اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140002065103216140

راهنمای فعال‌ سازی آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل

کد: 140002065103216140

https://bit.ly/3expSjc

، تهران , (اخبار رسمی): سرویس آهنگ پیشواز برای نخستین بار توسط اپراتور ایرانسل انجام شد و با گذشت زمان، اپراتور همراه اول نیز از ایده آهنگ پیشواز استقبال کرد. آوای انتظار همراه اول نیز مانند اپراتور ایرانسل بعد از فعال‌سازی و انتخاب آهنگ اجرا می‌شود. به نحوه فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول و آهنگ پیشواز ایرانسل می‌پردازیم.

راهنمای فعال‌ سازی آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل
راهنمای فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل

سرویس آهنگ پیشواز برای نخستین بار توسط اپراتور ایرانسل انجام شد و با گذشت زمان، اپراتور همراه اول نیز از ایده آهنگ پیشواز استقبال کرد. آوای انتظار همراه اول نیز مانند اپراتور ایرانسل بعد از فعال‌سازی و انتخاب آهنگ اجرا می‌شود. در ادامه به نحوه فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول و آهنگ پیشواز ایرانسل می‌پردازیم.

آهنگ پیشواز همراه اول

هر آهنگ پیشواز همراه اول (سیم کارت همراه اول ۰۹۱۲ ارزان) با یک کد تعریف شده و شناخته می‌شود. شما باید کد آهنگ پیشواز همراه اول مورد علاقه خود را بدانید تا بتوانید سرویس آوای انتظار همراه اول را فعال کنید.

فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول

اولین روش در فعال‌سازی آهنگ پیشواز سیم کارت همراه اول، استفاده از تلفن گویا است. برای این روش لازم است تا با سیم کارت خود شماره 9990 را در تلفن همراه خود درج کرده و شماره‌گیری کنید. بعد از شماره‌گیری، تلفن گویا اطلاعات لازم را اعلام کرده و شما با انجام مراحل، آهنگ پیشواز خود را فعال خواهید کرد؛ اپراتور همراه اول بعد از مدت زمانی کوتاه با ارسال پیامک، فعال شدن آهنگ پیشواز را به شما اعلام می‌کند.

روش دوم، فعال کردن آوای انتظار همراه اول توسط پیام کوتاه است. کد آهنگ مورد نظر خود را به سرشماره 8989 ارسال کرده و این سرویس فعال خواهد شد. توجه داشته باشید ارسال پیامک برای فعال‌سازی، با کسر هزینه همراه است.

روش آخر نیز مربوط به کدهای دستوری است. یکی از آسان‌ترین و رایج‌ترین روش‌های فعال‌سازی آهنگ پیشواز و همچنین انتقال اعتبار، استفاده از کد دستوری است. برای فعال‌سازی آوای انتظاری که انتخاب کرده‌اید، کافی است کد دستوری (#کد آهنگ پیشواز*221*10*) را در تلفن همراه خود وارد کنید. استفاده از کدهای دستوری برای فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول در سیم کارت اعتباری و دائمی، تفاوت یا محدودیت خاصی ندارد.

تغییر آهنگ پیشواز همراه اول

تغییر کد آهنگ پیشواز همراه اول به راحتی امکان‌پذیر است. تا پانزده روز بعد از فعال‌سازی اولین کد آهنگ پیشواز همراه اول، این امکان وجود دارد تا به صورت رایگان، تغییر آهنگ پیشواز را انجام دهید. در غیر این صورت با پرداخت هزینه می‌توانید کد آهنگ پیشواز همراه اول را تغییر دهید.

با استفاده از کد دستوری (#کد آهنگ پیشواز جدید*222*10*) می‌توانید آوای انتظار خود را تغییر داده و آهنگی جدید جایگزین کنید. همچنین با درج کد آهنگ پیشواز جدید در پیامک و ارسال به سرشماره 8989 نیز امکان تغییر آهنگ پیشواز سیم کارت دائمی همراه اول وجود دارد.

غیرفعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول

برخی از افراد به سرعت از سرویس آوای انتظار خسته شده و ترجیح می‌دهند این سرویس را غیرفعال کنند. برای غیرفعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول از دو روش می‌توانید استفاده کنید.

در روش اول باید کد دستوری #223*10* را شماره‌گیری کرده و آهنگ پیشواز را لغو کنید. در روش دوم نیز می‌توانید عدد 5 را به سرشماره 8989 پیامک کرده و منتظر غیرفعال شدن سرویس آوای انتظار باشید.

هزینه فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول

سرویس آهنگ پیشواز سیم کارت همراه اول اعتباری به صورت یک ماهه است که شما بابت این یک ماه باید 300 تومان پرداخت کنید. بعد از اتمام بازه زمانی یک ماهه، سرویس به صورت اتوماتیک تمدید خواهد شد. این هزینه برای تمامی سیم کارت‌های همراه اول یکسان می‌باشد.

آهنگ پیشواز ایرانسل

اپراتور ایرانسل برای سرویس آهنگ پیشواز، نرم‌افزاری تحت عنوان آهنگ پیشواز طراحی کرده است. شما با نصب این برنامه می‌توانید قبل از فعال‌سازی آهنگ پیشواز ایرانسل، آوای مورد نظر خود را شنیده و تصمیم بهتری بگیرید.

همچنین این امکان وجود دارد که از طریق شماره‌گیری کدهای دستوری مختلف، آهنگ‌های مختلف پیشواز را مشاهده کرده و انتخاب کنید. به عنوان مثال کد دستوری #4*777* بهترین آهنگ‌های پیشواز را در اختیار شما قرار می‌دهد.

روش دیگر برای فعال‌سازی آهنگ پیشواز سیم کارت ایرانسل، استفاده از کد دستوری #777* است. همچنین با ارسال پیامک و درج کد آهنگ پیشواز ایرانسل به سرشماره 7575 نیز می‌توانید این سرویس را فعال کنید.

غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

برای حذف آهنگ پیشواز ایرانسل می‌توانید به روش‌های مختلفی آهنگ پیشواز خود را لغو کنید:

  • لغو آهنگ پیشواز ایرانسل با درج کلمه END و ارسال به شماره 7575
  • درج حروف انگلیسی HZ به همراه کد آهنگ و ارسال به سرشماره 7575
  • شماره‌گیری کد دستوری #کد آهنگ پیشواز ایرانسل *5*777*
  • ارسال پیام خالی به سرشماره 77100

برای استفاده از روش آخر باید کد آهنگ پیشواز خود را حفظ باشید. در واقع شما باید کد آهنگ را به شماره 77100 اضافه کرده و پیامکی خالی توسط این سرشماره ارسال کنید. به عنوان مثال اگر کد آهنگ پیشواز ایرانسل شما 43033 است باید پیامک خالی را به این شماره «7710043033» ارسال کنید.

در صورتی که کد آهنگ مورد نظر خود را فراموش کرده‌اید، می‌توانید با شماره‌گیری کد دستوری #2*777* از کد آهنگ پیشواز سیم کارت ایرانسل خود مطلع شوید.

تعویض آهنگ پیشواز ایرانسل

برای تغییر کد آهنگ پیشواز ایرانسل باید از کد آهنگ جدیدی استفاده کنید که با قیمت آهنگ فعلی شما یکسان باشد. به این ترتیب می‌توانید به صورت رایگان آهنگ پیشواز خود را تعویض نمایید. برای تغییر کد آهنگ پیشواز ایرانسل نیز باید از کد دقیق آهنگ‌ها مطلع باشید.

برای این تعویض شما باید کد آهنگ فعلی را در یک پیامک بعد از درج کلمه TV قرار داده و بعد از این کد نیز کد آهنگ جدید را درج کنید. توجه داشته باشید که بین این دو کد و واژه انگلیسی TV حتماً فاصله‌گذاری رعایت شود. این پیامک به شماره 7575 ارسال شده و آهنگ پیشواز ایرانسل شما تغییر خواهد کرد.

هزینه فعال‌سازی آهنگ پیشواز ایرانسل

آهنگ پیشواز ایرانسل در دو محدوده زمانی یک هفته و سی روزه ارائه می‌شود. شما می‌توانید برای فعال‌سازی آهنگ پیشواز در بازه زمانی سی روزه مبلغی برابر با 300 تومان و در بازه زمانی یک هفته‌ای، 126 تومان هزینه کنید.

منبع: سایت سیم خان

لینک مطلب: راهنمای فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سیم خان

سیم خان، اولین پلتفرم تخصصی خرید و فروش سیم کارت به صورت آنلاین می‌باشد. ما همواره؛ تلاش کردیم نگاه متفاوتی داشته باشیم تا کاربران عادی و فروشندگان سیم کارت بتوانند به صورت خریدار و فروشنده در این پلتفرم فعالیت کنند. چرا سیم خان؟ فروشندگان سیم کارت می‌توانند با ثبت رایگان آگهی فوری سیم کارت در سیم خان، سیمکارت خود را در معرض دید کاربران قرار دهند. کاربران عادی نیز می‌توانند برای خرید سیم کارت، شماره مورد علاقه خود را از میان نمونه‌های فراوان سیم کارت رند و معمولی به صورت نقد و اقساط خرید نمایند. سیم خان، قابلیت خرید و فروش سیم کارت‌های دائمی و اعتباری از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل، رایتل، تالیا و ... را داراست. همچنین با ایجاد قابلیت‌هایی برای فروشگاه‌ها مانند رزرو و تعیین قیمت سیم کارت، ثبت آگهی فروش سیم کارت به صورت آنلاین، خرید تک به قیمت عمده و نیز عمده‌فروشی این امکان را برای آنها فراهم کرده است تا در سراسر کشور بتوانند بین یکدیگر به خرید و فروش بپردازند. امروز که با حمایت شما مسیرمان را پیدا کردیم، امید داریم که بتوانیم خاطره خوبی از یک خرید آنلاین، برایتان ایجاد کنیم. خرید آنلاین سیم کارت با فراهم شدن امکان پرداخت هزینه سیم کارت، خرید آنلاین سیم کارت نیز به مراتب آسان‌تر شده است. امروز می‌توانید با چندین کلیک ساده، سیم کارت با شماره دلخواهتان را تهیه کنید و بدون دغدغه از آن استفاده کنید. از طریق خرید اینترنتی سیم کارت، می‌توانید با استفاده از جستجوگر هوشمند؛ اپراتور، پیش‌شماره، دائمی یا اعتباری، رند و معمولی و صفر یا کارکرده بودن شماره را مشخص کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]