اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001295094016313

ماهی جزیره؛ اولین فروشگاه اینترنتی محصولات دریایی در جزیره کیش

کد: 140001295094016313

https://bit.ly/32vWSCw

، کیش , (اخبار رسمی): فروشگاه اینترتنی «ماهی جزیره» به عنوان اولین فروشگاه عرضه محصولات دریایی در جزیره کیش، با پوشش سراسر کشور راه اندازی شد.

ماهی جزیره؛ اولین فروشگاه اینترنتی فروش محصولات دریایی
ماهی جزیره؛ اولین فروشگاه اینترنتی محصولات دریایی در جزیره کیش

در دنیای امروز، برخی عوامل بهداشتی، تغذیه ای و یافته های اخیر دانشمندان درباره لزوم مصرف این محصولات پروتئینی سبب شده است که اقبال به مصرف محصولات دریایی بیشتر شود. این محصولات علاوه بر دارا بودن مواد عالی و بعضی ویتامین ها دارای ارزش غذایی بالایی هستند و مصرف آنها در حفظ سلامتی کمک موثری است. با این حال برای مصرف کنندگان مهم است که این منابع غذایی را از مراجع و فروشندگان معتبر و تایید شده خریداری کنند تا از صحت و اصالت کالاهای خریدای شده اطمینان داشته باشند. 

فروشگاه اینترنتی «ماهی جزیره» که دفتر آن در جزیره کیش واقع شده، با هدف تهیه و توزیع محصولات غذایی دریایی سالم و بهداشتی، به عنوان اولین فروشگاه اینترنتی محصولاتی دریایی در جزیره کیش، راه اندازی شده است تا سهولت دسترسی به این مواد غذایی فراهم شود و در عین حال خریداران بتوانند از یک فروشگاه قابل اطمینان نسبت به سفارش محصولات دریایی مورد نیاز خود اقدام کنند. 

ماهی جزیره با شعار «از دریا به هرجا» محصولات پروتئینی دریایی را در سه دسته ماهیان، میگوها و دسته جداگانه ای به نام ادویه جات، با اتکا به روش های اصولی، استاندارد، بهداشتی و مدرن، تهیه و بسته بندی کرده و بنابه درخواست مشتریانی که از طریق سایت این فروشگاه اقدام به سفارش محصولات مورد علاقه خود می کنند، به نقاط انتخاب شده ارسال می کند.

بر این اساس مشتریان می توانند در سایت این فروشگاه به نشانی mahijazire.com سفارش های خود را ثبت کنند و تا 24 ساعت بعد، محصول خود را در بسته بندی مناسب و بهداشتی در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرند.

مدیران این فروشگاه بر این باورند که خرید محصولات دریایی در شرایط کرونایی و حضور در صف انتظار خرید نگرانی هایی درخصوص گسترش بیماری کرونا ایجاد کرده است و با توجه به شرایط موجود جامعه و در پاسخ به رفع این دغدغه، فروشگاه اینترنتی «ماهی جزیره» را راه اندازی کرده اند.

البته در راه اندازی این فروشگاه اینترنتی کمک به صیادان بومی جزیره کیش و حفظ سلامتی آنها و اشتغال زایی برای این عزیزان نیز مدنظر قرار گرفته شده است که می تواند قدم مناسبی برای بهبود شرایط فعالان این حوزه و صنعت شیلات ایران باشد. 

تیم فروشگاه اینترنتی ماهی جزیره امیدوار است که به زودی محصولات این فروشگاه در جای جای ایران مورد استفاده قرار بگیرد. این فروشگاه، در روند توسعه و تکمیل ساختار کسب و کار خود چند هدف را تعریف کرده است که از آن جمله می تواند به این موارد اشاره کرد: 

  • رونق کسب و کارهای اینترنتی
  • کارآفرینی و اشتغال زایی
  • معرفی گسترده بازار و کمک به سلامتی جامعه بویژه کودکان ایرانی
  • ضمانت سلامتی مشتریان از نظر دسترسی به منابع سالم غذایی
  • ازبین بردن واسطه های بازار ماهی که نتیجه آن کاهش قیمت تمام شده محصولات است​​
  • بالا بردن سطح علمی و آگاهی های عمومی مشتریان در خصوص سلامت وکیفیت محصولات دریایی مصرف شده توسط خانواده ها.

علاقه مندان می توانند جهت مشاهده کیفیت بهداشتی این مجموعه و نحوه ارائه خدمات و محصولات این ویدئو را ببینند:

https://www.aparat.com/v/njQPE 

جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر اینجا را ببینید:

https://mahijazire.com/  

شماره های تماس برای کسب اطلاعات بیشتر

 09904949500

07644433983

نشانی دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی «ماهی جزیره» 

​​جزیره کیش، بلوار میرمهنا، خیابان شمس، ساختمان نوآوری، طبقه 9

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهی جزیره

اولین فروشگاه اینترنتی محصولات دریایی در جزیره کیش از دریا به هرجا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]