اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140001315096810452

دیجیتس بهترین پلاگین ورود/عضویت با شماره موبایل با تخفیف 70% قابل دانلود است.

افزونه دیجیتس را با 70% تخفیف خریداری کنید

کد: 140001315096810452

https://bit.ly/2QM9nY0

، تبریز , (اخبار رسمی): یکی از ویژگی های جذاب وب سایت ها امکان ورود با شماره تلفن همراه و ارسال کدهای یکبار مصرف برای کاربران است. امکان به خاطر سپاری رمز عبور برای هر خرید کاربر کمی سخت است. وب سایتهای وردپرسی راهکار ساده ای برای کاربران خود ارائه کرده اند، تنها با چند کلیک و نصب افزونه دیجیتس این قابلیت فراهم می شود.

افزونه دیجیتس را با 70% تخفیف خریداری کنید
افزونه وردپرس digits برای ورود و عضویت ردر سایت با شماره موبایل و رمز یکبار مصرف

به گزارش روابط عمومی شرکت راست چین، از نیمه دوم فروردین 1400 تا پایان اردیبهشت تمامی علاقه مندان و کاربران وردپرس می توانند افزونه دیجیتس (digits) را با 70% خرید کنند.

 این افزونه برای راحتی کاربران با 9 سایت ارسال کننده پیامک سازگار است تا کاربران بتوانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور پنل پیامکی خود، براحتی افزونه Digits را به پنل پیامکی متصل کنید.

شرکت راست چین که در زمینه‌ی «فروش انواع قالب و افزونه های وردپرس و قالب های آماده سایت» فعال است توانسته در سال 99 رکورد بیشترین تعداد محصولات طراحی وب را با بیش از 5300 محصول بشکند.
واحد مارکتینگ این مجموعه قصد دارد در سال آینده با ارائه برنامه های تخفیفی و طرح های جذاب به کاربرانی که تمایل دارند وب سایت خود را راه اندازی کنند کمک کرده و در این راستا اقدام به فراهم کردن ویدئوهای آموزشی تخصصی رایگان در وبلاگ راست چین نموده اند. علاوه بر این اقدام به معرفی محصول و اپلیکشن های آماده برای فروشگاه های اینترنتی نموده است.
گفتنی است علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌های راست چین، می‌توانند به سایت آن به آدرس https://rtl-theme.com مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایت راست چین

⚜️ مطمئن ترین و سریع ترین راه ساخت وب سایت بیش از 5700 قالب و افزونه آماده سایت، اسکریپت و اپلیکیشن ساز برای هر سلیقه وکاربردی 💎 همراه باگارانتی کیفیت و پشتیبانی تضمین Persian Themes & WebSite Templates for the Best CMS. راست چین بزرگترین پلتفرم عرضه محصولات تحت وب ایران با بیش از 5۶۰۰ محصول ، 1000 شرکت ، 4۰۰۰ برنامه نویس و ۷۳,۰۰۰ کاربر می باشد. در طی نه سال فعالیت توانسته ایم میزبان برترین تیم های برنامه نویسی ایرانی در تمامی گروه محصولات وردپرس، جوملا، پرستاشاپ و ... باشد. در سال 1391 برای اولین بار در ایران، راست چین به انتشار و عرضه این ساختارهای آماده پرداخت. منظور از ساختاری های آماده، قالب ها، افزونه ها و پلاگین ها و هر آنچه برای طراحی سایت به اون نیاز دارید، هست. از همان ابتدا فعالیت، راست چین اساس فعالیت خود را بر، ارائه محصولات اورجینال و حرفه ای فارسی قرار داد. از طرف دیگه، محیطی امن برای تجارت آسان طراحان وب ایرانی ایجاد کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]