا، سموم سریعا تبخیر می شود که منجر به کاهش اثربخشی آنها خواهد شد.

سرعت باد چه نقشی در سمپاشی دارد؟

سرعت باد بالا موجب تبخیر سموم می شود. در کشاورزی زمانی گندم ها را سمپاشی می کنند، وزش کمی باد، به سمپاشی بهتر کمک می کند؛ اما در باغبانی وزش باد موجب تاثیرگذاری کمتر شده و پاشش سموم به مناطق غیرهدف افزایش می یابد. بنابراین بهترین زمان سمپاشی باغ و درختان، یک روز سرد بدون بارندگی و وزش باد است.

برای خرید انواع شیلنگ سمپاشی ایرانی، ترک، چینی و کره ای به تهرانی مارکت مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

tehranimarket

تهرانی مارکت قریب به پنج سال است که فعالیت خود را در زمینه فروش تجهیزات پزشکی ، تجهیزات صنعتی ، انواع شیلنگ ، انواع اتصالات پنوماتیک و هیدرولیک ، انواع کانال های فلکسیبل آغاز نموده. همواره بهترین محصولات ، از به نام ترین برندهای داخلی و خارجی را مطابق با مصرف شرکت های ایرانی انتخاب و اراﺋه می نماید . شهرت و اعتبار تهرانی مارکت از همان سال های نخست فعالیت به علت تاکید بر کیفیت در انجام امور و احترام به خواسته های مشتریان و جلب رضایت آنان روبه پیشرفت میباشد .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنایع غذایی و کشاورزی | علم و آموزش