اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001245087516291

داروخانه اینترنتی داروخانه24 ، جهشی نو در خدمات آنلاین

کد: 140001245087516291

https://bit.ly/3aKKJyv

، (اخبار رسمی): روخانه24 خدمات خود را به شکل انواع مکمل‌های بدنسازی ،   ویتامین و مکمل دارویی و محصولات آرایشی و بهداشتی را همراه با ضمانت اصالت به مشتریان خود در سراسر ایران  ارسال می‌کند

داروخانه اینترنتی داروخانه24 ، جهشی نو در خدمات آنلاین
داروخانه اینترنتی داروخانه24 ، جهشی نو در خدمات آنلاین

روخانه24 خدمات خود را به شکل انواع مکمل‌های بدنسازی ، ویتامین و مکمل دارویی و محصولات آرایشی و بهداشتی را همراه با ضمانت اصالت به مشتریان خود در سراسر ایران  ارسال می‌کند

داروخانه 24، وب سایت رسمی داروخانه رویش به صاحب امتیازی دکتر نوشین ادیب و شرکت رویش فارمد ایرانیان است.  همه محصولات موجود در داروخانه رویش، دارای تاییدیه و  برچسب اصالت از وزارت بهداشت ایران هستند. هدف ما در رویش، ارتقای سطح سلامت در بالاترین سطح ممکن است و همین موضوع باعث تمایز داروخانه رویش با دیگر داروخانه‌ها شده‌است.

داروخانه24 خدمات خود را به شکل انواع مکمل‌های بدنسازی ،   ویتامین و مکمل دارویی و محصولات آرایشی و بهداشتی را همراه با ضمانت اصالت به مشتریان خود در سراسر ایران  ارسال می‌کند. همچنین این سایت امکانات وسیعی را از جمله ارائه توضیحات ، ویژگی‌ها ، نحوه مصرف و ...  در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. امکان مقایسه محصولات با یکدیگر و سهولت استفاده از وبسایت‌ها  و امکان جستجوی پیشرفته با طیف متعددی از پارامتر‌ها از دیگر امکانات این وب‌سایت است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داروخانه 24

داروخانه 24، وب سایت رسمی داروخانه رویش به صاحب امتیازی دکتر نوشین ادیب و شرکت رویش فارمد ایرانیان است. همه محصولات موجود در داروخانه رویش، دارای تاییدیه و برچسب اصالت از وزارت بهداشت ایران هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی