اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140006075401616291

مکمل های بدنسازی برای مبتدیان

کد: 140006075401616291

https://bit.ly/3BoXNnQ

، (اخبار رسمی): مواد غذایی که در رژیم غذایی عادی قرار دارند، تمام مواد مغذی لازم برای رشد عضلات بدن را تأمین نمی کنند؛ بنابراین زمانی که تصمیم به شروع ورزش می می‌گیرید، به خصوص ورزشی مثل بدنسازی، باید مصرف مکمل و ویتامین را در کنار تغذیه در نظر داشته باشید.

مواد غذایی که در رژیم غذایی عادی قرار دارند، تمام مواد مغذی لازم برای رشد عضلات بدن را تأمین نمی کنند؛ بنابراین زمانی که تصمیم به شروع ورزش می می‌گیرید، به خصوص ورزشی مثل بدنسازی، باید مصرف مکمل و ویتامین را در کنار تغذیه در نظر داشته باشید.

برای افزایش حجم عضلات، مهم‌ترین راهی که در کنار تمرینات می تواند به شما کمک کند، استفاده از یک مکمل اصل است. البته لازم است بدانید که سه نکته در رسیدن به هدفتان یعنی تبدیل شدن به یک ورزشکار حرفه‌ای و فرم بدنی دلخواهتان دخیل هستند. انجام تمرینات ورزشی سخت و مداوم، برنامه ریزی برای تمرین اصولی و زیر نظر مربی و داشتن یک برنامه غذایی همراه با مکمل به صورت کاملاً علمی ازجمله این ملزومات هستند. مکمل‌ ها به طور کلی به سه دسته تقسیم می‌شوند. مکمل‌ های تأثیرگذار برای سلامتی، مکمل‌ های مؤثر در حجم عضله و مکمل های مؤثر بر چربی سوزی و سوخت و ساز.

مکمل های بدنسازی پیش از تمرین زمانی که ورزش بدنسازی را به عنوان یک رشته‌ حرفه‌ای دنبال کنید، برای انجام تمرینات، با توجه به نوع ورزش، سن، جنسیت، وزن و مدتی که ورزش می کنید، می توانید برای گرفتن نتیجه های بهتر و کمتر شدن آثار خستگی، از مکمل های بدنسازی مختلفی ازجمله کراتین، پروتئین وی، آمینو اسید، کربوهیدرات، گلوتامین و غیره استفاده کنید.

مکمل های بدنسازی بعد از تمرین افرادی که تمرینات سنگین بدن سازی را انجام می دهند، چه آماتور باشند و چه پیشرفته، با مصرف مکمل های مخصوص بعد از ورزش می‌توانند زمان ریکاوری عضلات را کوتاه‌تر کنند و همین نکته باعث می شود نیاز داشته باشند تا انواع مکمل‌های بعد از تمرین را بشناسند. بهترین راه برای ریکاوری کردن بعد از ورزش، مصرف این مکمل ها می باشد. از بین بهترین و مهم‌ترین مکمل های بعد از تمرینات ورزشی می‌توان به ایزوله پروتئین وی ، کراتین، بتائین و اسید آمینه اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

داروخانه 24

داروخانه 24، وب سایت رسمی داروخانه رویش به صاحب امتیازی دکتر نوشین ادیب و شرکت رویش فارمد ایرانیان است. همه محصولات موجود در داروخانه رویش، دارای تاییدیه و برچسب اصالت از وزارت بهداشت ایران هستند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سلامت و زیبایی