اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002045100616140

پشتیبانی اپراتور ایرانسل

تماس با پشتیبانی سیم کارت ایرانسل و سیم کارت رایتل

کد: 140002045100616140

https://bit.ly/2QPV8BH

، تهران , (اخبار رسمی): با گذشت زمان و افزایش تعداد مشترکین، ایرانسل نیاز به یک پشتیبانی 24 ساعته بیشتر از قبل احساس می‌شد. در کسب و کار حال ارتباط با مشتری مهم ترین بخش از کسب وکار است و تا این لحظه می‌توان گفت که همه شرکت‌ها به این مسئله پی برده اند و به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند مشکلات مشتریان خود را بر طرف کنند.

تماس با پشتیبانی سیم کارت ایرانسل و سیم کارت رایتل
تماس با پشتیبانی سیم کارت ایرانسل و سیم کارت رایتل

برای دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین ایرانسل کافی است به سایت ایرانسل مراجعه کنید. سپس از طریق "پشتیبانی" روی گزینه "تماس باما" کلیک کنید. در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود روی "چت آنلاین" کلیک کنید.

ایرانسل یکی از اپراتورهای پُر طرفداری است که اکثر مردم با آن آشنا هستند. شرکت ایرانسل از سال 1384 شروع به فعالیت کرده است. این شرکت با همکاری و سرمایه گزاری شرکت گسترش الکترونیک ایران و شرکت ام تی ان آفریقا جنوبی راه اندازی شده است.

در آغاز این مشارکت، قرار بود که 70 درصد از سهام ایرانسل، در اختیار شرکت ام تی ان باشد اما با مخالفت مجلس شورای اسلامی این رقم به کمتر از نصف یعنی در حدود 49 درصد کاهش یافت.

در آغاز راه اندازی این اپراتور به دلیل نبود دکل های مخابراتی در مناطق مختلف با مشکل ضعف آنتن مواجه بود. اما با گذر زمان و افزایش استقبال عامه مردم نسبت به این اپراتور توانست با اپراتورهای قبلی (سیم کارت همراه اول و سیم کارت تالیا) در ارائه خدمات به مشترکین همسانی کند.

ایرانسل توانست در مدت زمان کوتاهی با ارائه سیم کارت‌هایی با قیمت‌ ارزان جایگاه خود را در بازار سیم کارت ایران پیدا کند، به گونه ای که در یک برهه زمانی فقط با پرداخت 5 هزار تومان، می‌توانستید صاحب 2 سیم کارت ایرانسل شوید.

با گذشت زمان و افزایش تعداد مشترکین، این شرکت نیاز به یک پشتیبانی 24 ساعته بیشتر از قبل احساس می‌شد. در کسب و کار امروز ارتباط با مشتری مهم ترین بخش از کسب وکار است و تا این لحظه می‌توان گفت که همه شرکت‌ها به این مسئله پی برده اند و به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند مشکلات و ابهامات مشتریان خود را بر طرف کنند. در این لحظه به جرات میتوان گفت که ایرانسل هم به یکی محبوب ترین اپراتورهای ارائه دهنده خدمات ارتباطی در ایران به شمار می آید.

 

گفتگوی آنلاین در سایت ایرانسل

ایرانسل که امروزه از بزرگترین اپراتور دیتا در ایران به شمار می‌رود، در مسیر تحقق تجربه زندگی دیجیتال برای مشترکان خود و با هدف گسترش و بهبود پشتیبانی، این شرکت اقدام به ایجاد بستر گفتگو آنلاین در وب سایت خود کرده است.

بنابراین برای دسترسی به صفحه گفت‌وگوی آنلاین ایرانسل کافی است به سایت ایرانسل مراجعه کنید. سپس از طریق منوی "پشتیبانی" روی گزینه "تماس باما" کلیک کنید. در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود روی "چت آنلاین" کلیک کنید.

آیکن گفتگوی آنلاین برای شما در قسمت پایین سمت راست صفحه سایت برای شما نمایش داده می‌شود شما می‌توانید از این طریق با کارشناس برای رفع مشکل خود به صورت آنلاین گفتگو کنید. همچنین می‌توانید از اپلیکیشن " ایرانسل من " نیز با پشتیبانی ایرانسل ارتباط برقرار کنید.

در گفتگوی آنلاین شما میتوانید با کارشناسان ایرانسل ارتباط برقرار کرده و مشکلات خود را بازگو کنید تا شما را جهت رفع مشکلاتتان راهنمایی کنند.

 

خدمات پشتیبانی ایرانسل از مسیر تماس تلفنی

طبق گفته‌های شرکت ایرانسل مشترکین می‌توانند در هر لحظه از شبانه روز و در هر روز از سال، با این اپراتور پشتیبانی تماس گرفته و سؤالات و مشکلات خود را بازگو کنند. درصورتی‌که از خط ایرانسل خود تماس می‌گیرید کافی است شماره ۷۰۰ را شماره‌گیری کنید. و در صورت تماس با خط‌های غیر از ایرانسل، با شماره 09377000000 تماس برقرار کنید.

تماس شما با توجه به مکانی که در آن حضور دارید به نزدیک ترین کارشناس مربوطه وصل میشود و در صورت نبود مرکز ایرانسل در شهر، به نزدیک ترین مرکز پشتیبانی وصل میشوید. حتی شما می‌توانید در ابتدای تماس خود زبان مکالمه را به یکی از زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی تغییر دهید. بعد از برقراری تماس، اپراتور به صورت خودکار گزینه‌ها را مطرح کرده و شما را به بخش موردنظرتان راهنمایی می‌کند.

تماس با امور مشترکین اپراتورها از طریق همان خط اپراتور رایگان است بنابراین پیشنهاد می‌شود که به منظور رایگان بودن تماس بهتر است از خط ایرانسل و از شماره 700 با واحد پشتیبانی ارتباط برقرار کنید.

 

شماره‌های تماس با پشتیبانی ایرانسل

طبق اطلاعیه شرکت ایرانسل مرکز تماس اختصاصی مشتریان به صورت 24 ساعته در 7 روز وظیفه پشتیبانی از کلیه خدمات سازمانی ایرانسل را عهده دار است. شما می‌توانید برای ثبت و پیگیری درخواست‌ها، نظرها، انتقادها و شکایت‌های خود به یکی از روش‌های زیر با اپراتور ایرانسل در ارتباط باشید.

مشترکان ایرانسل می توانند برای تماس با شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل شماره ۷۰۰ را از سیم کارت خود و یا شماره ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ را از سایر خطوط به صورت شبانه روزی شماری گیری کنند. در صورتی که شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل به هر دلیل قصد برقراری تماس با شما را داشته باشد، تنها از طریق شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ با شما تماس میگیرد و پیامک های خود را تنها با عنوان Sorathesab و Irancell و 2465 ارسال می‌نماید.

شما میتوانید جهت اطمینان از اینکه ایرانسل با شما تماس گرفته است یا نه با شماره ۷۰۰ تماس بگیرید.

 

شماره‌های پشتیبانی وایمکس ایرانسل

مرکز پشتیبانی وایمکس ایرانسل با بهره گیری از دانش نیروهای مجرب و کارآزموده، در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سوالات مشترکین خود و درخواست های مربوط به خدمات وایمکس ایرانسل می‌باشد.

برای تماس با بخش پشتیبانی وایمکس و مودم ایرانسل می‌توانید از خط ایرانسل با شماره ۷۰۷ و از سایر خطوط با شماره ۰۹۳۷۷۰۷۰۰۰۰ تماس بگیرید.

 

پشتیانی رایتل

سومین اپراتور تلفن همراه و اینترنت در کشور ایران که با نام رایتل در حال فعالیت است. این شرکت توانسته است لقب اولین ارائه دهنده سیم کارت های نسل سوم را از آن خود کند. رایتل در آغاز کار خود با شعار " زندگی در دستان شما"  شروع به فعالیت کرد و امروزه با شعار " رایتل، همراه هوشمند " در حال ارائه خدمات به مشترکین خود می‌باشد.

طرح اولیه ایجاد یک اپراتور سوم در سال 1386 مطرح شد،در آن زمان بحث از نوآوری به میان آمد، چیزی که دیگر اپراتور‌های پیشکسوت از آن فناوری بی‌بهره بودند؛ یعنی اینترنت نسل سوم یا همان 3g. همین نوآوری بود که با تعریف سه حلقه به عنوان نماد اینترنت نسل سوم، لوگوی رایتل را شکل داد.

کلمه رایتل از دو بخش رای به معنای خرد، هوش و اندیشه و تل شکل گرفته است. رایتل با پیش‌شماره ۰۹۲۰ سیم‌کارت‌های دائمی و با پیش شماره های ۰۹۲۱ و ۰۹۲۲ سیم‌کارت‌های اعتباری خود را به فروش می‌رساند.

رایتل نیز همانند مابقی اپراتور های تلفن همراه، برای رفع مشکلات و سوالات کاربران و مشترکین خود، نیاز به یک پشتیبانی تلفنی و آنلاین دارد که در ادامه به عنوان راه‌های برقراری ارتباط با پشتیبانی رایتل اشاره شده است.

 

راه‌های ارتباط با پشتیبانی رایتل

مشترکین رایتل میتوانید برای ارتباط با کارشناسان این اپراتور به یکی از روش های ذیل اقدام کنند:

تماس با شماره ی 200 از طریق خطوط رایتلی

تماس از طریق خطوط غیر رایتلی با شماره‌ی 09202000000

قسمت نظرات و پیشنهادات در سایت رایتل

سامانه پاسخگویی و گفت و گوی آنلاین

 

سامانه پشتیبانی آنلاین رایتل

جهت ورود به این سامانه، ابتدا باید به ‌سایت رایتل مراجعه نمایید و پس از ورود، از بخش پایین سمت راست، گزینه "سامانه پاسخگویی آنلاین" را انتخاب کرده، و از بین گزینه‌های "مشترکین رایتل" و "ورود به‌عنوان مهمان" گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و روی آن کلیک نمایید و سپس مشخصات خود را درج نمایید پس از تکمیل اطلاعات درخواستی و انتخاب گزینه "ورود"، پیغام انتظار برای اتصال به کارشناس برای لحظاتی ظاهر می‌شود و سپس به قسمت گفتگوی آنلاین با کارشناسان پشتیبانی رایتل، هدایت می‌شوید و اکنون شما میتوانید سوالات ومشکلات خود را با کارشناس مربوطه در میان بگذارید تا برای حل مشکل شما اقدامات لازم را انجام دهند و در انتها می‌توانید نظرات و انتقادات خود را در مورد کارشناس و پشتیبانی رایتل بیان کنید.

طبق بررسی های انجام شده در رابطه با پشتیبانی آنلاین رایتل در بیشتر مواقع سامانه پاسخگویی رایتل غیر فعال می‌باشد و در زمان ارائه سرویس نیز، از ساعت 8:00 تا 20:00 قادر به پاسخگویی هستند.

بنابراین؛ این روش برای بیان سوالات و مشکلات توصیه نمی‌شود و پیشنهاد میشود که از طریق تماس با پشتیبانی رایتل ارتباط برقرار کنید.

 

پوشش رایتل

در این لحظه آنتن های نسل سوم رایتل در بیش از ۱۲۰۰ شهر و ۹۰۰۰ کیلومتر از جاده‌های کشور نصب شده‌ است.

همچنین شرکت رایتل در بیش از ۸۵ کشور خدمات رومینگ بین‌الملل خود را در اختیار مشترکین قرار داده است. در حال حاضر امکان استفاده از تمام سیم‌کارت‌های رایتل در کشورهای آذربایجان، افغانستان، ارمنستان، ایالات متحده، ایتالیا، فرانسه، سوئد، ترکیه، هند، لبنان، عراق، عربستان، امارات متحده عربی و.... وجود دارد.

 

منبع: سایت سیم خان

لینک مطلب: تماس با پشتیبانی سیم کارت ایرانسل و سیم کارت رایتل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم خان

سیم خان، اولین پلتفرم تخصصی خرید و فروش سیم کارت به صورت آنلاین می‌باشد. ما همواره؛ تلاش کردیم نگاه متفاوتی داشته باشیم تا کاربران عادی و فروشندگان سیم کارت بتوانند به صورت خریدار و فروشنده در این پلتفرم فعالیت کنند. چرا سیم خان؟ فروشندگان سیم کارت می‌توانند با ثبت رایگان آگهی فوری سیم کارت در سیم خان، سیمکارت خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. کاربران عادی نیز می‌توانند برای خرید سیم کارت، شماره مورد علاقه خود را از میان نمونه‌های فراوان سیم کارت رند و معمولی به صورت نقد و اقساط خرید نمایند. سیم خان، قابلیت خرید و فروش سیم کارت‌های دائمی و اعتباری از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و ... را داراست. همچنین با ایجاد قابلیت‌هایی برای فروشگاه‌ها مانند رزرو و تعیین قیمت سیم کارت، ثبت آگهی فروش سیم کارت به صورت آنلاین، خرید تک به قیمت عمده و نیز عمده‌فروشی این امکان را برای آنها فراهم کرده است تا در سراسر کشور بتوانند بین یکدیگر به خرید و فروش بپردازند. امروز که با حمایت شما مسیرمان را پیدا کردیم، امید داریم که بتوانیم خاطره خوبی از یک خرید آنلاین، برایتان ایجاد کنیم. خرید آنلاین سیم کارت با فراهم شدن امکان پرداخت هزینه سیم کارت، خرید آنلاین سیم کارت نیز به مراتب آسان‌تر شده است. امروز می‌توانید با چندین کلیک ساده، سیم کارت با شماره دلخواهتان را تهیه کنید و بدون دغدغه از آن استفاده کنید. از طریق خرید اینترنتی سیم کارت، می‌توانید با استفاده از جستجوگر هوشمند؛ اپراتور، پیش‌شماره، دائمی یا اعتباری، رند و معمولی و صفر یا کارکرده بودن شماره را مشخص کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]