اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140011075662716140

با این روش قیمت گذاری سیم کارت 0912، خط خود را ارزان نفروشید

کد: 140011075662716140

https://bit.ly/3rUdnVi

، تهران , (اخبار رسمی): این مطلب به درد چه کسانی می‌خورد؟ اگر سیم کارت 0912 دارید و می‌خواهید آن را بفروشید اما نمی‌دانید قیمتش چقدر است و برای استعلام قیمت از این سایت به آن سایت می‌روید و یا از طریق ربات قیمت گذاری سیم کارت 0912 یک قیمت حدودی اما بسیار پایین در آورده‌اید؛ این مطلب می‌تواند برایتان مفید باشد.

با این روش قیمت گذاری سیم کارت 0912، دیگه خط خود را ارزان نفروشید!
قیمت گذای سیم کارت 0912 توسط کارشناس خط

برایم جالب بود چون به چیزی که دنبال آن بودم خیلی نزدیک بود و حدس زدم این سایت همان چیزی را میدهد که دنبالش بودم، برای همین بدون معطلی کلیک کردم تا ببینم آیا واقعا راه‌حل درست و حسابی وجود دارد یا نه.

این مطلب به درد چه کسانی می‌خورد؟ اگر سیم کارت 0912 دارید و می‌خواهید آن را بفروشید اما نمی‌دانید قیمتش چقدر است و برای استعلام قیمت از این سایت به آن سایت می‌روید و یا از طریق ربات قیمت گذاری سیم کارت 0912 یک قیمت حدودی اما بسیار پایین در آورده‌اید؛ این مطلب می‌تواند برایتان مفید باشد.

به کمک این مطلب می‌توانید از طریق بهترین روشِ تعیین قیمت سیم کارتتان، به ارزش واقعی آن پی ببرید {قیمتی که می‌توانید آن رابفروشید} اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید با ما همراه باشید. مشخصا برای فروش فوری خط 0912، نیازمند دانستن قیمت آن هستید تا بتوانید به مشتری قیمت بدهید اما چگونه میتوان قیمت در آورد؟

 

برای درک بهتر مثال زیر را بخوانید.

من دقیقا از یک سه‌شنبه شلوغِ کسل‌کننده شروع به پیدا کردن روشی بودم که بتوانم قیمت سیم کارت 0912 را در بیاورم چون می‌خواستم آن را بفروشم اما نمیدانستم قیمت فروش آن چقدر است و عجله داشتم. اول به ذهنم آمد به راسته سیم کارت فروشی‌های بازار علاءالدین بروم و هرکسی که قیمت بالاتری داد به آن شخص بفروشم اما نه! نگران شدم سرم کلاه بزارند و دست به یکی کنند و من ضرر کنم چون ممکن بود جلوی در مغازه یک قیمتی بدهند ولی وقتی میخواهند پول بدهند با بهانه‌های غیرمنطقی کمتر پول پرداخت کنند؛ زمانی هم که سیم کارت دائمی همراه اول را به نام می‌زنید دیگه کار از کار گذشته و نمیشود کاری انجام داد.

به ذهنم آمد یک محل دیگری بروم شاید می‌توانستم به قیمت بیشتری آن را بفروشم اما جای خاصی را نمی‌شناختم، حوصله رفت‌و‌آمد به خیابان‌های شلوغ شهرم را هم نداشتم....ناگهانی یک ایده‌ای در ذهنم جرقه زد!

وقتی برای ساده‌ترین کارها سراغ گوگل میروم چرا برای استعلام قیمت سیم کارت سراغش نروم؟ مطمئن بودم اگر بهتر جستجو کنم روش مناسبی را پیشنهاد میدهد، به همین خاطر سریع گوگل را باز کردم و کلمات تعیین قیمت سیم کارت 0912 را جستجو کردم.

نتایج زیادی نمایش داده شد و شروع کردم چند مورد اول را باز کردن و گشتن و گشتن....مطالب صفحات را می‌خواندم و  دنبال این بودم قسمتی را ببینم که بتوانم شماره‌ام را وارد کنم و سریع و آنی قیمت بدهد تا بتوانم در کوتاه‌ترین زمان ممکن بفروشم اما واقعیت اینطور نبود.

 

خرید اقساطی سیم کارت 0912

اکثرا افراد توضیحاتی نوشته بودن که بنظر من مفید بودن اما من میخواستم قیمت سیم کارتم را در بیاورم یا با کسی که درباره مشخص کردن قیمت حدودی سیم کارت راهنماییم کند صحبت کنم ولی همچین چیزی را پیدا نکردم. کم کم ناامید شدم و حس کردم چاره‌ای جز بیرون رفتن و از این مغازه به آن مغازه رفتن برای قیمت گرفتن ندارم. لحظات این حرکتِ خسته کننده همه انرژی من را گرفت اما همین کار از دستم برمی‌آمد.

در همین فکروخیال‌ها بودم که چشمانم به یک تیتر جذاب خورد و نظرم را  جلب کرد؛ برای همین تصمیم گرفتم آخرین شانس را امتحان کنم. تیترِ جذاب شامل این جمله بود: در لحظه قیمت سیم کارتت رو بگیر، در لحظه بفروشش!

برایم جالب بود چون به چیزی که دنبال آن بودم خیلی نزدیک بود و حدس زدم این سایت همان چیزی را میدهد که دنبالش بودم، برای همین بدون معطلی کلیک کردم تا ببینم آیا واقعا راه‌حل درست و حسابی وجود دارد یا نه.

مشغول خواندن مطلب شدم خیلی ساده توضیح داده بود که روش قیمت گذاری سیم کارت 0912 به واسطه کارشناس باتجربه خط که شغل او خرید و فروش سیم کارت دائمی همراه اول با پیش‌شماره 12 است و نسبت به نوسان و بالا و پایین شدن قیمت‌ها آگاه هستند. بنظر من این موضوع یک مزیت بزرگ بود چون حداقل، قیمتی که میدهند؛ به قیمتی که میتوان روی آن حساب کرد و سیم کارت را فروخت نزدیک‌تر است {من آدم واقع‌بینی هستم و قیمت بالا دادن وقتی خریدار نداره ارزش هم نداره}

روش قیمت گذاری هم ساده بود و کافی بود تلفن را بردارم و شماره‌ای که نوشته بود را بگیرم، مستقیما به کارشناس وصل میشدم و ادامه ماجرا...تلفنم را برداشتم و شماره را گرفتم بعد از چند بوق با پشتیبان بخش قیمت گذاری و فروش فوری سیم کارت ارتباط گرفتم و برایم جالب بود که ابتدا اطلاعات سیم کارت را پرسید.

 

قیمت خط 0912 من چنده؟ قیمت‌گذاری خط 0912 به روش ساده

مثلا چند وقت است که این سیم کارت را گرفته‌ام و میزان زنگ‌خورها به چه صورت است یا نوع رندی سیم کارت را بررسی کرد. از نوع کد پایین بود که خیلی روی قیمت تاثیر نمی‌گذاشت صرفا اطلاعات اضافی بود که به درد من نمی‌خورد چون من می‌خواستم سیم کارتم را فورا بفروشم اما قیمتش هم برام مهم بود.

بر اساس کد و میزان کارکردش یک قیمتی را بهم پیشنهاد داد و گفت که به همین قیمت خریدار است و تنها چیزی که لازم بود این بود که با سیم کارت و پوکه و کارت ملی به دفترشان مراجعه کنم و تمام! باورم نمیشد همه فرآیند قیمت گذاری + فروش و انتقال مالکیت با یک تلفن ساده برنامه ریزی و با مراجعه حضوری تمام شده بود. البته امکان خرید سیم کارت 0912 ارزان هم فراهم بود یعنی می‌توانستم هم سیم کارت را بفروشم و هم خط کم قیمت‌تری بردارم.

برخوردشان محترمانه بود و حس اعتماد را به من میداد اما باز برای اینکه خیال من رات بشود یک نگاهی به سایتشان انداختم و قیمت شماره‌ مشابه خط خودم را هم چک کردم. تقریبا هم قیمت بودند و یک مقدار پایین‌تر بود که طبیعی بود چون قیمت سیم کارت 0912 کارکرده، ارزان‌تر از قیمت نوع صفر هست. همین که بدون دردسر و در زمان کمی سیم کارت را فروختم برایم کافی بود البته از حق نگذریم بحث قیمت هم خیلی اهمیت دارد اما چون خودم هم یک بررسی کردم و دیگر خیالم راحت شد.

 

چگونه سیم کارت 0912 خود را به بالاترین قیمت بفروشیم؟

شاید مشتاق شده‌اید که بدانید شماره این مرکز تماس چه چیزی هست و اگر قصد فروش فوری خط را دارید چگونه می‌توانید با آنها ارتباط بگیرید. برای مطالعه ادامه مقاله روی لینک مقاله در زیر بزنید.

منبع: سایت سیم خان

لینک مطلب: با این روش قیمت گذاری سیم کارت 0912، دیگه خطت رو ارزان نفروش!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم خان

سیم خان، اولین پلتفرم تخصصی خرید و فروش سیم کارت به صورت آنلاین می‌باشد. ما همواره؛ تلاش کردیم نگاه متفاوتی داشته باشیم تا کاربران عادی و فروشندگان سیم کارت بتوانند به صورت خریدار و فروشنده در این پلتفرم فعالیت کنند. چرا سیم خان؟ فروشندگان سیم کارت می‌توانند با ثبت رایگان آگهی فوری سیم کارت در سیم خان، سیمکارت خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. کاربران عادی نیز می‌توانند برای خرید سیم کارت، شماره مورد علاقه خود را از میان نمونه‌های فراوان سیم کارت رند و معمولی به صورت نقد و اقساط خرید نمایند. سیم خان، قابلیت خرید و فروش سیم کارت‌های دائمی و اعتباری از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و ... را داراست. همچنین با ایجاد قابلیت‌هایی برای فروشگاه‌ها مانند رزرو و تعیین قیمت سیم کارت، ثبت آگهی فروش سیم کارت به صورت آنلاین، خرید تک به قیمت عمده و نیز عمده‌فروشی این امکان را برای آنها فراهم کرده است تا در سراسر کشور بتوانند بین یکدیگر به خرید و فروش بپردازند. امروز که با حمایت شما مسیرمان را پیدا کردیم، امید داریم که بتوانیم خاطره خوبی از یک خرید آنلاین، برایتان ایجاد کنیم. خرید آنلاین سیم کارت با فراهم شدن امکان پرداخت هزینه سیم کارت، خرید آنلاین سیم کارت نیز به مراتب آسان‌تر شده است. امروز می‌توانید با چندین کلیک ساده، سیم کارت با شماره دلخواهتان را تهیه کنید و بدون دغدغه از آن استفاده کنید. از طریق خرید اینترنتی سیم کارت، می‌توانید با استفاده از جستجوگر هوشمند؛ اپراتور، پیش‌شماره، دائمی یا اعتباری، رند و معمولی و صفر یا کارکرده بودن شماره را مشخص کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]