اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001235085016176

نکات مهم خرید گاوصندوق | قسمت دوم

کد: 140001235085016176

https://bit.ly/3fZCBgQ

، تهران , (اخبار رسمی): در خرید گاوصندوق بعد از تصمیم گیری درباره مهم ترین ویژگی هایی که روی امنیت گاوصندوق موثر هستند باید بتوانیم درباره ابعاد محصول مورد نیاز و همینطور درجه نسوز آن نیز به یک جمع بندی برسیم. در این نوشته مفصلا درباره نحوه انتخاب ابعاد و درجه نسوز گاوصندوق صحبت کرده ایم.

نکات مهم خرید گاوصندوق | قسمت دوم
گاوصندوق های امریکایی brownsafes

درجه نسوز گاوصندوق موضوع مهمی است که حتما باید در انتخاب محصول در نظر داشته باشید. هر گاوصندوق نسوزی برای همه اقلام و دارایی ها امن مقاوم نیست.

در راهنمای خرید گاوصندوق به شما کمک می کنیم بتوانید محصول مناسب تان را از میان گاوصندوق های مختلفی که در بازار وجود دارد پیدا کنید.

در قسمت اول راهنمای خرید گاوصندوق درباره 3 نکته مهم که تاثیر مستقیم روی امنیت گاوصندوق دارد صحبت کردیم. اینکه چطور مطمئن شویم گاوصندوق نسوز و یا ضدسرقت است یا چه سیستم رمزی مناسب تر است. در واقع اینها نکاتی هستند که بیشترین تاثیر را روی امنیت یک گاوصندوق دارد . قبل از هر چیز اگر نحوه تشخیص و اطمینان از امنیت گاوصندوق را نمی دانید پیشنهاد می کنیم قسمت اول این مقاله در اخبار رسمی را مطالعه کنید.

در این نوشته می خواهیم درباره موارد جزئی تر صحبت کنیم. مثل درجه نسوز گاوصندوق و تاثیر آن در انتخاب محصول و مواردی از قبیل نحوه انتخاب ابعاد گاوصندوق که اغلب افراد برخی نکات ریز را در نظر نمی گیرند و در نهایت در قرار دادن گاوصندوق با دردسر های زیادی روبه‌رو می شوند.

درجه نسوز گاوصندوق | کدام درجه برای من مناسب تر است؟

قبل از هرچیز یک تعریف کلی از درجه نسوز داشته باشیم. در واقع هر گاوصندوق نسوزی برای تمام دارایی های ما مناسب نیست. به عنوان مثال اقلام الکترونیکی مانند فلش و لپ تاپ یا هارد های اکسترنال حساسیت بیشتری نسبت به تغییرات دما و رطوبت محیط دارند و در دمای بالای 50 درجه به طور کلی دچار آسیب های جدی می شوند. درحالیکه کاغذ و پول و طلا و جواهرات مقاومت بیشتری دارند . به همین دلیل گفته می شود که هر گاوصندوق نسوز برای تمام دارایی های شما مناسب نخواهد بود. گاوصندوق ها متناسب با میزان مقاومتی که در برابر آتش سوزی دارند درجه بندی می شوند. یکی از استاندارد های معروف و معتبر در این زمینه UL  آمریکاست. در این تاییدیه 3 درجه برای گاوصندوق ها وجود دارد، UL350 که مناسب نگهداری کاغذ و طلا و پول است، UL 125 که مناسب اقلام دیجیتال است وUL 150  که منحصرا برای اقلام مغناطیسی و ویدیو و نگاتیو های عکاسی است.

کدام درجه نسوز برای من مناسب تر است؟ طبیعی است که باید قبل از هر چیز نگاهی به جنس اقلامی که می خواهید نگهداری کنید بیندازید. اگر در میان وسایلی که می خواهید در گاوصندوق نسوز نگهداری کنید اقلام دیجیتالی وجود دارد باید سراغ گاوصندوق نسوز با درجه 125 باشید اما اگر صرفا طلا و پول و اسناد و مدارک کاغذی دارید گاوصندوق نسوز با درجه 350 مناسب است و نیازی به هزینه کردن برای یک گاوصندوق نسوز UL 125 نخواهید داشت.

تصمیم گیری درباره ابعاد گاوصندوق | نکات مهم و اساسی

انتخاب ابعاد گاوصندوق در ابتدا بسیار ساده ممکن است به نظر برسد اما یک سری موارد جزئی وجود دارد که عدم توجه به آنها می تواند تبعات دردسرسازی داشته باشید. در انتخاب ابعاد گاوصندوق برای اینکه بتوانید به یک ابعاد حدودی برسید، تمام وسایل و اقلامی که می خواهید داخل گاوصندوق نگهداری کنید را روی هم بگذارید. با قرار دادن این اقلام روی هم به یک ابعاد حدودی می رسید. اما بر اینکه بتوانید تصمیم نهایی را بگیرید حتما تعیین کنید که گاوصندوق کجا قرار می گیرد. ابعاد محیط را نیز داشته باشید. اگر فضایی که انتخاب کردید داخل کمد و یا فضاهای پوشیده است حتما چند سانتی متر بیشتر در عمق گاوصندوق در نظر بگیرید. در ابعاد گاوصندوق اغلب فضای اشغال شده توسط سیستم رمز در نظر گرفته نمی شود در نتیجه شما باید حداقل 5 سانتی اضافه تر لحاظ کنید تا در باز و بسته شدن درب به مشکل نخورید.

اگر گاوصندوق باید نصب شود حتما فضای 8 تا 10 سانتی متر اضافه تر در ارتفاع باید در نظر بگیرید تا بتوانید به راحتی آن را نصب کنید. به طور کلی گاوصندوق را کامل فیت محیط انتخاب نکنید. سعی کنید چند سانتی متر فضا در اطراف گاوصندوق در نظر بگیرید.

در این مقاله بیشتر درباره جزئیات انتخاب گاوصندوق صحبت کردیم. در قسمت بعدی همین مقاله بیشتر درباره برند هایی که در بازار وجود دارد و نقاط ضعف و قوت آنها صحبت خواهیم کرد

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه آنلاین مسترسیف

مستر سیف با اخذ مجوزهای لازم و دریافت لایسنس فروش برندهای معتبر کره ای و ژاپنی با هدف گسترش فرهنگ خرید اینترنتی در صنایع امنیتی فعالیت خود را در سال ۱۳۹۴ آغاز کرد. تبدیل شدن به معتبرترین مرجع مشاوره و خرید گاوصندوق، چشم انداز فعالیت‌های مستر سیف در سالهای پیش رو است. همچنین اطلاع رسانی یکپارچه و شفاف قیمت گاوصندوق جز لاینفک اصول ما در فروشگاه اینترنتی مستر سیف است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید