اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 14000212511278916

معرفی فروشگاه آنلاین ماهی جزیره

مصرف ماهی، اصلی ترین گزینه تغذیه سالم در دوران کروناست

کد: 14000212511278916

https://bit.ly/3udIWJU

، کیش , (اخبار رسمی): روزهای گذشته، رییس جمهور محترم پیشنهادی دادند که اگر صرفا از جنبه‌های بهداشتی، ایمنی و تقویت سیستم بهداشتی افراد و خانواده‌های ایرانی به آن نگاه کنیم، فواید و مزایای زیادی در آن وجود داشت. هرچند این پیشنهاد از نظر اقتصادی، جایگزین کردن گوشت و مسائل موجود در بازار محصولات غذایی هم حائز اهمیت است.

مصرف ماهی، اصلی ترین گزینه تغذیه سالم در دوران کروناست
مصرف ماهی، اصلی ترین گزینه تغذیه سالم در دوران کروناست

البته سال‌هاست که پزشکان و دانشمندان در زمینه لزوم استفاده از محصولات دریایی و ماهی توصیه‌های اکید داشته اند و اخیرا شاهد استقبال مردم از محصولات دریایی به جای گوشت قرمز و مرغ هستیم.

نمونه‌هایی هم به عنوان نتایج قطعی تاثیر استفاده از محصولات دریایی در سلامتی وجود دارد. طول عمر بالا، شاخص سلامت و عمر متوسط زیاد در کشورهایی مانند ژاپن که عمر 100 ساله برای مردان و زنان به امری عادی تبدیل شده است، یکی از این نمونه‌هاست. ظواهر نشان ‌می‌دهد که کشورهایی که محصولات دریایی و ماهی تغذیه اصلی آن‌ها به شمار ‌می‌رود، مقاومت بیشتری هم در مقابل کرونا داشته اند.

به هر حال، شرایط و مشکلاتی که پاندمی کرونا در جامعه ایجاد کرده، لزوم استفاده از ماهی به عنوان غذای اصلی خانواده‌ها را یادآوری ‌می‌کند. چون تصریح پزشکان بر این است که استفاده مستمر از ماهی که سرشار از امگا 3 و پروتئین‌های مفید است و محصولات دریایی ‌می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر سلامت و تقویت سیستم ایمنی بدن و در نتیجه مقاومت بدن در مقابل ویروس‌های مختلف از جمله کرونا داشته باشد.

به این خاطر توصیه شده است که مردم در دوره کرونا توجه بیشتری نسبت به گذشته درخصوص استفاده از محصولات دریایی بخصوص ماهی بنمایند. حقیقت این است که رفتن به فروشگاه‌های عمومی سربسته و حتی باز و تردد در محیط‌های شلوغ، حتی برای خرید ماهی از نظر ایمنی و مشکلات بهداشتی توصیه ن‌می‌شود.

در این صورت بهترین راه برای حل مشکل فوق استفاده از فروشگاه‌های آنلاین محصولات دریایی مانند فروشگاه آنلاین ماهی جزیره است. طبیعی است که در استفاده از فروشگاه‌های آنلاین محصولات غذایی باید نکات بهداشتی و نوع عملکرد این فروشگاه‌ها به دقت مورد بررسی قرار گیرد.

اهمیت حفظ نگهداری و بسته‌بندی و ارسال محصولات فاسد شدنی از جمله محصولات دریایی، کار فروشگاه‌های فوق را بسیار دشوار ‌می‌کند و تیمی که راه‌اندازی چنین فروشگاهی را برعهده ‌می‌گیرد، لازم است که تجربه، پشتیانی، لجستیک، تخصص و دانش بسیار بالایی برای کار خود داشته باشد.  خلاصه این که فروش محصولات دریایی مانند فروش سایر کالاها نیست و از آن جایی که این گروه از محصولات با سلامت مردم به طور مستقیم سروکار دارند نیاز به تخصص بالایی دارد.

این روزها با شیوع ویروس هندی در بخشی از جهان و آسیا و نگرانی‌های موجود درخصوص شیوع این ویروس در ایران، توجه به مساله سلامتی و تقویت سیسم ایمنی بدن در خانواده‌ها اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است. نگاهی به سرچ‌های انجام شده در موتور جست و جوی گوگل نشان ‌می‌دهد که عبارت‌هایی مانند «رژیم غذایی سالم» و «رژیم غذایی دوران کرونا» یا «مصرف ماهی در دوران کرونا» از سرچ‌های بسیار پر بسامد مردم ایران بوده است و این مساله نشان ‌می‌دهد که مردم به مساله سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن اهمیت بسیاری ‌می‌دهند و یکی از نگرانی‌های خانواده‌ها جلوگیری از بیمار شدن اعضای خانواده به وسیله تقویت سیستم دفاعی بدن، در دوران کروناست.

مطالعه علایق و گرایش‌های غذایی مردم از طریق مجاری اطلاعاتی نشان ‌می‌دهد که ایرانی‌ها در حال حاضر کمتر به سمت مصرف غذاهای سنتی ‌می‌روند و بیشترین دغدغه آن‌ها در خرید و مصرف محصولات، غذایی سالم تر بودن و مقوی بودن این غذاهاست.

خوش بختانه با رشد شبکه‌های اجتماعی و افزایش آگاهی مردم، تقریبا کسی نیست که نداند برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا مصرف ماهی، به خاطر سرشار بودن از امگا 3 اهمیت بسیار زیادی دارد.

فروشگاه آنلاین «ماهی جزیره» که دفتر مرکزی آن در جزیره کیش قرار دارد، توانسته است با راه‌اندازی شبکه‌ای قابل اطمینان و با همکاری عده ای از بهترین صیادان جنوب، ظرفیت خوبی برای بازار آنلاین محصولات دریایی ایجاد نماید. این فروشگاه طیف گسترده ای از محصولات تازه را طی فرایندی کاملا بهداشتی و مکانیزه برای ارسال به سفارش دهندگان آماده کرده و ارسال ‌می‌کند.

فروشگاه اینترتنی «ماهی جزیره» اولین فروشگاه حرفه ای محصولات دریایی در جزیره کیش است که به طور تخصصی به این حوزه وارد شده و با هدف پوشش سراسری کشور راه اندازی شده است تا علاوه بر تامین مواد غذایی سالم، بدون مراجعه فیزیکی، سهولت دسترسی به این محصولات را برای خانواده‌ها فراهم آورد.

ماهی جزیره شعار «از دریا به هرجا» را سرلوحه کار خود قرار داده و درحال حاضر محصولات خود را طی فرایند و پروسس استاندارد و به مدرن ترین روش‌های ممکن در چرخه صید، بسته‌بندی و ارسال به سفارش دهندگانی که از سایت این فروشگاه اقدام به خرید ‌می‌کنند، ارسال ‌می‌کند.

محصولات پروتئینی و دریایی موجود در فروشگاه «ماهی جزیره» در سه دسته ماهیان، میگوها و ادویه جات ارائه ‌می‌شود که با اتکا به روش‌های اصولی از نظر بهداشتی و به صورت استاندارد و مدرن تهیه شده و پس از بسته بندی مناسب طبق درخواست مشتریان به آدرس آن‌ها ارسال ‌می‌شود.

علاقه مندان ‌می‌توانند برای سفارش محصولات پروئینی و دریایی خود به سایت mahijazire.com مراجعه کرده و سفارش‌های خود را ثبت نمایند.

محصولات سفارش شده تا 24 بعد در بسته بندی مناسبت و بهداشتی در محل زندگی یا کار تحویل خریداران ‌می‌شود.

شماره‌های تماس برای کسب اطلاعات بیشتر:

 09904949500

07644433983

نشانی دفتر مرکزی فروشگاه اینترنتی ماهی جزیره

​​جزیره کیش، بلوار میرمهنا، خیابان شمس، ساختمان نوآوری، طبقه 9

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ماهی جزیره

اولین فروشگاه اینترنتی محصولات دریایی در جزیره کیش از دریا به هرجا

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]